AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Del Skrevet 5. juni 2023 Kan noen av dere klarsynte se litt på fremtiden min? Er så lei av alt, har en kropp som ikke fungerer på så mange måter, er utmattet av smerter og andre ubehagelige, livsødeleggende symptomer. Vil kaste kroppen min på dynga sånn at sjelen blir fri.. Er det noen som ser bedring i tiden fremover? Anonymkode: 2964c...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg la et par kort på deg. Ser at smertene vil slippe mer taket og du vil få igjen livsgnisten. Jeg klarer ikke å lese noen tidsramme for dette, jeg spurte bare kortene om hva du trenger å vite akkurat nå. Ser også at din erfaring med å falle ut av verden (som sykdom ofte innebærer) vil gjøre at du lever livet til det fulle når du en dag blir bedre. Den erfaringa du har nå vil altså gjøre at du ser hvor rikt livet er når du senere vil klare å ta mer del i det. Derfor er det du gjennomgår nå faktisk en erfaring som vil gjøre deg godt til slutt. Ikke dermed sagt at du blir helt frisk av hva det nå er du har av sykdom - det vet jeg ikke. Det kan bety at bare en liten forbedring i formen vil gjøre at du tar inn livets gleder sterkere enn de som ikke har opplevd sykdom først. Håper dette hjalp deg! God bedring ❤️ Anonymkode: 6aad1...63d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg la et par kort på deg. Ser at smertene vil slippe mer taket og du vil få igjen livsgnisten. Jeg klarer ikke å lese noen tidsramme for dette, jeg spurte bare kortene om hva du trenger å vite akkurat nå. Ser også at din erfaring med å falle ut av verden (som sykdom ofte innebærer) vil gjøre at du lever livet til det fulle når du en dag blir bedre. Den erfaringa du har nå vil altså gjøre at du ser hvor rikt livet er når du senere vil klare å ta mer del i det. Derfor er det du gjennomgår nå faktisk en erfaring som vil gjøre deg godt til slutt. Ikke dermed sagt at du blir helt frisk av hva det nå er du har av sykdom - det vet jeg ikke. Det kan bety at bare en liten forbedring i formen vil gjøre at du tar inn livets gleder sterkere enn de som ikke har opplevd sykdom først. Håper dette hjalp deg! God bedring ❤️ Anonymkode: 6aad1...63d Tusen hjertelig takk, håper du har rett❤️ Jeg tenker også at jeg kommer til å sette enormt stor pris på livet hvis jeg blir i bedre fysisk form. Det har bare gått så uendeleg mange år med fysiske utfordringer, at jeg har mistet håpet om noe bedre. Men håper du har rett i at det lysner❤️ Anonymkode: 2964c...adf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg la et par kort på deg. Ser at smertene vil slippe mer taket og du vil få igjen livsgnisten. Jeg klarer ikke å lese noen tidsramme for dette, jeg spurte bare kortene om hva du trenger å vite akkurat nå. Ser også at din erfaring med å falle ut av verden (som sykdom ofte innebærer) vil gjøre at du lever livet til det fulle når du en dag blir bedre. Den erfaringa du har nå vil altså gjøre at du ser hvor rikt livet er når du senere vil klare å ta mer del i det. Derfor er det du gjennomgår nå faktisk en erfaring som vil gjøre deg godt til slutt. Ikke dermed sagt at du blir helt frisk av hva det nå er du har av sykdom - det vet jeg ikke. Det kan bety at bare en liten forbedring i formen vil gjøre at du tar inn livets gleder sterkere enn de som ikke har opplevd sykdom først. Håper dette hjalp deg! God bedring ❤️ Anonymkode: 6aad1...63d Hadde du kanskje kunnet legge kort på kjærlighet for meg også? 😌❤️ Anonymkode: 2964c...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå