Gå til innhold

Tror dere det er tilfeldig hvilken familie man blir født inn i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sannsynligheten for at akkurat du skulle bli født er nærmest null. Sjansen for at nettopp du "TS" ble født er 1:400 billioner (400.000.000.000.000). Så ja, det er en tilfeldighet til de grader at du er født inn i den familien du er født inn i. Så man har større sjans for å vinne topp gevinsten i lotto flere ganger i løpet av livet, enn å bli født. Så dette er et mirakel i seg selv når man tenker på de oddsene.

Derfor anbefaler jeg deg TS og dere andre her om leve livet I fulle drag, og nyt det som kan nytes, enn å tenke på hva vi var før vi var født, og hva som skjer etter livet tar slutt. Livet er nå, det skal leves, vi alle har hatt mer flaks enn vi forstår, så det er bare å dundre på 😊

Endret av Markion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Familien du blir født i er på samme frekvens som deg. Dere er på et vis like eller innehar samme frekvens, selv om kan ha ulikheter som andre meninger og preferanser. Dette gjelder hele slekten, de du har slektsbånd til. Vil du til en bedre famile. Enten for at du opplever vonde ting, hev frekvensen.

Anonymkode: 4ae8a...5ac

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2023 at 10:56 AM, AnonymBruker said:

Jeg har ikke fornemmelse om "famile"valg, som familiens sorte får. ( Trives kjempegodt) har jeg funnet min familie over alt. 

Så hva er livet? 

Tror ikke på dagens modell ihvertfall.

Anonymkode: 4b09b...b2b

Som sjeler skal vi erfare alt. Noen ganger velger vi en familie hvor vi blir som familiens sorte får for å få denne erfaringen. Andre ganger kan en velge en annen familie som ikke er så greie fordi det er bare erfaringer. Sjelen vår vil erfare alt og trenger også å erfare alt før reisen på jorden er over ;)

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 23.33):

Familien du blir født i er på samme frekvens som deg. Dere er på et vis like eller innehar samme frekvens, selv om kan ha ulikheter som andre meninger og preferanser. Dette gjelder hele slekten, de du har slektsbånd til. Vil du til en bedre famile. Enten for at du opplever vonde ting, hev frekvensen.

Hva hvis man bryter kontakten med moren sin fordi man har et dårlig forhold? Og at faren din tok sitt liv.. Føler ikke mine foreldre er på samme frekvens som meg. Ikke litt en gang. Har heller følt at beboere på sykehjemmet jeg jobber på er «mine foreldre». Der har jeg hatt flere gode og snille mammaer og pappaer (høres nok søkt ut). Men en sannhet for meg.

Ts 

Anonymkode: a6d3c...a90

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva hvis man bryter kontakten med moren sin fordi man har et dårlig forhold? Og at faren din tok sitt liv.. Føler ikke mine foreldre er på samme frekvens som meg. Ikke litt en gang. Har heller følt at beboere på sykehjemmet jeg jobber på er «mine foreldre». Der har jeg hatt flere gode og snille mammaer og pappaer (høres nok søkt ut). Men en sannhet for meg.

Ts 

Anonymkode: a6d3c...a90

Da er det kanskje det som skulle være din erfaring i dette livet: å stå opp for deg selv og bryte kontakten med biologisk mor. 

Godt å høre at du har så fin tilknytning til beboere på sykehjemmet. De er nok også heldige som har deg ❤️ 

Anonymkode: 1c7a5...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...