Gå til innhold

Aa registeret er gjeldende, ikke sant?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tidligere heks av en arbeidsgiver påla meg en haug med oppgaver som "leder" innen pleie ( avdeling ) mens hun registrerte meg som helsefagarbeider uten noe form for ansvar og lønn deretter ( dårlig )

var ung, uvitende og naiv og godtok det meste fordi jeg trengte en jobb, fikk vite senere at hun oppførte meg som assistent hos aa registeret mens hun lot meg tro at jeg hadde mer ansvar. Nå er jeg arbeidssøker igjen, ikke så lengre naiv..men det er vel riktig at jeg holder på det som er registrert i aa register og skattemyndigheter? skal skrive det på cv.

Anonymkode: 7043e...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittel er egentlig ikke så viktig. Det er innholdet som beskriver hva du faktisk har gjort som er viktig og som beskriver hva du har av erfaring 

Min stilling kan ha mange ulike betegnelser (saksbehandler, kurator, kontaktperson osv.) Innholdet er det som sier noe om hva jeg gjør, kan og har erfaring med 

Anonymkode: 7f1d2...53c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tittel er egentlig ikke så viktig. Det er innholdet som beskriver hva du faktisk har gjort som er viktig og som beskriver hva du har av erfaring 

Min stilling kan ha mange ulike betegnelser (saksbehandler, kurator, kontaktperson osv.) Innholdet er det som sier noe om hva jeg gjør, kan og har erfaring med 

Jeg har ført opp på cv at jeg jobbet som pleiemedarbeider ( noe jeg gjorde, også i forhold til lønn og aa- registeret ) mens av arbeidsgiver fikk jeg attest på at jeg hadde mer ansvar og en stillingstittel jeg IKKE hadde ) Ført meg bak lyset i noen år, og jeg vil rett og slett gå videre med livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ført opp på cv at jeg jobbet som pleiemedarbeider ( noe jeg gjorde, også i forhold til lønn og aa- registeret ) mens av arbeidsgiver fikk jeg attest på at jeg hadde mer ansvar og en stillingstittel jeg IKKE hadde ) Ført meg bak lyset i noen år, og jeg vil rett og slett gå videre med livet.

Så, hvordan løse dette? At andre mennesker kan ha en slik makt og la deg tro at det er i orden å gjøre slikt mot andre er for meg ubegripelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 9.44):

Så, hvordan løse dette? At andre mennesker kan ha en slik makt og la deg tro at det er i orden å gjøre slikt mot andre er for meg ubegripelig.

Det spiller ingen rolle hvilken tittel du hadde😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lan ikke se for meg hvilke tilfeller det skal ha noe å si? Aa-registeret viser kobling mellom arbeidsgiver og rapportert inntekt. 

Anonymkode: 36cac...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...