Gå til innhold

Kjøpe konsertbilletter fra privat person, kan jeg få pengene tilbake ved avlyst konsert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte konsertbilletter av en privatperson for ca 1 år siden, men konserten ble nå avlyst og det står at den som kjøpe billettene vil få pengene refundert. Har jeg krav på at personen jeg kjøpte billettene av vipser meg tilbake pengene jeg vipset for billettene for ett år siden, eller må jeg bare se pengene som tapt?

finns det noen lov på dette? Noen som vet? 

Anonymkode: e5c15...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om man kommer noen vei om selger setter seg på bakbeina, men hadde jeg vært selger så hadde jeg likt å bli kontaktet og hadde selvfølgelig vippset pengene tilbake. Selger får kanskje ikke med seg at den er avlyst. Kontakt den du kjøpte de av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke om man kommer noen vei om selger setter seg på bakbeina, men hadde jeg vært selger så hadde jeg likt å bli kontaktet og hadde selvfølgelig vippset pengene tilbake. Selger får kanskje ikke med seg at den er avlyst. Kontakt den du kjøpte de av.

Takk for svar!
Har kontaktet og fikk først beskjed om at personen skulle vipse tilbake. Dette er en stund siden nå og har sendt en del meldinger senere men får ikkenoe mer svar så tror kanskje personen har blokkert meg. Hvis det ikke er noen lov så er det kanskje bare å se de som tapt? 

Anonymkode: e5c15...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar!
Har kontaktet og fikk først beskjed om at personen skulle vipse tilbake. Dette er en stund siden nå og har sendt en del meldinger senere men får ikkenoe mer svar så tror kanskje personen har blokkert meg. Hvis det ikke er noen lov så er det kanskje bare å se de som tapt? 

Anonymkode: e5c15...ec3

Ja, det tar tydeligvis aldri slutt på dårlige personer! Jeg tror du må se de som tapt. Det vil koste deg for mye å prøve å få de tilbake vil jeg tro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (3 minutter siden):

Ja, det tar tydeligvis aldri slutt på dårlige personer! Jeg tror du må se de som tapt. Det vil koste deg for mye å prøve å få de tilbake vil jeg tro.

Nei dessverre.. da får jeg bare se de som tapt. Tusen takk for raske svar! 

Anonymkode: e5c15...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...