Gå til innhold

Andre som ikke klarer mascara med gummibørste? De er så rare 😫


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det noe jeg ikke skjønner? 

Anonymkode: 4a232...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heller ikke overvettes begeistret for den type maskara-børster. Jeg har relativt tykke vipper - som i mange fine vippehår. Gummi-børstene blir rett og slett for myke, og jeg ender opp med tre, fire klynger med vipper. Resultatet minner mest om et durabelig feilslått og elendig forsøk på å etterskape Twiggys ikoniske vippekrans. 

image.thumb.png.0555a167f55bf0daabc65935cefb8e17.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rart at flere og flere mascaraer, gjerne nye modeller, kommer med gummibørste. Noen som klarer å bruke dem? 

Anonymkode: 4a232...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Har få og stutte vipper, og gummibørste er det eneste som funker for meg, ellers klistrer de seg sammen. Børstehårene på andre børster gir liksom etter mot vippene mine, og klarer derfor ikke å dekke hvert enkelt vippehår med maskara. Kanskje vippene mine er ekstra rette og stive?

Anonymkode: aa633...1cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gummimaskara, men opplever at det er få børster som har det. 

Anonymkode: 8a534...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er alternativet til gummi da? Bruker mascara, men har ikke tenkt på dette. 

Anonymkode: 0c74c...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (På 31.5.2023 den 11.09):

Jeg er heller ikke overvettes begeistret for den type maskara-børster. Jeg har relativt tykke vipper - som i mange fine vippehår. Gummi-børstene blir rett og slett for myke, og jeg ender opp med tre, fire klynger med vipper.

AnonymBruker skrev (På 31.5.2023 den 12.28):

Det er jo rart at flere og flere mascaraer, gjerne nye modeller, kommer med gummibørste. Noen som klarer å bruke dem? 

Anonymkode: 4a232...19b

Men da har maskaraen med gummibørstene som dere har brukt, ikke vært gode. 

Måtte sjekke ut mascaraene jeg har nå og fant ut at min nye yndlingsmascara (Sky High fra Maybelline) har gummibørste. Jeg skjønte det var noe spesielt med den børsten. Jeg for min del liker gummibørster - det betyr ikke at alle mascaraer med slike børster er gode, men sjansen er større for at jeg liker mascaraen om børsten består av gummi.

Anonymkode: 8a534...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er alternativet til gummi da? Bruker mascara, men har ikke tenkt på dette. 

Anonymkode: 0c74c...305

Ikke la deg påvirke av en random person på KG ikke liker gummibørste. Som jeg skrev over her, jeg elsker slike børster. De fleste tenker nok ikke over det. Jeg syns det tar lengre tid før mascaraen tørker ut om de har gummi-børste. Før likte jeg mascara fra Lancome. Ingen av disse hadde gummibørste og jeg følte alltid at mascaraene deres var så tørre.

Oppdaget nå at Lash Sensational. Én av yndlingsmascaraene mine også har gummi-børste.

Maskaraen med den tynne børste fra L’Oréal Telescopic, som mange liker, også har gummibørste.

Anonymkode: 8a534...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ikke la deg påvirke av en random person på KG ikke liker gummibørste. Som jeg skrev over her, jeg elsker slike børster. De fleste tenker nok ikke over det. Jeg syns det tar lengre tid før mascaraen tørker ut om de har gummi-børste. Før likte jeg mascara fra Lancome. Ingen av disse hadde gummibørste og jeg følte alltid at mascaraene deres var så tørre.

Oppdaget nå at Lash Sensational. Én av yndlingsmascaraene mine også har gummi-børste.

Maskaraen med den tynne børste fra L’Oréal Telescopic, som mange liker, også har gummibørste.

Anonymkode: 8a534...bd2

Men hvis det ikke er gummibørste. Hva slags materiale har børsten da? Det var dette jeg lurte på 🙈

Anonymkode: 0c74c...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hva jeg venner meg til.

Foretrekker den gode,gammeldagse,store kosten fremfor tynn kost,iallfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 19.53):

Maskaraen med den tynne børste fra L’Oréal Telescopic, som mange liker, også har gummibørste.

Anonymkode: 8a534...bd2

Den kjøpte jeg akkurat pga en anbefaling og det var helt krise på mine vipper! Klistret seg sammen og smittet av, måtte bare fjerne alt. 
Leter fremdeles etter en helt grei mascara som ikke gjør alt for mye og holder seg på plass..

Anonymkode: 6e7ae...577

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...