AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Del Skrevet 29. mai 2023 Hei! Jeg trodde episode 9 skulle ha kommet nå på lørdag? Men den ligger ikke hos meg. Er det noen som har fått sett den? Vet hvorfor den ikke har kommet enda? Det står release date 26/5 så den skal jo være ute 😔 Anonymkode: 4f9b3...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #2 Del Skrevet 29. mai 2023 Gjelder det i Norge også da? Vet ikke datoer for release da jeg binget alle episodene så langt, men jeg vet at enkelte serier slippes på en dago i usa, men i Norge så kan det ta noen ekstra dager før det slippes Anonymkode: 8940b...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Del Skrevet 29. mai 2023 Ja de pleier komme på lørdager i Norge. Så nå gledet jeg meg jo skikkelig til å kose meg med sesongavslutningen, for nå var jeg jo sikker på at den var kommet 😔 forstår ikke hvorfor den ikke ligger på showtime 😔 finner ingen info om at det skulle være noe problemer med episoden på nett. Anonymkode: 4f9b3...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #4 Del Skrevet 29. mai 2023 Så rart 😕 håper den kommer snart iallfall. Har forelsket meg helt i den serien Anonymkode: 8940b...7a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Del Skrevet 29. mai 2023 Herregud for noen idioter… kundeservice fra helvete… etter å stadig ha spurt forskjellige kundebahdblere som ingen gadd å svare: Anonymkode: 4f9b3...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Del Skrevet 30. mai 2023 Episode 9 er ute nå. OMG. Anonymkode: f9994...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå