AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #21 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ønske barnepass? nei, de stille vel opp resten av fuckings året med henting/bringing i barnehagen/skolen. Helgafri å fri for kjærestetid å opppussing. Fri for ditt å datt. Anonymkode: bc6db...9d9 Ja, det hadde vært noe 😅 Neida, ikke helt sånn. Men vi tilbringer masse tid sammen da, og jeg er veldig glad i dem. Bl.a. kommer de på søndagsmiddag her hver eneste uke så sant ikke noe kommer i veien. Anonymkode: 49754...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #22 Del Skrevet 29. mai 2023 Meadow skrev (9 minutter siden): Du kan kalle det bryllupsreise uansett, så har du noe å si. Ja, tror min svigermor vet at ungene da blir med 😅 Men har egentlig bestemt meg for å si til svigermor at vi kan ønske oss tilskudd til ferie. Så får det bli neste års sommerferie eller noe. Må jo bli når vi har mulighet til å ta fri (som er i juli, for da er barnehagen stengt). Anonymkode: 49754...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #23 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Gavekort på opplevelser da? Teater, kino, reise eller en eller annen aktivitet? Anonymkode: 3bbdf...929 Ja, det var en hyggelig tanke. Kinogavekort høres veldig hyggelig ut 🥰 Det kan man vel kanskje også utvide holdbarheten på, om man ikke får brukt det opp? Anonymkode: 49754...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #24 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, jeg gjør kanskje det. Det beklager jeg. Jeg prøver bare å si det som det er. En gave til mannen min og meg må jo være noe vi kan få brukt og satt pris på. Og jeg er nok kanskje utakknemlig/kravstor, men mener altså av hele mitt hjerte at hvis det ikke er noe vi kan ha glede av (og som ikke koster oss en masse ekstra penger), så vil jeg heller at de skal bruke pengene på seg selv ❤️ Anonymkode: 49754...bcc Bestem deg, er du kravstor eller stor❤️? Anonymkode: 03746...d0a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #25 Del Skrevet 29. mai 2023 Brudepar som ønsker penger i gave er det beste. Da slipper jeg å bruke tid på å lete etter en gave som uansett blir returnert. Syns ikke du er kravstor, ts. Det er svigermor som er gammeldags og vanskelig. Vi ønsket heller ikke noe i bryllupet vårt, men fikk masse kostbare og ubrukelig ting til huset som ikke passer, men som vi må ta frem av og til når vi får besøk av den som har gitt oss gavene. Og til deg som mener en helgetur ikke er dyrt. Driver og leter etter en billig helgetur i Norge med fly og hotell og fant ikke noe til under 20k. Ikke alle bor sentralt til at man kan fly med sas eller Norwegian. Man kan jo ta tog, men da må man bare kjøre i 4 timer først og deretter ta ferja. Anonymkode: 0398d...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #26 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg fikk en diamantring da min mor ville gi en gave, men ikke penger. Synes det var en fin gest jeg, for hun vet at jeg aldri hadde unnet meg noe slikt. Hadde jeg fått penger hadde det gått til familien. Det må da være noe dere kan ønske dere som gave, om ikke akkurat nyttig? Anonymkode: a5ab3...635 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #27 Del Skrevet 30. mai 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Ja, tror min svigermor vet at ungene da blir med 😅 Men har egentlig bestemt meg for å si til svigermor at vi kan ønske oss tilskudd til ferie. Så får det bli neste års sommerferie eller noe. Må jo bli når vi har mulighet til å ta fri (som er i juli, for da er barnehagen stengt). Anonymkode: 49754...bcc Ta ti skritt baklengs og la din mann håndtere svigermor. Stå fast på at du ikke ønsker deg noe fra dem. Anonymkode: 4fd3e...090 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #28 Del Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ta ti skritt baklengs og la din mann håndtere svigermor. Stå fast på at du ikke ønsker deg noe fra dem. Anonymkode: 4fd3e...090 Tja. Jo, kanskje jeg bør det. Si "sikkert lurere å snakke med din sønn om dette" eller noe. Jeg vet jo at han vil si at han da ikke ønsker seg noe/heller vil at de skal gi pengene til et veldedig formål. Og da må de vel kanskje bare høre på ham da 😅🥰 Anonymkode: 49754...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #29 Del Skrevet 30. mai 2023 Ønsk dere gavekort på f.eks. Bohus eller Elkjøp. Der får dere ikke popcorn og tull, og det dukker alltid opp noe man trenger der i løpet av året. Anonymkode: a8822...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #30 Del Skrevet 30. mai 2023 Syns det er litt frekt å si nei til gave men ja kun til penger. Må da virkelig være noe man kunne tenkt seg, om det ikke nødvendigvis er noe man trenger. Anonymkode: aa2d8...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 30. mai 2023 #31 Del Skrevet 30. mai 2023 Dersom dere bor nord i landet er jo penger til reise gull, bare fly til Oslo koster jo 10000. Ville gått for slikt konkret ønske, så kan svigers betale flyet og du popcorn og vin. Same same, but svigers er glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #32 Del Skrevet 30. mai 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Tja. Jo, kanskje jeg bør det. Si "sikkert lurere å snakke med din sønn om dette" eller noe. Jeg vet jo at han vil si at han da ikke ønsker seg noe/heller vil at de skal gi pengene til et veldedig formål. Og da må de vel kanskje bare høre på ham da 😅🥰 Anonymkode: 49754...bcc Jeg er 100% seriøs; bare trekk deg unna og la mannen håndtere alt som har med hans foreldre å gjøre. Ut fra hva du forteller virker det som at svigermors forsøker å lure deg i en takknemlighetsfelle (gi noe dyrt som hun vet du ikke ønsker deg). Anonymkode: 4fd3e...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #33 Del Skrevet 30. mai 2023 Robotgressklipper eller robotstøvsuger? Ny seng til dere så kan barnet få deres gamle? Det er stas å gi noe stort og fint som blir satt pris på lenge Anonymkode: e04b0...925 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #34 Del Skrevet 30. mai 2023 Mine foreldre betalte for fotograf. Kanskje de kan hjelpe med å betale for det, selv om 10 000 kanskje ikke dekker alt? Det syntes jeg var en fin gave for oss, som varer livet ut 🥰 Anonymkode: f5bed...134 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #35 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg synes ditt eget tips om ski til deg og mannen var en knakende god ide, hvis det er noe dere ikke har eller dere trenger nytt. Det er konkret og nyttig 😊 Anonymkode: 8884d...2c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 1. juni 2023 #36 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 0.13): Du synes det? Du har kanskje rett. Jeg mente det ikke frekt, men jeg har altså ingen ønsker. En overnatting på hotell er sikkert gøy da, men tror du jeg får lov til å ta med ungene istedenfor mannen? For han liker ikke sånt. Spa er heller ikke hans greie, men kan jo hende jeg kunne tatt noe botox hvis jeg traff på riktig spa-sted. Kunne sikkert bedt om å få ski kanskje? Vet at sånt er dyrt, kommer det på 10.000,- tror du, og kan vi be om at de kjøper til ungene også? Eller ny sykkel, bare til meg selvsagt, for akkurat det har både unger og mann. Vi samler ikke på servise, og vi har alle møbler vi trenger. Jeg ønsker meg ikke noen bilder på veggen annet enn det vi har, og jeg er definitivt ikke der at jeg ønsker å sløse penger på restaurant når alt vi kommer til å gjøre er å tenke på den nye vinterjakka som eldstemann kunne fått for de pengene vi bruker på oss selv akkurat der og da. Men tusen takk for forslag, jeg vet jeg er vrang... Beklager det. Jeg mener helt ærlig at hvis de ikke vil bidra til å gjøre vår hverdag LETTERE (å skulle kjøpe gavekort på restaurant til et par som ikke har barnevakt er å komplisere livene våre i unødig grad), så kan de bruke pengene på seg selv, det er dem vel unt. Anonymkode: 49754...bcc Botox faktisk…?! Du tuller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #37 Del Skrevet 1. juni 2023 Tussemor47 skrev (4 timer siden): Botox faktisk…?! Du tuller?? Ja, det var litt tull faktisk. Anonymkode: 49754...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå