Gå til innhold

Noen som har fått opp en av de 4,500 amerikanerne på Tinder? 🇺🇸


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva handler denne tråden om igjen? 🙄 er det noen som har fått guttaboyz opp på tinder? 

Hva bables og strides det om her? Hold dere til hva det spørres om...

Anonymkode: 79ea9...83a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du må bo på en veldig rar plass. Min mann jobber i forsvaret hvor de har ganske mange amerikanere i 6 mnd-intervaller. Jeg er en del på leir, og de aller fleste er kjekke, hyggelige og svært høflige 😊 Flotte, unge gutter. Skjønner godt at damene faller.

Anonymkode: 0b2a0...eef

Vil tro de fleste med fast deployment i Norge stabstillinger er offiserer og befal.

Dvs de har universitet og offiserskurs i etterkant. Det er en annen kategori enn vervede fra Detroit og Indiana.

Anonymkode: 707d8...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 10% her svarer på TS sitt spørsmål, voldsomt hvor mye folk skulle drive med avsporing. Hadde jeg vært dame, singel og bodd i oslo hadde jeg garantert benyttet meg av denne muligheten. Kanskje noen til og med finner kjærligheten 🥰 💒

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva handler denne tråden om igjen? 🙄 er det noen som har fått guttaboyz opp på tinder? 

Hva bables og strides det om her? Hold dere til hva det spørres om...

Anonymkode: 79ea9...83a

Hvem vet. KGs kvinner og menn har åpenbart bædet helt i denne tråden. Ha det gøy i Oslo! Hvis du ser tidligere i tråden, før den går bananas, så er det flere som har fått opp en del av dem på tinder.

Anonymkode: e8db1...28a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så desperat etter kuk, skam dere!

Anonymkode: c26a4...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil tro de fleste med fast deployment i Norge stabstillinger er offiserer og befal.

Dvs de har universitet og offiserskurs i etterkant. Det er en annen kategori enn vervede fra Detroit og Indiana.

Anonymkode: 707d8...b22

Men altså må man ha universitets grad og rike foreldre for å være hyggelige mennesker? Det skader vel ingen å møte folk med annerledes bakgrunn.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (19 minutter siden):

Men altså må man ha universitets grad og rike foreldre for å være hyggelige mennesker? Det skader vel ingen å møte folk med annerledes bakgrunn.

Selvfølgelig ikke. Men det er ingen hemmelighet at "rikdom" er attraktivt og en del er nok av den oppfatning at USA = Rike. Gullbilletten til det gode liv i California er å treffe en kjekkas fra den store båten?? 

Sikkert kult for "smalltown" Chuck fra Idaho å få masse treff på tinder og føle seg som en popstjerne en periode av men tror potensielle damer som ser for seg spennende nye bekjentskaper, Road Trip i USA og fremtidig forhold må lære seg og sile gull fra en stor haug med gråstein.

Anonymkode: 707d8...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. Men det er ingen hemmelighet at "rikdom" er attraktivt og en del er nok av den oppfatning at USA = Rike. Gullbilletten til det gode liv i California er å treffe en kjekkas fra den store båten?? 

Sikkert kult for "smalltown" Chuck fra Idaho å få masse treff på tinder og føle seg som en popstjerne en periode av men tror potensielle damer som ser for seg spennende nye bekjentskaper, Road Trip i USA og fremtidig forhold må lære seg og sile gull fra en stor haug med gråstein.

Anonymkode: 707d8...b22

Tror det er veldig mange år siden folk forbant alle amerikanere med rikdom. Ser man på nyhetene nå ser jo landet ut som et u-land med et dysfunksjonelt demokrati og plenty av uteliggere… Men det betyr jo ikke at folkene der ikke kan være hyggelige 🙂 tror du bekymrer deg for ingen ting her. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aninumus skrev (2 timer siden):

Under 10% her svarer på TS sitt spørsmål, voldsomt hvor mye folk skulle drive med avsporing. Hadde jeg vært dame, singel og bodd i oslo hadde jeg garantert benyttet meg av denne muligheten. Kanskje noen til og med finner kjærligheten 🥰 💒

Så er d så mange som skriver på kg at langdistanse forhold kunne de ikke tenkt seg. En ser at folk får til mye når de bare vil nok😂

nok at det er militærgutter fra usa så er man klar for langdistanse forhold😂

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (7 minutter siden):

Tror det er veldig mange år siden folk forbant alle amerikanere med rikdom. Ser man på nyhetene nå ser jo landet ut som et u-land med et dysfunksjonelt demokrati og plenty av uteliggere… Men det betyr jo ikke at folkene der ikke kan være hyggelige 🙂 tror du bekymrer deg for ingen ting her. 

Bekymrer meg overhodet ikke . Men på samme måte som "hvit" mann tillegges mange "positive" egenskaper i Asia (penger og et bedre liv), er det ingen hemmelighet at amerikaner er "eksotisk" for mange nordmenn oppvokst på Hollywood serier uten at de noengang har vært der.

