Gå til innhold

Noen som har fått opp en av de 4,500 amerikanerne på Tinder? 🇺🇸


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem bryr seg om dem har kjærester. Vi lever trossalt 2023. Utroskap har blitt helt vanlig for mennesker. 

Skal nok finne meg en, selvom jeg har kjæreste!

Anonymkode: 3a1b3...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snok1 skrev (13 minutter siden):

Ut fra ren nysgjerrighet:

Er dette noe du vet ut fra troverdig formidling av nylig forskning og metaforskning, eller er dette noe du har plukket opp fra diverse nettforum og internalisert fordi det på en måte resonnerer med dine verdier og anekdotiske erfaringer?

Hvis svaret er i nærheten av alternativ 1, vil jeg bli takknemlig om du deler noen av dine mest oppdaterte og allment troverdige kilder.

På forhånd takk!

Dette er en grei liten sak å starte med:

https://www.sjsu.edu/people/saul.cohn/courses/100W/s0/SuccessVsSexObjects.pdf

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Et tips til neste gang du skal utgi deg for å være kvinne: Kvinner bruker ikke ordet «herregud» på den måten du gjør her. Liksom «herregud han er så kjekk dåååån». 

Anonymkode: c7d35...d38

Nei, for alle kvinner er jo like.

Anonymkode: e8db1...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Greia er soldater. Ikke amerikanere. Det er den gamle myten om uniformerte menn og kvinner. Soldater, brannmenn, politi, sykepleiere etc.

Anonymkode: e8db1...28a

Njaaa, hvis det hadde kommet et krigsskip fra eks Polen så tviler jeg på at det hadde vært like interessant...

Anonymkode: b6049...d15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Jeg gikk ut i fra at det var en mann. «Smake på viking kjøt» var en lit ekkel formulering som jeg tipper få kvinner ville skrevet. Samt at innlegge gir lit følelsen av at forfatteren er snurt over at kvinner er så i intresert i en annen «gruppe» en den han befinner seg i….

Det er mer vanlig at bitre menn uttaler seg så infantilt. 

Anonymkode: d36c1...6ba

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (9 minutter siden):

Takk. Jeg har lest ingressen og har et par kommentarer som jeg er interessert i dine tanker om før jeg dykker dypere:

-Rapporten er 33 år gammel.

-Kildematerialet er svært begrenset (mindre enn 400 individer)

-Det er ingen fagfellevurdering

-Forfatteren har ingen bakgrunn innen biologi, som er vitenskapsområdet du henviser til.

-Inngår rapporten i et videre vitenskapelig arbeid

-Er den blitt vurdert og publisert av et fagtidsskrift?

 

Artikkelen kan sikkert være interessant, men ut fra første blikk er det ingenting her som vil gi meg en stor øyeåpner inne menneskelig biologi.

Takk likevel. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i all hovesak media og mannfolk på kg som viser disse soldatene mest interesse. I mine kretser er vi lei av all denne spammingen fra media, men så lenge de vekker kg menns interesse for disse soldatene, som er av begge kjønn får de jo trafikk i mediekanalene.    

Anonymkode: d36c1...6ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (9 minutter siden):

Takk. Jeg har lest ingressen og har et par kommentarer som jeg er interessert i dine tanker om før jeg dykker dypere:

-Rapporten er 33 år gammel.

-Kildematerialet er svært begrenset (mindre enn 400 individer)

-Det er ingen fagfellevurdering

-Forfatteren har ingen bakgrunn innen biologi, som er vitenskapsområdet du henviser til.

-Inngår rapporten i et videre vitenskapelig arbeid

-Er den blitt vurdert og publisert av et fagtidsskrift?

 

Artikkelen kan sikkert være interessant, men ut fra første blikk er det ingenting her som vil gi meg en stor øyeåpner inne menneskelig biologi.

Takk likevel. 

Hvis du er interessert, så er jo det glimrende. 👍

Vet ikke om jeg har lest hundre bøker enten om eller tilstøtende dette temaet, men det er ihvertfall snakk om over femti.

Her er en håndfull som umiddelbart dukker opp i hodet mitt som anbefalinger:

– "The Evolution of Desire" av David M. Buss

– "The Red Queen" av Matt Ridley

– "Hormonal" av Martie Haselton

– "The Mating Mind" av Geoffrey Miller

– "The Man’s Guide to Women" av John & Julie Gottman

–"Why Beautiful People Have More Daughters" av Alan S. Miller

Dette er et fascinerende tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Hvis du er interessert, så er jo det glimrende. 👍

Vet ikke om jeg har lest hundre bøker enten om eller tilstøtende dette temaet, men det er ihvertfall snakk om over femti.

