Gå til innhold

Noen som har fått opp en av de 4,500 amerikanerne på Tinder? 🇺🇸


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal laste ned igjen😅 Eventuelt hvilke dating apper bruker amerikanere mest? 

Anonymkode: f3e7c...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett to bare, er bare norske jeg blar forbi. Håper de dukker opp etterhvert :) Har selv deaktivert tinder men aktiverte den i dag

Anonymkode: ca614...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ja! Skal få meg masse amerikansk pikk i helga! 😀

Anonymkode: 138df...de1

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i nord og i bygda mi er det en stor militærleir. Ser amerikanere daglig og tror mange av dere vil bli skuffet. De fleste har samme høyde som sønnen min på 10 år. De ser ut som forvokste barn 😅 Men for all del, kjør på - de blir sikkert ikke lei seg av å få smake på litt vikingkjøtt 🙈

Anonymkode: 79879...a2d

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen av de er allerede på Tinder.

Anonymkode: e7c9d...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja noen av de er allerede på Tinder.

Anonymkode: e7c9d...f31

Enda flere på Grindr.

Anonymkode: 8b5d6...5df

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått match med samtlige 4500 stk. Oh boy😜

Anonymkode: 79ea9...83a

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert hyggeligere enn de norske i alle fall.

8237a490-f920-4300-86f0-b2555d99fb73?fit

Anonymkode: 2310c...8c8

  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg ut på byen. Mon tro hvor de gape ut? TGI Fridays?

Anonymkode: b17fc...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bor i nord og i bygda mi er det en stor militærleir. Ser amerikanere daglig og tror mange av dere vil bli skuffet. De fleste har samme høyde som sønnen min på 10 år. De ser ut som forvokste barn 😅 Men for all del, kjør på - de blir sikkert ikke lei seg av å få smake på litt vikingkjøtt 🙈

Anonymkode: 79879...a2d

Jeg antar at du er en kvinne. Gud forby at en mann hadde skrevet et slikt innlegg om kvinner. Og at menn hadde plusset bidraget 

 

Anonymkode: b0b3f...01a

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg antar at du er en kvinne. Gud forby at en mann hadde skrevet et slikt innlegg om kvinner. Og at menn hadde plusset bidraget 

 

Anonymkode: b0b3f...01a

I motsetning til den du svarte synes jeg ikke det gjør noe om menn er lave. Men menn objektiviserer da ofte kvinner, så kanskje det er på tide å svare med samme mynt? Reagerte ikke spesielt på det innlegget hennes ihvertfall. 

Anonymkode: 1ff5f...0cc

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I motsetning til den du svarte synes jeg ikke det gjør noe om menn er lave. Men menn objektiviserer da ofte kvinner, så kanskje det er på tide å svare med samme mynt? Reagerte ikke spesielt på det innlegget hennes ihvertfall. 

Anonymkode: 1ff5f...0cc

Nei. Det er ikke på tide å svare med samme mynt. Er på tide at vi alle slutter å objektivisere i det hele tatt.

Anonymkode: b0b3f...01a

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut i kveld. Ser frem til en amerikansk kjepp ja👍

Anonymkode: f8386...05d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei. Det er ikke på tide å svare med samme mynt. Er på tide at vi alle slutter å objektivisere i det hele tatt.

Anonymkode: b0b3f...01a

Alle objektiviserer, det er en del av å være menneske.

Dypest sett er menn programmert fra naturens side til å se på kvinner som reproduksjonsobjekter, mens kvinner ser på menn som beskyttelses- og ressursobjekter.

Så har vi selvfølgelig sosialisering, fri vilje, osv. på toppen av dette. Men fundamentet forblir det samme.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (5 minutter siden):

Alle objektiviserer, det er en del av å være menneske.

Dypest sett er menn programmert fra naturens side til å se på kvinner som reproduksjonsobjekter, mens kvinner ser på menn som beskyttelses- og ressursobjekter.

Så har vi selvfølgelig sosialisering, fri vilje, osv. på toppen av dette. Men fundamentet forblir det samme.

Du gir deg ikke? Når rammebetingelsene (økonomi, status, makt) endres, endres også programmeringa.

Anonymkode: eb41f...195

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du gir deg ikke? Når rammebetingelsene (økonomi, status, makt) endres, endres også programmeringa.

Anonymkode: eb41f...195

Økonomi, status, makt… endrer DNA?

Ta med deg New Age-tøyset ditt et annet sted.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vitalogy
ClausSaus skrev (8 minutter siden):

Alle objektiviserer, det er en del av å være menneske.

Dypest sett er menn programmert fra naturens side til å se på kvinner som reproduksjonsobjekter, mens kvinner ser på menn som beskyttelses- og ressursobjekter.

Så har vi selvfølgelig sosialisering, fri vilje, osv. på toppen av dette. Men fundamentet forblir det samme.

Sett at dette har en sannhetsgehalt, så har vi bygget og bygger opp kultur - noe vi også er i stand til - for å stagge disse mer destruktive potensialene. Det har vist seg å fungere best for flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitalogy skrev (Akkurat nå):

Sett at dette har en sannhetsgehalt, så har vi bygget og bygger opp kultur - noe vi også er i stand til - for å stagge disse mer destruktive potensialene. Det har vist seg å fungere best for flest.

Det finnes helt klare tendenser i hvilke trekk menn liker i kvinner og hvilke trekk kvinner liker i menn.

Og dette er den underliggende programmeringen som skinner gjennom.

Bare se på hva disse tendensene faktisk inneholder.

Hvorfor tror du f.eks at kvinner tenderer mot å foretrekke høye menn som ser sterke ut, også i 2023?

Stalltips: Det er ikke fordi det er så jævla praktisk å ha dobbelt så høyt matbudsjett, og vansker med å finne klær som virkelig passer…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Det finnes helt klare tendenser i hvilke trekk menn liker i kvinner og hvilke trekk kvinner liker i menn.

Og dette er den underliggende programmeringen som skinner gjennom.

Bare se på hva disse tendensene faktisk inneholder.

Hvorfor tror du f.eks at kvinner tenderer mot å foretrekke høye menn som ser sterke ut, også i 2023?

Stalltips: Det er ikke fordi det er så jævla praktisk å ha dobbelt så høyt matbudsjett, og vansker med å finne klær som virkelig passer…

Stopper man her, er dette bare en banal erkjennelse. Hvilke konsekvenser får innsikten, hva skal du med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk om man faktisk er en så desperat hore i 2023 😂

Anonymkode: c0c5a...dbb

Tenk a, damer er desperate horer og enda så vil de ikke ha deg, det må gjøre vondt. 

Anonymkode: 244b1...5e3

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...