AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #41 Skrevet 9. juni 2023 Isambard skrev (4 timer siden): Det er ganske vanlig å være tiltrukket av begge kjønn. 15-20 har testet sex med samme kjønn. Det er mye vanligere å være på bifil-spekteret enn å være 100% lesbisk eller homofil. De 100% lesbiske utgjør bare drøyt 1% av alle kvinner. https://www.psychologytoday.com/intl/blog/sex-sexuality-and-romance/201607/where-did-all-the-lesbians-go Kort sagt er nok det du opplever ganske vanlig. Har alltid lurt på hvor mange folk som bare casually utvikler en forelskelse på en av samme kjønn, men later som ingenting, fordi der gjør i alle fall jeg. Jeg tror ikke det skjer med majoriteten, men jeg kan nok ikke være den eneste. Anonymkode: 02d9e...6a1 1
Isambard Skrevet 9. juni 2023 #42 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har alltid lurt på hvor mange folk som bare casually utvikler en forelskelse på en av samme kjønn, men later som ingenting, fordi der gjør i alle fall jeg. Jeg tror ikke det skjer med majoriteten, men jeg kan nok ikke være den eneste. Anonymkode: 02d9e...6a1 Jeg tipper ikke alle innrømmer overfor seg selv at det er en forelskelse heller. Det spiller ingen rolle hva man kaller det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #43 Skrevet 9. juni 2023 Jeg er 85% heteroseksuell. Jeg har gjennom mitt 40 års lange liv møtt tre kvinner som jeg har kjent en sterk tiltrekning til. De er alle litt samme type. Selv er jeg en veldig feminin kvinne. Den kvinnene jeg har falt for er også veldig feminine men litt mer alternative og ikke de modell pene på noen måte. Alle er nette, slanke med et litt spesielt utseende, og med en helt egen karisma. Hun ene er jeg nå sjef for og har i hele kveld fantasere om hva som er under klærne hennes, ikke passende i ser hele tatt! Hun er så ekstremt vakker, på en helt annen måte enn hva en tiltrekkende mann er, på en så mye mykere og sensuell måten. Jeg er glad i menn, elsker menn, elsker det maskuline, det barske, det dominante, det røffe, skjegget.... Men jeg forstår at menn strever, for disse kvinnene, de overgår menn en lang vei med å være tiltrekkende, vakre, myke, kurver, flere gode steder å slikke, smake.. Det er lenge lenge siden jeg har sett dette i en kvinne. Men nå og da dukker hun plutselig opp. Jeg bryr meg ikke om definisjoner, hetro, bifil hvilken enn seksualitet. Jeg er den jeg er. En sjelden gang treffer jeg kvinner som overgår menn i sin tiltrekningskraft. Heldigvis skjer det sjelden for det må være slitent å være mann!!! Disse eksepsjonelle kvinnene vekker lettere en annen lyst i meg, bare i kraft av hvor feminine de er, i kraft av en utstråling av sensualitet som en mann ikke har. En mann må jobbe langt mer for å vekke samme kraft i meg. Likevell har jeg alltid valgt menn. Skulle gjerne truffet en slik kvinne når jeg var singel. Likevel tror jeg at den ene mannen i mitt liv glatt hadde åpnet opp for at jeg skulle få lov til å prøve, smake... Desverre er ikke denne kvinnen tilgjengelig... Sukk, det må være hardt å være mann!! Anonymkode: 081d0...858 3
