Gå til innhold

Noen som har fått opp en av de 4,500 amerikanerne på Tinder? 🇺🇸


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vitalogy skrev (10 minutter siden):

Stopper man her, er dette bare en banal erkjennelse. Hvilke konsekvenser får innsikten, hva skal du med den?

Slå seg til ro med at man aldri blir kvitt en viss grad av objektivisering, for eksempel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

95 % av de som skriver her er menn som vil sette damer i dårlig lys. 

Anonymkode: 4ef8f...8cc

  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

95 % av de som skriver her er menn som vil sette damer i dårlig lys. 

Anonymkode: 4ef8f...8cc

Hvis du vil bekjempe misogyni, ikke svar med unyanser. Det roter det bare til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg bor i nord og i bygda mi er det en stor militærleir. Ser amerikanere daglig og tror mange av dere vil bli skuffet. De fleste har samme høyde som sønnen min på 10 år. De ser ut som forvokste barn 😅 

Anonymkode: 79879...a2d

De små, stygge amerikanerne sendes til forblåste småsteder nordpå. Kjekkas-amerikanerne er ute og sprader i Oslo i helga!

Anonymkode: d65d3...97d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg antar at du er en kvinne. Gud forby at en mann hadde skrevet et slikt innlegg om kvinner. Og at menn hadde plusset bidraget 

 

Anonymkode: b0b3f...01a

Jeg gikk ut i fra at det var en mann. «Smake på viking kjøt» var en lit ekkel formulering som jeg tipper få kvinner ville skrevet. Samt at innlegge gir lit følelsen av at forfatteren er snurt over at kvinner er så i intresert i en annen «gruppe» en den han befinner seg i….

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
ClausSaus skrev (5 minutter siden):

Slå seg til ro med at man aldri blir kvitt en viss grad av objektivisering, for eksempel.

At enkelte behandler kvinner (og menn) som objekter, med dertil destruktive sosiale praksiser, er nok ikke noe å slå seg til ro med. Ikke minst fordi vi erfarer at kulturell bevisstgjøring fungerer som motkraft.

Erkjennelsen av at både menn og kvinner har biologiske disposisjoner som vil påvirke sosial atferd er på et annet plan. Det skal ikke medføre tvinning av tommeltotter. Men det er kanskje ikke det du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk om man faktisk er en så desperat hore i 2023 😂

Anonymkode: c0c5a...dbb

Tenk at man faktisk slut shamer damer som liker pikk i 2023 :))))

Anonymkode: e8db1...28a

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

95 % av de som skriver her er menn som vil sette damer i dårlig lys. 

Anonymkode: 4ef8f...8cc

Dette er så latterlig. Hva i all verden er galt med at kvinner synes det er interessant at det kommer en horde av mannlige soldater? Det stinker gammelt kvinnesyn av noen av innleggene her, slik som ditt, som antar at kvinner som liker sex befinner seg i et slikt dårlig lys. Som om det hadde vært noe fuzz hvis en gjeng menn tok til kaia hvis det kom 4000 amerikanske sykepleiere. Ta fanden og skjerp dere.

Anonymkode: e8db1...28a

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette er så latterlig. Hva i all verden er galt med at kvinner synes det er interessant at det kommer en horde av mannlige soldater? Det stinker gammelt kvinnesyn av noen av innleggene her, slik som ditt, som antar at kvinner som liker sex befinner seg i et slikt dårlig lys. Som om det hadde vært noe fuzz hvis en gjeng menn tok til kaia hvis det kom 4000 amerikanske sykepleiere. Ta fanden og skjerp dere.

Anonymkode: e8db1...28a

Handler mer om måten innleggene er formulert og ordbruk end at jeg ikke tror kvinner har lyst til å møte soldater. Skulle gjerne vært i Oslo selv nå 😛 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (5 minutter siden):

Handler mer om måten innleggene er formulert og ordbruk end at jeg ikke tror kvinner har lyst til å møte soldater. Skulle gjerne vært i Oslo selv nå 😛 

En slik type vulgaritet er helt greit for meg. Jeg har tross alt vokst opp blant ganske vulgære mennesker. Det er ikke noe verre med vulgære kvinner enn vulgære menn. Hvis damene vil kikke på digge menn og håper på pikk så ja - da er det det de gjør. Det blir jo ikke en mer kultivert tanke av at man ordlegger seg penere. Knulling er knulling, selv om noen eventuelt bruker ordet elskov.

Anonymkode: e8db1...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (9 minutter siden):

Handler mer om måten innleggene er formulert og ordbruk end at jeg ikke tror kvinner har lyst til å møte soldater. Skulle gjerne vært i Oslo selv nå 😛 

det skulle jeg for øvrig også ønske jeg var!

Anonymkode: e8db1...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Pippi Lotta said:

Jeg gikk ut i fra at det var en mann. «Smake på viking kjøt» var en lit ekkel formulering som jeg tipper få kvinner ville skrevet. Samt at innlegge gir lit følelsen av at forfatteren er snurt over at kvinner er så i intresert i en annen «gruppe» en den han befinner seg i….

Ingen mann i verden ville formulert seg som i det innlegget du snakker om

Anonymkode: 214ff...75b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg en varm tilhenger av at kvinner skal ha seg med så mange de selv ønsker, enten det er to eller femti, men jeg skjønner ikke greia med amerikanere? Degenererte mennesker fra en degenerert kultur? 

Anonymkode: eb41f...195

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg en varm tilhenger av at kvinner skal ha seg med så mange de selv ønsker, enten det er to eller femti, men jeg skjønner ikke greia med amerikanere? Degenererte mennesker fra en degenerert kultur? 

Anonymkode: eb41f...195

Greia er soldater. Ikke amerikanere. Det er den gamle myten om uniformerte menn og kvinner. Soldater, brannmenn, politi, sykepleiere etc.

Anonymkode: e8db1...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greia er soldater. Ikke amerikanere. Det er den gamle myten om uniformerte menn og kvinner. Soldater, brannmenn, politi, sykepleiere etc.

Anonymkode: e8db1...28a

Rart. Synes begge deler er kjipt, men folk kan nå kose seg med hva de vil. 

Anonymkode: eb41f...195

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Herregud ja! Skal få meg masse amerikansk pikk i helga! 😀

Anonymkode: 138df...de1

Et tips til neste gang du skal utgi deg for å være kvinne: Kvinner bruker ikke ordet «herregud» på den måten du gjør her. Liksom «herregud han er så kjekk dåååån». 

Anonymkode: c7d35...d38

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 time siden):

Dypest sett er menn programmert fra naturens side til å se på kvinner som reproduksjonsobjekter, mens kvinner ser på menn som beskyttelses- og ressursobjekter.

 

Ut fra ren nysgjerrighet:

Er dette noe du vet ut fra troverdig formidling av nylig forskning og metaforskning, eller er dette noe du har plukket opp fra diverse nettforum og internalisert fordi det på en måte resonnerer med dine verdier og anekdotiske erfaringer?

Hvis svaret er i nærheten av alternativ 1, vil jeg bli takknemlig om du deler noen av dine mest oppdaterte og allment troverdige kilder.

På forhånd takk!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at det i utlandet advares om one night stands og klamydia epedemien som herjer i Norge  !!!!

Anonymkode: b9e28...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke glem at det i utlandet advares om one night stands og klamydia epedemien som herjer i Norge  !!!!

Anonymkode: b9e28...195

Mange har dessuten kjærester hjemme, selv om en del er utro med jenter som sprer klamydia. Håper de arme karene har med seg kondom

Anonymkode: b9e28...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...