Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har symptomer på graviditet hver mnd etter jeg fikk spiral inn🫠🫠 kvalme, såre bryster og stikninger… kommer alltid en liten blødning etterpå.. tok vel ca 1 år før jeg klarte å slappe av, og ikke tenke jeg var gravid hver gang. Var hos gynekolog også for å dobbelsjekke med ultralyd at den satt som den skulle. 

Lykke til med testing

Anonymkode: 90d4a...622

Hadde du symptomer som behov for å kaste opp? 

-TS 

Anonymkode: 0c660...928

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde du symptomer som behov for å kaste opp? 

-TS 

Ja, hver mnd… var helt like symptomer som da jeg var gravid de to første gangene. Tok test hver mnd også, Men alle negative. 

Har du tatt test? 

du kan jo sjekke opp bivirkningene på spiralen du har også. Tar noen mnd før alt stabiliserer seg etter innsett

Anonymkode: 90d4a...622

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Fikk innsatt hormonspiral i februar. Har hatt veldig vonde og såre bryster siste uken. Føler jeg skal kaste opp når jeg skal spise iblant. 
Er dette normalt med hormonspiral? Såre bryster kan jeg skjønne. Men kvalme og å følelsen av å kaste opp? Har sittet ved doskåla og tenkt at nå kaster jeg opp. Men kommer ikke noe. Og jeg kaster aldri opp selvom jeg er syk. Har vært gravid før, men en stund siden nå. 5 år.

(kvinne 33 år)

Jepp. Jeg fikk den riktignok satt inn etter 2 mann og i tillegg brukte mannen kondom men likevel på veggen henger det bilder av 3 gutter som er mine .

Anonymkode: 7bcd4...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok test og den var negativ. Så da er det nok bare bivirkninger. Hehe.. ble litt stressa der en stund ja. 

Har bare hatt spiralen i 2 mnd så tar vel litt tid å bli vant med. Men utrolig ubehagelig å kjenne på oppkast følelse. 

Takk for alle svar og råd. Ble litt klokere nå. 

- TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...