Gå til innhold

Ønsker å si opp jobben men vil også bli der


Fighter83

Anbefalte innlegg

Jobber som sykepleier i kommunehelsetjenesten pr i dag og trives sinnsykt godt med arbeidet. Det er dessverre enormt med manko på sykepleiere der jeg jobber, ingen nye søkere eller søkere som er kvalifiserte. Jeg er dyktig i jobben min og liker jobben min, det kan man se selv etter 20 års erfaring med dette. Jeg vil få jobb andre steder om jeg sender ut en åpen søknad. Jeg er ikke typen som bytter jobber men heller utfordrer meg innen nye fagfelt innad i arbeidsfeltet mm så jeg blir lenge der jeg er ansatt. 

Lønn er ikke mitt problem ang jobben pr i dag men egentlig kun turnusen. Jeg får ikke en turnus som er tilpasset så jeg kan ha barna mine annen hver uke. Hater virkelig å få det til å gå opp i opp på hjemmebane når ting krasjer med jobben. 

Så jeg lurer på hva jeg kan skrive i en oppsigelse der jeg ønsker å få frem at jeg kan bli om de gir meg en tilrettelagt turnus pga barn annenhver uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Jobber som sykepleier i kommunehelsetjenesten pr i dag og trives sinnsykt godt med arbeidet. Det er dessverre enormt med manko på sykepleiere der jeg jobber, ingen nye søkere eller søkere som er kvalifiserte. Jeg er dyktig i jobben min og liker jobben min, det kan man se selv etter 20 års erfaring med dette. Jeg vil få jobb andre steder om jeg sender ut en åpen søknad. Jeg er ikke typen som bytter jobber men heller utfordrer meg innen nye fagfelt innad i arbeidsfeltet mm så jeg blir lenge der jeg er ansatt. 

Lønn er ikke mitt problem ang jobben pr i dag men egentlig kun turnusen. Jeg får ikke en turnus som er tilpasset så jeg kan ha barna mine annen hver uke. Hater virkelig å få det til å gå opp i opp på hjemmebane når ting krasjer med jobben.