Gå til innhold

Hva må vi oppleve i Orlando?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bortsett fra parkene, hva anbefaler dere som har vært der? Vi har med barn i alderen 8-16 år. Vi gleder oss masse, men vil jo gjerne ha noe planlagt før vi drar 😊

Anonymkode: 2b589...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bortsett fra parkene, hva anbefaler dere som har vært der? Vi har med barn i alderen 8-16 år. Vi gleder oss masse, men vil jo gjerne ha noe planlagt før vi drar 😊

Anonymkode: 2b589...934

Om dere skal dra nå snart så er det ikke sikkert dere vil få ser så "bra" det er veldig ille i Florida nå og alle immigranter etc har dratt...det vil se de som kjører bussen,taxi, er på hotell, levere mat, fikser ting etc. Så jeg vet ikke om dere har lest dere opp og hvordan forholdene er i Orlando nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var i Orlando for 4 uker siden og anbefaler Universal City Walk og Disney Spring utenom parkene. Helt gratis å komme inn på begge stedene. Masse gode restauranter og fine steder å ta bilder på. Var der i bare 3 dager da, så rakk ikke se kjempemasse. Men jeg var i Florida i 14 dager og merket seriøst ikke noe konflikt der nede. Tror det er veldig oppskrytt i mediene.

Anonymkode: d1fd5...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (På 22.5.2023 den 21.29):

Om dere skal dra nå snart så er det ikke sikkert dere vil få ser så "bra" det er veldig ille i Florida nå og alle immigranter etc har dratt...det vil se de som kjører bussen,taxi, er på hotell, levere mat, fikser ting etc. Så jeg vet ikke om dere har lest dere opp og hvordan forholdene er i Orlando nå. 

Det er svært oppskrytt. Kjenner noen som er der ofte, blant annet akkurat nå, og de merker ikke noe til det. 
 

Anonymkode: 2b589...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal leie bil og være en stund ville jeg dratt til clearwater beach og en tur ut på key west. Sistnevnte er ganske langt, men har hørt det er kjempe fint der. Ellers likte vi oss godt på daytona beach

Anonymkode: 2aa0c...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til parkene skal jeg til Kennedy Space Center!

Anonymkode: 3401e...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.5.2023 den 22.52):

Hei! Jeg var i Orlando for 4 uker siden og anbefaler Universal City Walk og Disney Spring utenom parkene. Helt gratis å komme inn på begge stedene. Masse gode restauranter og fine steder å ta bilder på. Var der i bare 3 dager da, så rakk ikke se kjempemasse. Men jeg var i Florida i 14 dager og merket seriøst ikke noe konflikt der nede. Tror det er veldig oppskrytt i mediene.

Anonymkode: d1fd5...309

 

AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 22.07):

Det er svært oppskrytt. Kjenner noen som er der ofte, blant annet akkurat nå, og de merker ikke noe til det. 
 

Anonymkode: 2b589...934

Oppskrytt? Mener dere hausset opp, overdrevet? Virker rart om noen skryter av konflikter.

Anonymkode: 405f6...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...