AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Del Skrevet 10. juni En tidligere heks av en arbeidsgiver påla meg en haug med oppgaver som "leder" innen pleie ( avdeling ) mens hun registrerte meg som helsefagarbeider uten noe form for ansvar og lønn deretter ( dårlig ) var ung, uvitende og naiv og godtok det meste fordi jeg trengte en jobb, fikk vite senere at hun oppførte meg som assistent hos aa registeret mens hun lot meg tro at jeg hadde mer ansvar. Nå er jeg arbeidssøker igjen, ikke så lengre naiv..men det er vel riktig at jeg holder på det som er registrert i aa register og skattemyndigheter? skal skrive det på cv. Anonymkode: 7043e...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Del Skrevet 10. juni Tittel er egentlig ikke så viktig. Det er innholdet som beskriver hva du faktisk har gjort som er viktig og som beskriver hva du har av erfaring Min stilling kan ha mange ulike betegnelser (saksbehandler, kurator, kontaktperson osv.) Innholdet er det som sier noe om hva jeg gjør, kan og har erfaring med Anonymkode: 7f1d2...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tittel er egentlig ikke så viktig. Det er innholdet som beskriver hva du faktisk har gjort som er viktig og som beskriver hva du har av erfaring Min stilling kan ha mange ulike betegnelser (saksbehandler, kurator, kontaktperson osv.) Innholdet er det som sier noe om hva jeg gjør, kan og har erfaring med Anonymkode: 7f1d2...53c Jeg har ført opp på cv at jeg jobbet som pleiemedarbeider ( noe jeg gjorde, også i forhold til lønn og aa- registeret ) mens av arbeidsgiver fikk jeg attest på at jeg hadde mer ansvar og en stillingstittel jeg IKKE hadde ) Ført meg bak lyset i noen år, og jeg vil rett og slett gå videre med livet. Anonymkode: 7043e...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ført opp på cv at jeg jobbet som pleiemedarbeider ( noe jeg gjorde, også i forhold til lønn og aa- registeret ) mens av arbeidsgiver fikk jeg attest på at jeg hadde mer ansvar og en stillingstittel jeg IKKE hadde ) Ført meg bak lyset i noen år, og jeg vil rett og slett gå videre med livet. Anonymkode: 7043e...9ac Så, hvordan løse dette? At andre mennesker kan ha en slik makt og la deg tro at det er i orden å gjøre slikt mot andre er for meg ubegripelig. Anonymkode: 7043e...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 9.44): Så, hvordan løse dette? At andre mennesker kan ha en slik makt og la deg tro at det er i orden å gjøre slikt mot andre er for meg ubegripelig. Anonymkode: 7043e...9ac Det spiller ingen rolle hvilken tittel du hadde😊 Anonymkode: 7f1d2...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Del Skrevet 11. juni Lan ikke se for meg hvilke tilfeller det skal ha noe å si? Aa-registeret viser kobling mellom arbeidsgiver og rapportert inntekt. Anonymkode: 36cac...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå