Gå til innhold

Vil du kjøpe handlenett fra Bertheussen 😱😱😱


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Kanskje det er verdt å å kjøpe som en investering? Hvem vet? Hun er ikke bare frekk men kunstnerisk anlagt også?!

Hun skal ha utstilling under Arendalsuka.

Ifølge Traavik får man i utstillingen blant annet se gamle og nye vesker. I tillegg skal utstillingen inneholde ny grafikk, malerier og mixed-media-installasjoner. 
Det er foreløpig ikke bestemt om Bertheussen selv vil være til stede under utstillingen. 

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rødstrupa skrev (4 timer siden):

Kanskje det er verdt å å kjøpe som en investering? Hvem vet? Hun er ikke bare frekk men kunstnerisk anlagt også?!

Hun skal ha utstilling under Arendalsuka.

Ifølge Traavik får man i utstillingen blant annet se gamle og nye vesker. I tillegg skal utstillingen inneholde ny grafikk, malerier og mixed-media-installasjoner. 
Det er foreløpig ikke bestemt om Bertheussen selv vil være til stede under utstillingen. 

Jeg husker veskene hennes under rettssaken med blant annet  teksten "piken  som lekte med Elden"  

Er det slike vesker hun skal stille ut?

Endret av Pipaluk
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger ut bilder av disse veskene på instagram. Hun er flittig, det skal hun ha! Ganske utleverende og drøy dame, men jeg setter pris på underholdningen. Men bruker ikke 3k på et handlenett, nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har kjøpt et par på kiwi, de holder lenge enda. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BitterMann

Nei. Ikke vil jeg ha dette handlenettet og ikke synes jeg man bør oppmuntre henne ved å kjøpe nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kunstnere er lit gale, da. Hvorfor er det verre å kjøpe noe av henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor skrev (4 minutter siden):

De fleste kunstnere er lit gale, da. Hvorfor er det verre å kjøpe noe av henne?

Vel, fordi hun er en rasist og kriminell. Ikke bare kriminell men hun prøvde også å få uskyldige folk straffet. 

Skjønner ikke at hun får ha noe utstilling og belønnes under Arendalsuka som er et arrangement for politisk samarbeid og arbeid. Tror ikke det kommer til å få skje. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrysmoothie skrev (7 minutter siden):

Vel, fordi hun er en rasist og kriminell. Ikke bare kriminell men hun prøvde også å få uskyldige folk straffet. 

Skjønner ikke at hun får ha noe utstilling og belønnes under Arendalsuka som er et arrangement for politisk samarbeid og arbeid. Tror ikke det kommer til å få skje. 

Er hun rasist? Det har jeg ikke fått med meg. Kan du dokumentere dette?

Endret av Svigermor
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...