Gå til innhold

Kan noen klarsynte se på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gledet meg til morradagen i flere måneder, og nå sitter jeg er med migrene og lurer på hvordan dette skal gå.. kan noen klarsynte være så snille å se hva som kommer opp, om jeg får en bra dag/kveld, eller om migrenen ødelegger? ❤️

Anonymkode: 16cfd...db4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få deg en god natts søvn, så blir det bedre i morgen, skal du se.

Anonymkode: 18a2f...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en vanskelig natt, vanskelig p sovne og du kommer til å ligge våken lenge. Når du først sovner, er det snart tid å stå opp igjen, så det blir en tung start.

Utover dagen minsker hodepinen, og du får en fantastisk dag. 

Anonymkode: cff7a...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Få deg en god natts søvn, så blir det bedre i morgen, skal du se.

Anonymkode: 18a2f...4e9

Tusen takk❤️

Anonymkode: 16cfd...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det blir en vanskelig natt, vanskelig p sovne og du kommer til å ligge våken lenge. Når du først sovner, er det snart tid å stå opp igjen, så det blir en tung start.

Utover dagen minsker hodepinen, og du får en fantastisk dag. 

Anonymkode: cff7a...ceb

Jeg håper du har rett, tusen takk for svar❤️ Er dette noe du får opp? Er du intuitiv/klarsynt? 😊

Anonymkode: 16cfd...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt en vond migrene, så jeg spør dere over og dere andre klarsynte; skal jeg innse at slaget er tapt, eller skal jeg prøve meg avgårde til det jeg har gledet meg til så lenge? Har fortsatt noen timer igjen. Er ikke så lett å komme seg hjem igjen fra dette før sent på kvelden, så jeg er veldig i tvil. Men blir så lei meg om jeg må avlyse😢 Ser dere om migren letter utover dagen og kvelden? Er det utsikter for en bra kveld? Blir så glad om dere kan hjelpe❤️

Anonymkode: 16cfd...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har gledet meg til morradagen i flere måneder, og nå sitter jeg er med migrene og lurer på hvordan dette skal gå.. kan noen klarsynte være så snille å se hva som kommer opp, om jeg får en bra dag/kveld, eller om migrenen ødelegger? ❤️

Anonymkode: 16cfd...db4

Jeg kjenner en kribling i nesehåret som forteller meg at hvis du ikke uroer så går det bedre enn hvis du uroer deg.

Anonymkode: 9cb40...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner en kribling i nesehåret som forteller meg at hvis du ikke uroer så går det bedre enn hvis du uroer deg.

Anonymkode: 9cb40...63f

Du har jo selvfølgelig rett i det du sier, selv om jeg tar den kriblingen i nesehåret med en klype salt😉 Jeg prøver å slippe tak i uroen rundt dette, men spør likevel klarsynte om de kan se noe om hvordan kvelden blir. Det er ikke mye kjekt å sitte «fast» på en stor fest med kraftig migrene uten mulighet for å komme seg hjem😆

Anonymkode: 16cfd...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 23.43):

Det blir en vanskelig natt, vanskelig p sovne og du kommer til å ligge våken lenge. Når du først sovner, er det snart tid å stå opp igjen, så det blir en tung start.

Utover dagen minsker hodepinen, og du får en fantastisk dag. 

Anonymkode: cff7a...ceb

Du hadde helt rett i alt du skrev! Det var tungt helt til jeg gikk ut av døren, og hodepinen satt fortsatt i utover kvelden, men ikke i så stor grad at det ble noe særlig problematisk. Og jeg hadde en helt fantastisk bra kveld!! Er såå glad for at jeg dro!! Jeg må bare spørre, er du klarsynt eller intuitiv og så dette? Eller tippet du så bra? 😄

Anonymkode: 16cfd...db4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...