Her er en håndfull som umiddelbart dukker opp i hodet mitt som anbefalinger:

– "The Evolution of Desire" av David M. Buss

– "The Red Queen" av Matt Ridley

– "Hormonal" av Martie Haselton

– "The Mating Mind" av Geoffrey Miller

– "The Man’s Guide to Women" av John & Julie Gottman

–"Why Beautiful People Have More Daughters" av Alan S. Miller

Dette er et fascinerende tema.

Takk, men jeg ville vært mer interessert å få svar på mitt opprinnelige spørsmål:

Kan du vise til en artikkel i et fagtidsskrift for biologi som fremmer forskning -gjerne metaforskning- som er fagfellevurdert og antatt av et redaktørkollegium.

Jeg kommer -som du sikkert forstår- ikke til å lese 50 bøker.

På forhånd takk.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En slik type vulgaritet er helt greit for meg. Jeg har tross alt vokst opp blant ganske vulgære mennesker. Det er ikke noe verre med vulgære kvinner enn vulgære menn. Hvis damene vil kikke på digge menn og håper på pikk så ja - da er det det de gjør. Det blir jo ikke en mer kultivert tanke av at man ordlegger seg penere. Knulling er knulling, selv om noen eventuelt bruker ordet elskov.

Anonymkode: e8db1...28a

Har forsovet ikke noe i mot vulgære kvinner, men det er mange «anonyme kvinner» her inne som fremstår veldig maskuline for meg. Så jeg tror fremdeles det er snak om menn som later som de er kvinner. Handler ikke om hva som er pent eller moralsk, men om at jeg ikke tror det er damer som skriver det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen mann i verden ville formulert seg som i det innlegget du snakker om

Anonymkode: 214ff...75b

Hvorfor ikke? Morsomt at magefølelsen vår er så forskjellig.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greia er soldater. Ikke amerikanere. Det er den gamle myten om uniformerte menn og kvinner. Soldater, brannmenn, politi, sykepleiere etc.

Anonymkode: e8db1...28a

Men de går jo i sivil når de er i land, hele hurven, så da er de jo bare…folk. Sikkert mange lette «bytter» etter måneder på sjøen, så kjør på. Bare husk at man neppe ser snurten av noe annet enn helt vanlige klær. 

 


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et ramaskrik det skulle blitt om det kom et skip med unge kvinner til Norge, og norske menn stod klare for å "få seg litt".

 

 

Anonymkode: c5bcc...0bb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud for et ramaskrik det skulle blitt om det kom et skip med unge kvinner til Norge, og norske menn stod klare for å "få seg litt".

 

 

Anonymkode: c5bcc...0bb

Det er ikke lenge siden norske menn lusket rundt asylmottakene som hadde fått inn mengder av ukrainske kvinner.

Uansett: Som mange her i tråden har påpekt, er disse angivelige kvinnene som «gleder seg til amerikansk kjepp» o.l, ikke kvinner i det hele tatt. Denne tråden er full av menn som utgir seg for å være kvinner klare til å kaste seg over disse unge soldatene. At dere gidder. 

Anonymkode: c7d35...d38

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel av de på Grindr (sexapp for homofile) Men helt ærlig, de var ikke sånn jeg så for meg. Skuffa!!

Anonymkode: dccec...cfd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Herregud for et ramaskrik det skulle blitt om det kom et skip med unge kvinner til Norge, og norske menn stod klare for å "få seg litt".

 

 

Anonymkode: c5bcc...0bb

Er det egentlig noen kvinner som «står klare» da? Eneste stedet jeg har sett det komme opp er her på KG, og de fleste «kvinnene» virker veldig maskuline. Har ikke hørt om noen kvinner (i virkelige liv) som faktisk har tenkt og aktivt lette etter dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har fått match med samtlige 4500 stk. Oh boy😜

Anonymkode: 79ea9...83a

Jeg også 🥰😍

Anonymkode: 4b8c8...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke lenge siden norske menn lusket rundt asylmottakene som hadde fått inn mengder av ukrainske kvinner.

Uansett: Som mange her i tråden har påpekt, er disse angivelige kvinnene som «gleder seg til amerikansk kjepp» o.l, ikke kvinner i det hele tatt. Denne tråden er full av menn som utgir seg for å være kvinner klare til å kaste seg over disse unge soldatene. At dere gidder. 

Anonymkode: c7d35...d38

Ja, og dèt ble (med rette) fremstilt som en problemsak.

Mens omvendt fremsttilles det som en gladsak

Anonymkode: c5bcc...0bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, og dèt ble (med rette) fremstilt som en problemsak.

Mens omvendt fremsttilles det som en gladsak

Anonymkode: c5bcc...0bb

Mener du yrkesmilitære og enslige flyktninger er sammenlignbart? Du er klar over at det finnes kvinnelige soldater også? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenk om man faktisk er en så desperat hore i 2023 😂

Anonymkode: c0c5a...dbb

Ja, det er komisk å se alle de desperate kvinnfolka nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...