Gå til innhold

Hvordan føles det å fingre ei kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jomfru og har aldri sett eller fingret ei kvinne, hvordanner føles det å fingre/ta på fitta? 

Anonymkode: 46a1f...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmt, vått, mykt.

Rent fysisk ikke så veldig langt unna hvordan det føles å putte fingeren i munnen og stryke på innsiden av kinnet, bare at det er mindre tomrom.

Anonymkode: 3bfc2...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Varmt, vått, mykt.

Rent fysisk ikke så veldig langt unna hvordan det føles å putte fingeren i munnen og stryke på innsiden av kinnet, bare at det er mindre tomrom.

Anonymkode: 3bfc2...bee

Fin beskrivelse. Bare så mye mer varmt, vått og mykt, enn å ha fingeren i munnen. Så det føles mye likt, lepper er det også..

Men spenningsnivået kan ikke sammenlignes. Og dersom det gjøres når hun har klær på, og på et sted dere kan bli oppdaget, da kan det ikke sammenlignes i det hele tatt. Følelsene du får vil være 100 ganger sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Varmt, vått, mykt.

Rent fysisk ikke så veldig langt unna hvordan det føles å putte fingeren i munnen og stryke på innsiden av kinnet, bare at det er mindre tomrom.

Anonymkode: 3bfc2...bee

Og mer rugler vel? 

Anonymkode: ac4a1...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like warm apple pie! 

anigif_sub-buzz-22519-1532238587-5.gif.f883485a89996a13ef22d07a7a9543e2.gif

Anonymkode: 9cbd5...a59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 6.57):

Jeg er jomfru og har aldri sett eller fingret ei kvinne, hvordanner føles det å fingre/ta på fitta? 

Anonymkode: 46a1f...8ac

Jeg liker å fingre. kjenne at fitta bli våt og deilig når jeg merker at jenta nyter. Er lett å fingre klitoris men ikke så lett å fingre g-pung så hun nyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du fører hånden ned i trusa på jenta så kjenner du at fingrene når ned til «kløfta» der kjønnsleppene deler seg. Er hun barbert så kjenner du de ytre kjønnsleppene som myke hudfolder. Og jo nærmere ned du kommer jo mer fuktig og varmt er det.

Når jenta er kåt og du legger på litt mer trykk så vil du føle at fingrene deler kjønnsleppene til siden og fingrene forsvinner inn i mellom de ytre og indre kjønnsleppene. Her er det veldig vått. Stikker du en finger inn i henne så kan du kjenne at det strammer seg rundt. Fører du en finger opp så vil du kjenne klitoris og hudfolden over klitoris.

Alt er deilig vått.

Det er veldig deilig å kysse en jente i nakken mens du står inntil henne bakfra. Med min partner så kjenner jeg litt på puppene og har en finger eller to nede i trusa hvor jeg kjenner på musa hennes som alltid er søkk våt når jeg teaser henne sånn.

Anonymkode: 3d7a5...900

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst hun er av den skikkelig kåte typen så kan det sammenlignes med å gi en hest havre, da napper hun i fingrene dine.

Anonymkode: 414e4...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 6.57):

Jeg er jomfru og har aldri sett eller fingret ei kvinne, hvordanner føles det å fingre/ta på fitta? 

Anonymkode: 46a1f...8ac

Det er klink umulig å beskrive det til deg, siden du aldri har kjent hvordan det føles. Mitt beste tips er at du er tålmodig, forsiktig, og sørger for å ikke massere på et tørt punkt. Spør gjerne dama di, om hun kan føre fingeren der hun liker det best. Så slipper hun hånden din litt, så du kan kjenne på egen hånd. Og da kan du egentlig bare bruke ørene å høre etter godlyder, og hører du ingenting er du på feil plass. Hun vil da ta tak i hånden din igjen.. Det er så utrolig behagelig, og lærerikt av å ha en forståelsesfull kvinne. Så jeg håper i grunn dama di er det, og er tålmodig med deg💙🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (På 4.6.2023 den 22.49):

Jeg liker å fingre. kjenne at fitta bli våt og deilig når jeg merker at jenta nyter. Er lett å fingre klitoris men ikke så lett å fingre g-pung så hun nyter.

Fingre klitoris og g-punkt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er problemløsende skapninger, og å få en jente fri om og om igjen til hun har hodepine på grunn av dehydrering, er en av de beste måtene å få en følelse av maksimal prestasjon på, tenk på det, det tar tiår å lykkes med jobben din , tar år å være vellykket akademisk, og måneder hvis du trener og resultater vist, men gir god finger og oralsex til en jente, er det bare timer med arbeid, raskere enn å vinne et lotteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...