Gå til innhold

Jeg har en lærer som jeg ønsker å være venn med når hun ikke er min lærer lenger, er det ok? ☺️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg studerer på en høyskole og har en lærer som slutter i neste uke, men jeg vil gjerne ha kontakt med henne og henge sammen på fritiden. Er det ok å foreslå dette? 

Anonymkode: f8e35...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke er eleven hennes tenker jeg det er greit.

 

Jeg blir først facebookvenner med mine elever, om noen spør, etter at de er gått ut av skolen jeg jobber på.

Anonymkode: fc77d...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Hvis hun vil så er det ingen etiske grunner for at du ikke kan være venn med tidligere høgskolelærer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

theTitanic skrev (2 minutter siden):

Hvis hun vil så er det ingen etiske grunner for at du ikke kan være venn med tidligere høgskolelærer. 

Og det er ok å gå ut og drikke øl sammen liksom? Hva om hennes tidligere kollegaer ser oss sammen? De kjenner meg jo 

Anonymkode: f8e35...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er lærere, hva synes dere om det? 

Anonymkode: f8e35...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og det er ok å gå ut og drikke øl sammen liksom? Hva om hennes tidligere kollegaer ser oss sammen? De kjenner meg jo 

Anonymkode: f8e35...87b

Da hilser dere. 

Kanskje vil hun være vennen din og kanskje ikke. Prøv å ikke bli såret om hun sier nei. Det kan være tanken på sånne kleine situasjoner som gjør at hun ikke vil. Eller motsatt; at hun er så trygg på seg selv at hun ikke opplever ting som kleint, og gir pokker i hva andre måtte mene.

Anonymkode: 95e8c...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da hilser dere.