Vera Skrevet 22. mai 2023 #21 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg koser meg når det er lyn og torden - men har veldig respekt for det, og befinner meg alltid på plasser det er mindre fare for å slå ned. Har full respekt for at folk blir urolige og redde..det er store krefter i sving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. mai 2023 #22 Del Skrevet 22. mai 2023 Nei, torden og lyn er jeg ikke redd. Synes faktisk det er facinerende 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. mai 2023 #23 Del Skrevet 22. mai 2023 Elsker det Eneste gangen jeg har vært redd var da jeg var på utveksling i Afrika og det tordna så intenst at hele huset vi bodde i rista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 22. mai 2023 #24 Del Skrevet 22. mai 2023 Her er det omtrent aldri torden, og ihvertfall ikke kraftig. Det meldes rett som det er om sommeren, men kommer ikke. Kanskje ett fjernt drønn, noen dråper regn og det var det. Skuffende saker. Så det lokale "tordenværet" er jeg ikke redd for. Men jeg har opplevd mer skikkelige saker på ferie. Det var både fascinerende og skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #25 Del Skrevet 22. mai 2023 Leo skrev (3 timer siden): At det skal slå ned der man befinner seg selvfølgelig. Det skjedde da jeg var barn og den skrekken sitter i fremdeles. Fordi det faktisk har skjedd nytter det ikke å fortelle meg at det "aldri" skjer heller... Det har vel dødd flere av leirskred i Norge. Og enda flere i terrorangrep. Men aller flest på en vanlig kjøretur. Også en god del av bie-stikk. Og drukning. Om du går lengre tilbake kan du til og med være redd for tsunami. Så du må ha en ganske krevende tilværelse. Anonymkode: cc8f4...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 22. mai 2023 #26 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg var livredd torden som liten. Nå synes jeg det er fascinerende når naturkreftene herjer. Finnes ikke redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #27 Del Skrevet 22. mai 2023 Det er så flott å sitte på terrassen og se tordenværet som følger fjorden rett mot meg. Dessverre skjer det veldig sjelden. Men jeg liker ikke tordenvær uten regn, spesielt hvis det har vært tørt lenge. Jeg har aldri vært redd, bortsett fra en gang jeg overnattet hos min kusine. Min tante dekket alle vinduene med tykke ulltepper da det ble tordenvær, og det syntes jeg var veldig ekkelt. Anonymkode: e54ab...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 22. mai 2023 #28 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har vel dødd flere av leirskred i Norge. Og enda flere i terrorangrep. Men aller flest på en vanlig kjøretur. Også en god del av bie-stikk. Og drukning. Om du går lengre tilbake kan du til og med være redd for tsunami. Så du må ha en ganske krevende tilværelse. Anonymkode: cc8f4...715 Jeg er fullstendig klar over alt det der. Og heldigvis er jeg kun redd for tordenvær Men det er også bare i Norge/Norden. Tordenvær ved Middelhavet, i USA etc. er jeg ikke redd for. Av en eller annen grunn... Med andre ord så ulogisk som det kan få blitt, men sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #29 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg liker lyn og torden, føler det rensker luften godt og. Anonymkode: 20a02...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #30 Del Skrevet 26. juni 2023 Dette ser ikke bra ut for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #31 Del Skrevet 28. juni 2023 On 5/22/2023 at 4:47 PM, AnonymBruker said: Og lyn er jo bare varm og kald luft som krasjer og energi slippes. Anonymkode: 7149f...344 Det er vel ikke helt riktig, for å si det pent. Anonymkode: 48a96...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #32 Del Skrevet 29. juni 2023 Nei det er jeg overhodet ikke redd for. Anonymkode: 5930c...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hegemor32 Skrevet 29. juni 2023 #33 Del Skrevet 29. juni 2023 Vi får det så sjeldent der jeg bor men når det kommer så koser jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2023 #34 Del Skrevet 29. juni 2023 Jeghar stor respekt for lyn og torden-situasjonen, for en vet aldri hvor det slår ned, uansett hvor mye en har trukket ut av ledninger og slikt. Kulelyn er livsfarlige greier. Rett inn i sikringsboksen og så er det brann i huset. Lyn kan slå ned i stort tre på utsiden og treet spjæres i to og kløyver taket på huset. Det er så mye negativt som kan skje, men...så langt har jeg vært heldig og må ærlig si at det er et vakkert skue på beksvart nattehimmel; PLUTSELIG blir det dagslys over alt og det er magisk! Lyn er vakkert å se på. Torden er truende. Det kan ha noe med barndommens opplevelser å gjøre. Jeg var ei meget redd lita Hoppe da det lynte som verst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #35 Del Skrevet 24. juli 2023 Så lenge jeg er hjemme eller i bilen så er jeg ikke redd. Synes egentlig det da er koselig, liker også kraftig regnvær og stormer. I vår var jeg på telttur, og det ble plutselig lyn og torden. Da var jeg skikkelig redd, jeg lå bare helt stille i teltet. Burde sikkert lagt meg en annen plass (teltstenger av metall), men jeg turte ikke å begynne og bevege meg ute. Ble så redd at jeg sovnet bort fra hele greia og sov flere timer midt på dagen. Gikk fint og våknet til sol 🙂 Anonymkode: 179a9...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 24. juli 2023 #36 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg er redd for torden og lyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #37 Del Skrevet 24. juli 2023 Veldig! Anonymkode: 73a8d...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 24. juli 2023 #38 Del Skrevet 24. juli 2023 Lykkedykker skrev (På 22.5.2023 den 16.50): Nei, elsker det. Jeg også, jeg klarer ikke å sove om det tordner og lyner om natten. Jeg er nødt til å følge med fordi det er så spennende og fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. august 2023 Forfatter #39 Del Skrevet 6. august 2023 Ser på hvordan Hans slår løs på Sverige nå, helt vanvittig! Jeg er så glad jeg ikke borti de områdene som blir hardest rammet, det der må være et mareritt! ⛈️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #40 Del Skrevet 6. august 2023 51 minutter siden, Topsi said: Ser på hvordan Hans slår løs på Sverige nå, helt vanvittig! Jeg er så glad jeg ikke borti de områdene som blir hardest rammet, det der må være et mareritt! ⛈️ Gøy med tordenvær. Anonymkode: 48a96...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå