Gå til innhold

Tror dere det kan være umulig å se romvesener?


Gjest Tjufsen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, jeg er ikke en kristen fundamentalist. 

Er du psykopat med sterk seksuell tiltrekning mot fantasien om å ha seg i gruppe med romvesener? Siden vi er inne på spørsmål.

Anonymkode: 62ff2...51f

Oida, ja det oser høy IQ av deg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkedykker skrev (1 minutt siden):

Oida, ja det oser høy IQ av deg..

Takk, det samme 😂 er spesielt imponert over brukernavnet ditt.

Anonymkode: 62ff2...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1. Livet brukte flere milliarder år til å utvikle seg til et komplekst liv på jorden, og det er bare et lykketreff at vi er her overhodet uten i mellomtiden ha blitt utryddet slik dinosaurene ble.

2. Om det skulle finnes liv andre steder, er avstandene i verdensrommet enorme; selv med vår teknologi har ikke mennesket kommet lenger enn til utkanten av solsystemet.

3. Forutsatt at det skulle oppstå så avanserte sivilisasjoner andre steder at de kan komme seg bort fra planeten sin, har man også muligheten for at disse sivilisasjonene kan utrydde hverandre eller ta knekken på seg selv; det hadde sett stygt ut hvis Hitler fikk laget en atombombe.

4. Legger man alt dette sammen, er sannsynligheten for utenomjordisk besøk lik null.

Anonymkode: 62284...d8b

Og med den brøkdelen av hjernen vi bruker er sannsynligheten for at vi forstår kompleksiteten i universet lik null. 
Ergo er det mer sannsynlig at det finnes liv andre steder også! 

Anonymkode: 11dfb...e4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk, det samme 😂 er spesielt imponert over brukernavnet ditt.

Anonymkode: 62ff2...51f

#barnehagementalitet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (4 minutter siden):

#barnehagementalitet 

Du vet ikke hvordan man takker for en kompliment. Ok.

Anonymkode: 62ff2...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Og med den brøkdelen av hjernen vi bruker er sannsynligheten for at vi forstår kompleksiteten i universet lik null. 
Ergo er det mer sannsynlig at det finnes liv andre steder også! 

Anonymkode: 11dfb...e4d

Dette har ingen sammenheng når alt kommer til alt; russerne har hatt forfattere som har skrevet seg inn i verdenshistorien. Samtidig har de også hatt folk som Stalin og Putin.

Resultatet ser man i dagens Russland.

Om det så finnes 999 genier, er det nok med bare én idiot for å ødelegge alt de har bygget opp; neandertalerne hadde større hjerne enn vår, men det var menneskene som overlevde.

Dessuten er det bare en myte at vi bruker en brøkdel av hjernen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ten_percent_of_the_brain_myth

Anonymkode: 62284...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg er smart. 

Jeg vet også at det innen relativt kort tid kommer mye snakk om romvesener, og det vil komme "videoer av dem", som ser ekte ut. Et hologram altså.

Anonymkode: 62ff2...51f

Dette har ikke noe med å være smart å gjøre. Det dreier seg om kunnskap. Og da lurer jeg også på hvordan du vet dette. Særlig dette om hologrammer.  Jeg regner med at du med det mener at myndighetene skal lure oss. Og da er det svært interessant å høre kildene dine.

Hvis det er slik jeg tror du mener så er det forresten interessant. De aller fleste konspirasjonsteorier vedr UFO'er dreier seg om at myndighetene vet vi blir besøkt, men dekker over det. Her mener du det motsatte. Om jeg forstår deg rett da.

Anonymkode: 58e46...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke overhodet.

Anonymkode: 62ff2...51f

Nnnnja.....Hva sier matematikken da?

Vitenskapen sier det finnes minst 200 milliarder galakser der ute...og at hver galakse i gjennomsnitt inneholder minst 200 milliarder stjerner....(Tallene er trolig for koservative siden hver gang vi lærer noe nytt om universet må vi oppgradere antallet stjerner der ute..)..

Altså vi har rent nøkternt sett 200 mia. galakser med 200 mia. stjerner i hver...Og nå har James Webb teleskopet vist oss at "alle" stjerner har planeter...Og det er bedre enn det og...

De antar nå at minst annenhver stjerne har en planet i goldilock zone...altså i passe avstand til stjernen sin til å huse avansert liv...

Så matematikken i det hele er at det finnes 20 000 000 000 000 000 000 000 jordlignende planeter i universet...minst!....

Og du mener at oddsen er god for at livet oppsto på jorda før på en av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dette har ikke noe med å være smart å gjøre. Det dreier seg om kunnskap. Og da lurer jeg også på hvordan du vet dette. Særlig dette om hologrammer.  Jeg regner med at du med det mener at myndighetene skal lure oss. Og da er det svært interessant å høre kildene dine.

Hvis det er slik jeg tror du mener så er det forresten interessant. De aller fleste konspirasjonsteorier vedr UFO'er dreier seg om at myndighetene vet vi blir besøkt, men dekker over det. Her mener du det motsatte. Om jeg forstår deg rett da.

Anonymkode: 58e46...bb8

Det stemmer, jeg mener de ikke eksisterer i det hele tatt. Om det skulle dukke opp i nyhetene, er det en avledning fra noe annet som foregår i kulissene. Og det kommer til å skje, merk mine ord. Alt går etter planen.

Anonymkode: 62ff2...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det stemmer, jeg mener de ikke eksisterer i det hele tatt. Om det skulle dukke opp i nyhetene, er det en avledning fra noe annet som foregår i kulissene. Og det kommer til å skje, merk mine ord. Alt går etter planen.

Anonymkode: 62ff2...51f

Ok, men altså; hvordan vet du dette?

Anonymkode: 58e46...bb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, men altså; hvordan vet du dette?

Anonymkode: 58e46...bb8

Vel, jeg har mine kilder. 

Vent og se, du. Nå vet du i alle fall at du absolutt ikke bør tro på verken det du leser eller det du ser. 

Anonymkode: 62ff2...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vel, jeg har mine kilder. 

Vent og se, du. Nå vet du i alle fall at du absolutt ikke bør tro på verken det du leser eller det du ser. 

Anonymkode: 62ff2...51f

Synes du ikke jeg ville vært litt i overkant ukritisk om jeg skulle snu opp ned på det jeg tror fordi en helt ukjent fyr på nett sa det? ;) Hvis du mener kildene dine er troverdige så burde du dele dem. For du vil vel at flere skal tro det samme?

Når de er sagt så er jeg enig med deg. Jeg tror heller ikke vi blir besøkt, men jeg tror absolutt ikke at myndighetene vil ha oss til å tro det. ;) Det er jo helt meningsløst.

Anonymkode: 58e46...bb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du ikke jeg ville vært litt i overkant ukritisk om jeg skulle snu opp ned på det jeg tror fordi en helt ukjent fyr på nett sa det? ;) Hvis du mener kildene dine er troverdige så burde du dele dem. For du vil vel at flere skal tro det samme?

Når de er sagt så er jeg enig med deg. Jeg tror heller ikke vi blir besøkt, men jeg tror absolutt ikke at myndighetene vil ha oss til å tro det. ;) Det er jo helt meningsløst.

Anonymkode: 58e46...bb8

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hva du tror, og den dagen naboen tror på små, grønne menn, ler jeg høyt. Av ham😂

Grunnen til at du ikke tror på det, er at du ikke forstår at det fungerer som avledning, samtidig som at de gjør noe annet.

Anonymkode: 62ff2...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hva du tror, og den dagen naboen tror på små, grønne menn, ler jeg høyt. Av ham😂

Grunnen til at du ikke tror på det, er at du ikke forstår at det fungerer som avledning, samtidig som at de gjør noe annet.

Anonymkode: 62ff2...51f

Jeg kan tro på mye, men ikke uten gode argumenter. Og nei; jeg forstår ikke hvorfor det fungerer som en avledning og jeg lurer på hvordan du kan forstå det. Sitter du kanskje på  noe innsideinformasjon? ;)

Anonymkode: 58e46...bb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi jeg er smart. 

Jeg vet også at det innen relativt kort tid kommer mye snakk om romvesener, og det vil komme "videoer av dem", som ser ekte ut. Et hologram altså.

Anonymkode: 62ff2...51f

Om det fins noe mer der ute vet ikke du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg har mine kilder. 

Vent og se, du. Nå vet du i alle fall at du absolutt ikke bør tro på verken det du leser eller det du ser. 

Anonymkode: 62ff2...51f

Dine kilder?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det stemmer, jeg mener de ikke eksisterer i det hele tatt. Om det skulle dukke opp i nyhetene, er det en avledning fra noe annet som foregår i kulissene. Og det kommer til å skje, merk mine ord. Alt går etter planen.

Anonymkode: 62ff2...51f

"Planen"😂😂😂

Anonymkode: 188ba...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg elsker måten du tenker på med disse innleggene dine, og det mener jeg genuint, selv om jeg ikke alltid skjønner helt hva du mener

Anonymkode: a649e...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Om ett år ca. (mulig før) kommer alle i hele Norge til å vite at de er ekte pga. "lekkasjer" fra USA.

Men vi vil ikke kunne være sikre på om UFO-ene som blir observert er menneskeskapte kopier eller ekte aliens. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nostradamus skrev (4 minutter siden):

Om ett år ca. (mulig før) kommer alle i hele Norge til å vite at de er ekte pga. "lekkasjer" fra USA.

Men vi vil ikke kunne være sikre på om UFO-ene som blir observert er menneskeskapte kopier eller ekte aliens. 

A propos UFO-er, lurer jeg på hvorfor opptak av UFO-er ser ut som en dårlig fokusert film fra 1950-årene i en tid der man har 4K-oppløsning på YouTube; hvis det visstnok finnes så mange observasjoner, så hvorfor må alle ha elendig kvallitet ...?

Anonymkode: 62284...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...