Gå til innhold

Naboen over oss bråker noe så hinsides….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flytta nylig inn og har vært kronisk bråkete… På visning sa de at det at de ikke hører noe fra naboen, som bor i etg over. Det trampes hardt når de går over gulvet, noe de kan holde på med i ett sett i en time…. Høy musikk med bass… og nå har de begynt med noe som gjør at leiligheten durer… 

 

Har ikke møtt kvinnen som bor der (med sin tenåringssønn) men hun var ikke hyggelig mot barnet mitt da hun passerte henne utenfor døra vår. 
 

De driver også og spytter snus, tyggis og spyttklyser ned til oss og utenfor døra vår… 

Kunne like gjerne ha bodd i kommunalbolig så ille som de holder på…

Anonymkode: d8cde...7d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok

Anonymkode: c3499...487

Modent.

 

Hva gjør man…

Anonymkode: d8cde...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Modent.

 

Hva gjør man…

Anonymkode: d8cde...7d8

Der stilte du et spørsmål (tror jeg i hvertfall) det gjorde du ikke i HI.

Snakk med naboen? Når på døgnet er det bråk?

Anonymkode: c3499...487

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Der stilte du et spørsmål (tror jeg i hvertfall) det gjorde du ikke i HI.

Snakk med naboen? Når på døgnet er det bråk?

Anonymkode: c3499...487

Konstant. Akkurat nå holdes vi våkne av at de har satt på noe som durer noe forferdelig…

Anonymkode: d8cde...7d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klag!

Anonymkode: 30917...acc

Til styret, mener du? Fin start…

Anonymkode: d8cde...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kanskje tenkt på å banke på en dag på dagtid for å prøve å ha en konstruktiv dialog?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet du, de forstyrrer nattesøvnen nå, 

Anonymkode: 821dc...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Konstant. Akkurat nå holdes vi våkne av at de har satt på noe som durer noe forferdelig…

Anonymkode: d8cde...7d8

Konstant som i 24/7? Da vil jeg tro at det er en vifte eller noe i ventilasjonsanlegget i blokka du hører dure og ikke naboen 

Anonymkode: c3499...487

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (42 minutter siden):

Har du kanskje tenkt på å banke på en dag på dagtid for å prøve å ha en konstruktiv dialog?

Vi har nettopp flytter hit. Bodd her o bare typ 3-4 dager og har ikke hatt tid. Møtte derimot datteren utenfor og de så bare stygt på henne. Sa ikke hei engang. 

Anonymkode: d8cde...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Konstant som i 24/7? Da vil jeg tro at det er en vifte eller noe i ventilasjonsanlegget i blokka du hører dure og ikke naboen 

Anonymkode: c3499...487

Den har vært av, er første natta de lar den være på og dure sånn. Om det er det. Høres ut som musikk også.

Anonymkode: d8cde...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Konstant som i 24/7? Da vil jeg tro at det er en vifte eller noe i ventilasjonsanlegget i blokka du hører dure og ikke naboen 

Anonymkode: c3499...487

Konstant som i bråk konstant. Ikke during konstant. Tramping. Stamping. Isted slo de hardt i noe så det bare smalt… musikk. Og nå during. Umulig å sove i bråket.

Anonymkode: d8cde...7d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som du har blitt løyet til av selger. Dette har helt sikkert vært et problem tidligere også. Slike naboer kan gi grunn for erstatning, så dokumenter alt. 

Det du må gjøre, hvis du vil gjøre noe med det: Snakke med dem. Ja, det er ubehagelig å klage, men du har også krav på et trygt og avslappende liv i egen bolig. 

Hjelper det ikke, så klag til styret. Hver gang det er bråk om natta ringer du politiet. Snus og avfall er det også lurt å si fra om. Det er farlig for dyr og veldig uhygienisk og ekkelt. Du kan ta bilde av det og sende til styret, uten å si hvem som gjør det i første omgang - ELLER du kan si det direkte til naboen.

Anonymkode: 2d24e...d3c

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har blitt løyet til av selger. Dette kan dere gå til retten med fordi dere faktisk spurte om bråk fra naboer og ble fortalt at det ikke var bråk.

Jeg hadde prøvd å ta en prat med dem og fortalt hvor lytt det er. Hjelper ikke det så må dere gå til styret med saken.

Hjelper ikke det så må dere dessverre flytte. Jeg har selv måttet flytte pga bråkete naboer, det er helt jævelig.

Anonymkode: 33576...d2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter vi her i bare bråket. Full musikk og full bass. Det er helt umulig å gjøre noe som helst…

Ja, vi ba om en bolig som var litt rolig… Flytte er ikke aktuelt.

Anonymkode: d8cde...7d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble også løyet til av megler på visning. Han sa at det var god lydisoloering mellom etasjene, noe det ikke var. Naboen under meg bråket hele dagen og var helt grusomt å bo her. Angret på kjøpet. Tok en prat med han til slutt som faktisk hjalp. Hører han fortsatt men det er ikke så ille at jeg må sitte med ørepropper hele dagen. 

Anonymkode: 1a682...85f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ble også løyet til av megler på visning. Han sa at det var god lydisoloering mellom etasjene, noe det ikke var. Naboen under meg bråket hele dagen og var helt grusomt å bo her. Angret på kjøpet. Tok en prat med han til slutt som faktisk hjalp. Hører han fortsatt men det er ikke så ille at jeg må sitte med ørepropper hele dagen. 

Anonymkode: 1a682...85f

Det er godt isolert men naboen har på musikk så det høres i hele nabolaget. Er så høyt som det er mulig å få det. Grunnen på verandaen vibrerer med bassen…

Anonymkode: d8cde...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ble også løyet til av megler på visning. Han sa at det var god lydisoloering mellom etasjene, noe det ikke var. Naboen under meg bråket hele dagen og var helt grusomt å bo her. Angret på kjøpet. Tok en prat med han til slutt som faktisk hjalp. Hører han fortsatt men det er ikke så ille at jeg må sitte med ørepropper hele dagen. 

Anonymkode: 1a682...85f

Du pratet med naboen eller megler?

Anonymkode: d8cde...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du pratet med naboen eller megler?

Anonymkode: d8cde...7d8

Med naboen

Anonymkode: 1a682...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...