Isambard Skrevet 10. juni 2023 #44 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 85% heteroseksuell. Jeg har gjennom mitt 40 års lange liv møtt tre kvinner som jeg har kjent en sterk tiltrekning til. De er alle litt samme type. Selv er jeg en veldig feminin kvinne. Den kvinnene jeg har falt for er også veldig feminine men litt mer alternative og ikke de modell pene på noen måte. Alle er nette, slanke med et litt spesielt utseende, og med en helt egen karisma. Hun ene er jeg nå sjef for og har i hele kveld fantasere om hva som er under klærne hennes, ikke passende i ser hele tatt! Hun er så ekstremt vakker, på en helt annen måte enn hva en tiltrekkende mann er, på en så mye mykere og sensuell måten. Jeg er glad i menn, elsker menn, elsker det maskuline, det barske, det dominante, det røffe, skjegget.... Men jeg forstår at menn strever, for disse kvinnene, de overgår menn en lang vei med å være tiltrekkende, vakre, myke, kurver, flere gode steder å slikke, smake.. Det er lenge lenge siden jeg har sett dette i en kvinne. Men nå og da dukker hun plutselig opp. Jeg bryr meg ikke om definisjoner, hetro, bifil hvilken enn seksualitet. Jeg er den jeg er. En sjelden gang treffer jeg kvinner som overgår menn i sin tiltrekningskraft. Heldigvis skjer det sjelden for det må være slitent å være mann!!! Disse eksepsjonelle kvinnene vekker lettere en annen lyst i meg, bare i kraft av hvor feminine de er, i kraft av en utstråling av sensualitet som en mann ikke har. En mann må jobbe langt mer for å vekke samme kraft i meg. Likevell har jeg alltid valgt menn. Skulle gjerne truffet en slik kvinne når jeg var singel. Likevel tror jeg at den ene mannen i mitt liv glatt hadde åpnet opp for at jeg skulle få lov til å prøve, smake... Desverre er ikke denne kvinnen tilgjengelig... Sukk, det må være hardt å være mann!! Anonymkode: 081d0...858 Hvorfor skriver du mange ganger at det må være hardt være mann? Høres mer hardt ut å være deg. Jeg har en kvinne, mens du bare drømmer om det😅
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #45 Skrevet 10. juni 2023 1/10 er vel tiltrukket av samme kjønn, så det er 10% av befolkningen. Anonymkode: 66bfb...fbc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #46 Skrevet 10. juni 2023 Isambard skrev (3 timer siden): Hvorfor skriver du mange ganger at det må være hardt være mann? Høres mer hardt ut å være deg. Jeg har en kvinne, mens du bare drømmer om det😅 Evnt hardt å finne mange kvinner tiltrekkende da. For jeg ser ikke på mange kvinner på denne måten, men når jeg finner det er de jo så ufattelig mye vakrere enn de mennene jeg tiltrekkes av. Alt de gjør er vakkert og sensuellt og seksuellt på en helt annen måte. Det å være rundt en av disse kvinnene gjør at jeg ser nå, observerer, tenker og fantaserer på en helt annen måte. Hadde jeg opplevd mange kvinner på denne måten ville jeg jo ikke klart å fokusere på noe annet. Derfor tenker jeg det må være hardt å være mann og klare å konsentrere seg om noe som helst med så mange vakre kvinner rundt seg Anonymkode: 081d0...858
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #47 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Evnt hardt å finne mange kvinner tiltrekkende da. For jeg ser ikke på mange kvinner på denne måten, men når jeg finner det er de jo så ufattelig mye vakrere enn de mennene jeg tiltrekkes av. Alt de gjør er vakkert og sensuellt og seksuellt på en helt annen måte. Det å være rundt en av disse kvinnene gjør at jeg ser nå, observerer, tenker og fantaserer på en helt annen måte. Hadde jeg opplevd mange kvinner på denne måten ville jeg jo ikke klart å fokusere på noe annet. Derfor tenker jeg det må være hardt å være mann og klare å konsentrere seg om noe som helst med så mange vakre kvinner rundt seg Anonymkode: 081d0...858 Signerer denne. En tiltrekkelse til en dame er bare helt annerledes vs mot en mann. Det er bare så mye mer vakkert, sensuelt og mykt. Anonymkode: 02d9e...6a1
