Gå til innhold

Skal flytte alle tingene mine til ny leilighet med pappa og livredd han skal se sexlekene mine, hvordan gjemme dem?🥲

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eh

Anonymkode: 7e344...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg dem i en koffert og lås den. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel pakke ned tingene? Og pakke de opp igjen selv? Eller skal pappa gjøre det?

Anonymkode: 6b832...ad0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dem i en veske som igjen skal oppi en pose med klær. Da er jeg sikker på at ingen ser dem når jeg skal flytte. 

Anonymkode: 7f4c7...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ikke helt ukjent problemstilling, men lett å løse om han ikke er med og pakker det opp igjen?

Putt dem i en eske med klær eller sminkesaker eller whatever som du selv skal pakke ut og sortere når han ikke er der.

Og om han så er der under utpakking, så har du vel for eksempel en samling med toalettmapper til reiser, eller flere vesker eller treningsbager, som du kan putte det i og passe på at du er den som pakker dem opp og putter inn i skuffer og skap.

Hvis det er heeeelt krise og du vil være bombesikker så kan du kanskje bruke Wanda e.l. til lagring av noen saker, det er egentlig ganske praktisk uansett, jeg har brukt dem. Pakk ned vintertøyet nå ink sexleketøy og sett bort på lagring, så har du også litt færre ting å flytte på.

Anonymkode: b6a03...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eh

Anonymkode: 7e344...b57

Vel, la oss gjøre dette til en test: du tar det du ikke ønsker at din far skal se og putter det i en boks som du teiper igjen. Skriv gjerne «undertøy» på esken. Er din far av typen som åpner og sjekker en eske merket «undertøy» tilhørende sin datter? Vurder å kutte kontakten med han. Det er ekkelt. Og få hjelp til å flytte av noen andre - hvem som helst.

Er din far ikke typen som åpner en eske merket «undertøy»? Da kan du bare skrive «privat» på esken. Eller si «ikke åpne den posen der». Dette er et eksempel på en normalt godt fungerende pappa (og den eneste du bør beholde kontakten med).

Anonymkode: 52a1d...63b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en eske merket med bøker som jeg gjemte ting i som familien ikke skulle se. Jeg samler på bøker og sa ifra at alle eskene hvor det står "bøker", skal ikke røres for de skal jeg pakke ut selv til slutt.

Jeg fikk hjelp til utpakking og merket eskene etter hva som var i dem. Slik at flyttehjelpen viste hvor ting skulle. 

Du kan lage en flytteeske du merker med "sminke" eller noe annet som din far ikke skal pakke ut. Og si ifra at den esken skal du ta selv til slutt og sett den til side. Skal du ikke ha hjelp til utpakking så er det ikke noe problem. Da legger du de blant klær eller noe.

Anonymkode: c4d17...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ekstremt sneaky og nysgjerrig mor som skulle hjelpe meg med pakking og flytting og hun pakket opp esker og ting uten avtale. Jeg visste på forhånd at det var en risiko så jeg la sexleketøyene inni ermer på gensere og bukseben og sokker og hadde klærne i kasser så når hun tok opp lokket så det bare ut som pent brettet tøy og jeg sa "Nei nå er det viktig å få på plass møbler og ting først, så tar jeg klærne til sist" det var hun enig i at var fornuftig så da lot hun de eskene være i fred 😂

Jeg fylte også soveposen med sånne ting og slang den rett i boden sammen med annet turutstyr og det så jo bare ut som sovepose så ikke noe hun dro ut 

Anonymkode: 57354...c4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (21 minutter siden):

Legg dem i en koffert og lås den. 

Så fins det de foreldrene som sier : hva er det oppi her da?

Hvorfor har du låst den hvis det bare er klær?

Nei nå syns jeg vi skal åpne den kofferten jeg.

Nå er det bare kofferten som gjenstår da.

Anne! hva er koden til kofferten?

Og holder på sånn i dagesvis og gjør det ubehagelig 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en sekk du selv bærer? 

Anonymkode: 77c51...821

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da sier man det som det er.

»Mamma, der ligger det masse sexleketøy - bruker dem på orgier». 

Det er jo ikke verre enn å legge det hos ei venninne i flytteprosessen. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg det i en veske? Uansett er det ikke et problem. Mor og far som stadig kommer på overraskelsesbesøk her har sett både leketøy til tørk og liveshow, og vi lever og har familiemiddager enda. 

Anonymkode: 3266d...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Julegaver handlet tidlig på salg?

Anonymkode: dfd4a...193

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en ekstremt sneaky og nysgjerrig mor som skulle hjelpe meg med pakking og flytting og hun pakket opp esker og ting uten avtale. Jeg visste på forhånd at det var en risiko så jeg la sexleketøyene inni ermer på gensere og bukseben og sokker og hadde klærne i kasser så når hun tok opp lokket så det bare ut som pent brettet tøy og jeg sa "Nei nå er det viktig å få på plass møbler og ting først, så tar jeg klærne til sist" det var hun enig i at var fornuftig så da lot hun de eskene være i fred 😂

Jeg fylte også soveposen med sånne ting og slang den rett i boden sammen med annet turutstyr og det så jo bare ut som sovepose så ikke noe hun dro ut 

Høres ut som litt av en samling leketøy 😅

Anonymkode: bf025...b97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send dem i posten til deg selv, velg personlig hjemlevering og sett datoen noen dager etter du har fått resten av tingene i hus 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg bare skrevet på esken "sexleketøy", du får garantert håndtere den esken alene, med mindre du har en pervers pappa 🤣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte umiddelbart på den mannlige kollegaen min som er på østlandet og hjelper datteren sin å flytte i helga. Kanskje vi får en god historie på sommerfesten neste uke 😅🤣

Anonymkode: 3f658...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store sexleketøy har du egentlig? 

Endret av Piggsopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggsopp skrev (2 timer siden):

Hvor store sexleketøy har du egentlig? 

Dette er jo ikke relevant, man bruker jo bare en større boks så de på 30cm får plass.

Anonymkode: 0e831...bbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...