For å si det sånn. Norske damer ville ikke falt for samme typen om han hadde adresse Alvdal. Men om han er amerikaner er han mer aktuell åpenbart. 

 

Anonymkode: 707d8...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bekymrer meg overhodet ikke . Men på samme måte som "hvit" mann tillegges mange "positive" egenskaper i Asia (penger og et bedre liv), er det ingen hemmelighet at amerikaner er "eksotisk" for mange nordmenn oppvokst på Hollywood serier uten at de noengang har vært der.

For å si det sånn. Norske damer ville ikke falt for samme typen om han hadde adresse Alvdal. Men om han er amerikaner er han mer aktuell åpenbart. 

 

Anonymkode: 707d8...b22

Det er da mannfolk i Alvdal som har kjærester? Virker som du har et lit stereotypisk forhold til hva dammer «vil ha». 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig ikke. Men det er ingen hemmelighet at "rikdom" er attraktivt og en del er nok av den oppfatning at USA = Rike. Gullbilletten til det gode liv i California er å treffe en kjekkas fra den store båten?? 

Sikkert kult for "smalltown" Chuck fra Idaho å få masse treff på tinder og føle seg som en popstjerne en periode av men tror potensielle damer som ser for seg spennende nye bekjentskaper, Road Trip i USA og fremtidig forhold må lære seg og sile gull fra en stor haug med gråstein.

Anonymkode: 707d8...b22

Nok et eksempel på at menn tror kvinner bare er ute etter penger, men så viser det seg at penger ikke er så viktig for kvinner (iallfall ikke for kvinner som klarer seg greit selv).

Anonymkode: 387cf...19d

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 10.46):

Det er ikke lenge siden norske menn lusket rundt asylmottakene som hadde fått inn mengder av ukrainske kvinner.

Uansett: Som mange her i tråden har påpekt, er disse angivelige kvinnene som «gleder seg til amerikansk kjepp» o.l, ikke kvinner i det hele tatt. Denne tråden er full av menn som utgir seg for å være kvinner klare til å kaste seg over disse unge soldatene. At dere gidder. 

Anonymkode: c7d35...d38

Du ser ikke forskjell på å ha seg med friske, økonomisk trygge soldater som ikke har flyktet fra sitt eget land med halve familien drept, og kvinner som måtte flykte fra en angrepskrig, mens deres mannlige slektninger måtte bli igjen og dø? Jeg hadde aldri giddet one night stand med noen, enda mindre med en amerikansk soldat. Men sammenligningen din holder ikke mål.

Anonymkode: fb855...29c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor desperat er man egentlig når man anser amerikanere som noe ekstra spennende og eksotisk?😂

Anonymkode: 4fbcd...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor desperat er man egentlig når man anser amerikanere som noe ekstra spennende og eksotisk?😂

Anonymkode: 4fbcd...544

Det er vel den militærdelen som tiltrekker, ikke at de nødvendigvis er amerikanere. Men kvinner er vel uansett lei norske menn, og håper at amerikanske er hakket bedre. For det skal strengt tatt ikke så mye til før en mann er mer sjarmerende enn minst 80% av norske menn. 

Anonymkode: fa00a...c8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud. Forresten, Har dere fått opp amerikanske fyrer på tinder? 

*DET ER DET TS SPØR OM*

Anonymkode: 79ea9...83a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare en liten digresjon her, folkens (Å, nei vent, dette er jo faktisk et svar på det TS lurte på)

Jeg har ikke Tinder, men kom i snakk med en amerikaner i baren på Kulturhuset. Han var kjempehyggelig og insisterte på å kjøpe ølen min. Hadde mye fint å si om norske damer, så jeg antok at han var litt nysgjerrig. Det var tidlig på kvelden og han påsto at han hadde en curfew, eller "innetid". Jeg vet ikke om det stemte, men brydde meg ikke, så jeg lurte på om han rakk et glass vin hjemme hos meg før han måtte dra. Det gjorde han :) 

Lang historie kort, det ble en veldig hyggelig kveld og vi sa farvel godt før midnatt. Begge fornøyde med hver vår erobring. Denne single dama med stor respekt for seg selv er godt fornøyd og føler ikke at jeg har gjort kvinnekjønnet til skam. 

Takk for meg!

Anonymkode: 74545...127

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått opp dude'ene på tinder er fremdeles spørsmålet...?

Er dere treig i pappen? 

Anonymkode: 79ea9...83a

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, spekulasjoner, brukerangrep og avsporinger

-Safiye, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Pippi Lotta said:

Hadde det vært samtykkende kvinner tviler jeg på at noen hadde brydd seg

Hva er det du snakker om egentlig, hvem har voldtatt noen?

Anonymkode: 214ff...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...