Gå til innhold

Tips til rimelig selskapslokale og mat for konfirmasjon i Bærum? Lite selskap, ca 20 stk gjester.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier ønsker jeg tips om fine og rimelige steder i Bærum for konfirmasjonsfeiring med ca 20 gjester. Hvis stedet ikke har servering og meny selv er det flott også med tips om gode og rimelige cateringselskaper. Tenker det er fint å kunne holde prisen til maks kr 1000,- per person. Har ingen peiling på hva andre bruker på konfirmasjon og tar gjerne imot lure råd når det kommer til gjennomføringen av selskapet :-)

Anonymkode: 04338...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet om noe? 

Anonymkode: 04338...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange som vet. Men sikkert mange om beinet også, og ikke vil dele tipsene. 😉 

Anonymkode: 421b8...73d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som overskriften sier ønsker jeg tips om fine og rimelige steder i Bærum for konfirmasjonsfeiring med ca 20 gjester. Hvis stedet ikke har servering og meny selv er det flott også med tips om gode og rimelige cateringselskaper. Tenker det er fint å kunne holde prisen til maks kr 1000,- per person. Har ingen peiling på hva andre bruker på konfirmasjon og tar gjerne imot lure råd når det kommer til gjennomføringen av selskapet 🙂

Anonymkode: 04338...10a

Hei jeg jobber i Bærum kommune, vi har lokaler i Løkkeåsveien 2 i Sandvika. Dette er den gamle politistasjonen hvis det sier deg noe. En gammel sveitservilla fra slutten av 1800 tallet. Salen som ble brukt til kommunestyremøter før rådhuset stod ferdig på 30 tallet leier vi ut til selskaper. Husker ikke prisen i farta men kan sjekke opp i morgen. Mat må dere ordne selv med for eks catering. Men vi har storkjøkkenutstyr så det er mulig å lage noe av maten selv hvis man ønsker.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (6 minutter siden):

Hei jeg jobber i Bærum kommune, vi har lokaler i Løkkeåsveien 2 i Sandvika. Dette er den gamle politistasjonen hvis det sier deg noe. En gammel sveitservilla fra slutten av 1800 tallet. Salen som ble brukt til kommunestyremøter før rådhuset stod ferdig på 30 tallet leier vi ut til selskaper. Husker ikke prisen i farta men kan sjekke opp i morgen. Mat må dere ordne selv med for eks catering. Men vi har storkjøkkenutstyr så det er mulig å lage noe av maten selv hvis man ønsker.

Dette høres veldig interessant ut! Flott om du sjekker ut leieprisen for meg 😀

Anonymkode: 04338...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjetil E skrev (8 minutter siden):

Hei jeg jobber i Bærum kommune, vi har lokaler i Løkkeåsveien 2 i Sandvika. Dette er den gamle politistasjonen hvis det sier deg noe. En gammel sveitservilla fra slutten av 1800 tallet. Salen som ble brukt til kommunestyremøter før rådhuset stod ferdig på 30 tallet leier vi ut til selskaper. Husker ikke prisen i farta men kan sjekke opp i morgen. Mat må dere ordne selv med for eks catering. Men vi har storkjøkkenutstyr så det er mulig å lage noe av maten selv hvis man ønsker.

Meg som er TS. Ser jeg svarte deg anonymt og det var ikke meningen. Send gjerne direktemelding når du vet leieprisen 😊

Tusen takk for hjelpen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemigirl skrev (17 minutter siden):

Meg som er TS. Ser jeg svarte deg anonymt og det var ikke meningen. Send gjerne direktemelding når du vet leieprisen 😊

Tusen takk for hjelpen!

Det skal jeg gjøre, vet du datoen? Så kan jeg sjekke om det er ledig og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (14 minutter siden):

Det skal jeg gjøre, vet du datoen? Så kan jeg sjekke om det er ledig og.

16. september 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubbhus el.lign tenker jeg det må bli når budsjettet er stramt. 
Ellers har Bærum Transportbyrå ganske rimelige lokaler (i det minste var de mye billigere enn andre, tidligere), dog er det stort der . Bærum Transportbyrå AS | En solid arbeidsplass (baerumtransportbyraa.no)
Kan også anbefale Kajsas Catering, men særlig billige er de nok ikke... 

 

Endret av Fjugur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærum er stort,  så det kan kanskje hjelpe å få vite om du har et område du foretrekker.  🙂

I tillegg til de tipsene du allerede har fått  kan jeg komme med:

Solhaug i Lommedalen har et rom som kan passe. De ordner også mat og servering. 

Idrettslagets klubbhus (idrettshallen, Lommedalen IL) kan passe mtp størrelse. Her må dere stå for mat og servering selv.

Golfklubben i Lommedalen har vel også selskapslokaler så vidt jeg vet.

Grendehuset på Skui er (var?) veldig fint til slike arrangementer. 

Anonymkode: fabfe...481

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemigirl skrev (19 timer siden):

16. september 😊 

😳 det er ikke lenge til... de bare lo av meg når jeg prøvde å bestille 1-1,5 år i forveien for jeg var ALT for sent ute 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet Carpe diem leier ut lokale rimelig. Du man betale med penger eller frivillig innsats i Demenslandsbyen.

Du man bestille mat fra dem, eller catering ved siden av. 

Anonymkode: d80ae...6c4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan leie lokalene til Frem 31. Stabekk. 

Anonymkode: c135d...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke litt sent ute. Vår konfirmerer seg 10 september og vi leide for ett år siden.

Anonymkode: 40141...2ec

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...