Gjest paprikaskrue Skrevet 10. juni 2023 #48 Skrevet 10. juni 2023 On 6/8/2023 at 4:16 PM, AnonymBruker said: Det er vel ikke helt uvanlig slik ting er i dag, spesielt blant jenter. Men dersom du har sex med en av samme kjønn så er du per definisjon bifil eller homoseksuell. Selvom mange liker å tro noe annet. Anonymkode: f5041...329 Tror ikke det er så uvanlig å foretrekke homosex og samtidig bli forelsket i kvinner.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #49 Skrevet 11. juni 2023 paprikaskrue skrev (17 timer siden): Tror ikke det er så uvanlig å foretrekke homosex og samtidig bli forelsket i kvinner. er vel mer uvanlig enn vanlig. Tror de færreste menn som har dame bestemmer seg for forsøke å finne en mann å ha sex med. Anonymkode: 02d9e...6a1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #50 Skrevet 11. juni 2023 Andro skrev (På 8.6.2023 den 21.23): Ekstremt liberalistiske?? Nordmenn er veldig konforme. Etter flere tiår med stadig mer massiv nyliberalitisk påvirkning er det ingen tvil om samfunnet vårt er blitt sterkt preget av politisk, kulturell og (ikke minst) økonomisk liberalisme med stor vekt på individuell frihet og mindre fokus på fellesskap og strukturelle perspektiver. En annen ting er at unge, velutdannede, urbane mennesker paradoksalt nok kan fremstå som esktremt «konforme» i sin liberale individualisme, jf. uniformeringstendensen i den voksende woke-kulturen. Anonymkode: 94a68...3ae 1
Gjest paprikaskrue Skrevet 11. juni 2023 #51 Skrevet 11. juni 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: er vel mer uvanlig enn vanlig. Tror de færreste menn som har dame bestemmer seg for forsøke å finne en mann å ha sex med. Anonymkode: 02d9e...6a1 Skulle faktisk vært interessant å visst hvor mange prosent av norske menn som har gjort det. Tror ikke det er så få heller. En del lever i skapet bak heterofasaden, mens andre bare vil ha litt eventyr på reise i Oslo eller andre steder.
blaffen Skrevet 12. juni 2023 #52 Skrevet 12. juni 2023 On 6/11/2023 at 8:28 PM, paprikaskrue said: Skulle faktisk vært interessant å visst hvor mange prosent av norske menn som har gjort det. Tror ikke det er så få heller. En del lever i skapet bak heterofasaden, mens andre bare vil ha litt eventyr på reise i Oslo eller andre steder. Eller kanskje man bare er nysgjerrig? Så tenker man heller siden at det var gøy å prøve men ikke noe man trenger å gjøre til en vane.. Det virker til å være noen her inne som tar sex og legning & sånn enormt seriøst. Så seriøst at det blir utenkelig for dem at andre tar lett på det..
Gjest paprikaskrue Skrevet 12. juni 2023 #53 Skrevet 12. juni 2023 5 minutter siden, blaffen said: Eller kanskje man bare er nysgjerrig? Så tenker man heller siden at det var gøy å prøve men ikke noe man trenger å gjøre til en vane.. Det virker til å være noen her inne som tar sex og legning & sånn enormt seriøst. Så seriøst at det blir utenkelig for dem at andre tar lett på det.. Ja, er nok mange nysgjerrige vil jeg tro og det er jo lov. Noen har kanskje behov for en slags connection om det skal være noe meningsfylt å ha sex. ONS eller sex uten følelser gir nødvendigvis ikke så mye for alle, men om begge parter trives med det så er det jo bare å go for it.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #54 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 10.6.2023 den 1.19): Men jeg forstår at menn strever, for disse kvinnene, de overgår menn en lang vei med å være tiltrekkende, vakre, myke, kurver, flere gode steder å slikke, smake.. Det er lenge lenge siden jeg har sett dette i en kvinne. Men nå og da dukker hun plutselig opp. Det er jo ikke slik at alle blir tiltrukket av "myke kurver". Anonymkode: 7cfdc...204 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå