AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Del Skrevet 10. juni Hun er 20 år og han hun dater ser ut som 40-45, men skal være 20. Problemet er at det har skapt rykter i nabolaget og når de kliner utendørs og holder henne rundt omkring, har jeg måtte få tilsnakk og må fortelle hele opplegget det med at han er 20. men nå er jeg bare lei av det hele og ønsker at hun skal date noen som virkelig ser ut som 20, noen tips og triks folkens? Anonymkode: b5b12...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Del Skrevet 10. juni Dersom han ser eldre ut enn det han sier så hadde jeg nok bedt om legitimasjon, men dersom det viste seg at han virkelig er 20 så er det veldig lite du kan gjøre, hun dater hvem hun vil og naboene har heller ikke krav på forklaring hvem enn hun kliner med. Anonymkode: 10fd3...572 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Del Skrevet 10. juni Tipset er å ikke legge seg bort i hvem din datter liker, blir ikke å ende bra. Anonymkode: c789a...397 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er 20 år og han hun dater ser ut som 40-45, men skal være 20. Problemet er at det har skapt rykter i nabolaget og når de kliner utendørs og holder henne rundt omkring, har jeg måtte få tilsnakk og må fortelle hele opplegget det med at han er 20. men nå er jeg bare lei av det hele og ønsker at hun skal date noen som virkelig ser ut som 20, noen tips og triks folkens? Anonymkode: b5b12...aad Hadde noen fra nabolaget kommentert min datters dating, hadde jeg bare ledd og bedt dem passe sine egne saker. Anonymkode: 5d58c...a8b 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom han ser eldre ut enn det han sier så hadde jeg nok bedt om legitimasjon, men dersom det viste seg at han virkelig er 20 så er det veldig lite du kan gjøre, hun dater hvem hun vil og naboene har heller ikke krav på forklaring hvem enn hun kliner med. Anonymkode: 10fd3...572 Haha, be din datters date om legitimasjon? Litt klent eller? 🙈😅 Anonymkode: 5d58c...a8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athena Freyja Skrevet 10. juni #6 Del Skrevet 10. juni Mitt tips er at du ikke skal blande deg borti hvem din voksne datter dater. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 10. juni #7 Del Skrevet 10. juni Din datter er voksen og må få gjøre som hun vil. Be naboene dine konsentrere seg om seg selv. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, be din datters date om legitimasjon? Litt klent eller? 🙈😅 Anonymkode: 5d58c...a8b Absolutt ikke. Er helt vanlig at voksne predators lyver på alderen for å ha seg med unge jenter Anonymkode: 3f8fb...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 10. juni #9 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Absolutt ikke. Er helt vanlig at voksne predators lyver på alderen for å ha seg med unge jenter Anonymkode: 3f8fb...e8d Men man spør uansett ikke om å få se legitimasjon 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Del Skrevet 10. juni Herregud. Datteren din er 20. Om noen gir deg tilsnakk for dette, gir du dem selvsagt tilsnakk tilbake for å være så frekke at de legger seg opp i hvem datteren din dater. Anonymkode: 45b6a...e1c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Absolutt ikke. Er helt vanlig at voksne predators lyver på alderen for å ha seg med unge jenter Anonymkode: 3f8fb...e8d Hun er 20, ikke 12.. Anonymkode: c789a...397 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 10. juni #12 Del Skrevet 10. juni Å guri tenk hva naboenen sier 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Del Skrevet 10. juni Hvis man er 20 og ser 45 ut må man vel ha en diagnose? Du vet vel hva han heter? Da kan man finne ut masse ved å snoke på nett. Anonymkode: 028ac...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar2 Skrevet 10. juni #14 Del Skrevet 10. juni Kan du ikke heller svare naboene om at de kan passe sine egne saker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #15 Del Skrevet 10. juni Haha, nesten morsomt problem. Hvorfor ser han ut som 40-45? Er han tynn i håret og kler seg som gubbe, eller har han en fysisk greie som gjør at han ser gammel ut? Anonymkode: 40e90...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #16 Del Skrevet 10. juni Hvilket nabolag er dette her? Er vi på bygda, Grorud eller Røa? Anonymkode: 40e90...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. juni #17 Del Skrevet 10. juni Korsihalsen skrev (15 minutter siden): Å guri tenk hva naboenen sier 😄 Høres ut som et veldig spesielt nabolag . Har aldri fått kommentarer på hvem barna mine dater 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #18 Del Skrevet 10. juni Snakk om å lage problemer. Anonymkode: 9867c...14b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #19 Del Skrevet 10. juni Du har fått tilsnakk? Det tviler jeg på Anonymkode: cde66...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #20 Del Skrevet 10. juni Hvor er pappaen hennes da? Anonymkode: 941a9...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå