Gå til innhold

Åsted Norge, er det et program for deg?

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Synes Åsted Norge er et litt spennende program. Publikum er til stor hjelp for politi mm. Hva med deg liker du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte i alle fall de aller første sesongene. Men nå har sakene stort sett blitt alt for kjedelige. 

Tro det aller siste jeg fulgte med på dette programmet var når de hadde en rekke episoder om en drosje-sjåfør som hadde forsvunnet sporløst. Så forsøkte programmet å tyne ut med mulig "dramatikk" fra dette, og blant annet skulle grave ut et område med en gravemaskin. Når TV-seerne fulgte med på dette, så tenker dem sikkert at "wow! kanskje de endelig har funnet noe!!" så var det bare noe piss om bein-rester fra en elg / ku, eller noe. Selve saken var jo i seg selv veldig interessant altså. Men måten dette ble fremstilt på var temmelig dårlig. 

Dette kjørte sånn "dette skjedde i forrige episode" rundt den saken, og så kjørte de en "dette kommer til å skje i neste episode" også. Disse repeteringene var faktisk MINST like lang som selve opplysningene som faktisk kom frem i hver episode. Så visste de kanskje tretti sekunder (eller max noen få minutter) med faktisk NY informasjon i hver episode. Hadde de visst hele saken spredt over bare noen få episoder, så kunne det jo selvfølgelig vært spennende å følge med på. Men når de bare visste en bitteliten snutt i hver episode, og dermed tvinge folk til å få med seg hver eneste episode for å få med seg hele greia, så mister jeg rett og slett interessen.  

Anonymkode: 67762...662

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker programmet veldig godt og vi ser på det hver eneste mandag ☺️ Et viktig og bra program ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...