Krutthøna Skrevet 30. mai 2023 #1 Del Skrevet 30. mai 2023 Noen som har sett de første to episodene av Gjett kjendishjemmet på TV2 Play? Marte klarer seg bra. I utgangspunktet et gøyalt konsept, som ligner litt for mye på NRK sitt Hvem bor her. Det som ødelegger hele programmet for min del, er sidekicken som er med å skal stille spørsmål og gi henne straff om hun svarer feil. Total skivebom og jeg blir flau på hans vegne. Husker ikke hva han heter, men makan til teit oppførsel. Ok program, som dessverre blir ødelagt av tåpelig innslag av straffer. Terningkast 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 31. mai 2023 #2 Del Skrevet 31. mai 2023 Enig ang han sidekickern. Så utrolig irriterende. Han har ikke noe i programmet å gjøre i det hele tatt. Det holder egentlig å se at hun snoker og prøver å gjette hvem kjendisen er. Spolte bare programmet hver gang han kom med spørsmålene og straff. Ser mest på fordi jeg er nysgjerrig på hjemmene, men han mannen var en total skivebom. Terningkast 2. Uten han så hadde den fått en sterk femmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå