Gå til innhold

dette tar virkelig av

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nok en av de få her inne som synes at Otto Jespersen er utrolig teit, men det mest drastiske jeg gjør hvis han sier for mye dumt er rett og slett å skru av TV'n. Å sende drapstrusler bare fordi du ikke liker det en person sier virker på meg helt bak mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok flere med psykiske problemer som tok seg nær av forrige program ja. Men dette går jo over stokk og stein.

*Oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda

Det har vært lite med debatter og bråk i det siste, så jeg synes all bråket rundt torsdagsklubben har vært underholdende, jeg. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig jeg Jasmin!

Stakkars Otto! Som sagt gjør han jo bare jobben sin..

Sikkert noen som misliker den :)

Sikkert noen som misliker den jobben jeg gjør også :lol:

Men jeg er glad i Torsdagsklubben, har vært på smuget 2 ganger...

Syntes kanskje godeste Otto går litt forlangt noen ganger men han er den i Samfunnet som kanskje folk legger litt merke til og det at han tør å stå opp imot "høyere makter" her i samfunnet er bare bra--

Syntes nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

til alle dere som forsvarer otto Jespersen:

Jeg trodde ikke mine egne øyne, når jeg leste i dag at otto legger skylden på Bondevik for at OTTO selv får drapstrusler...hva slags idiotisk ansvarsfraskrivelse er det fra Otto?

Bondevik må jo få lov til å uttale seg at han syntes Otto Jespersen var feig og ondskapsfull! skulle Bondevik bare tie saken ihjel han da, i respekt for Otto, så mye respekt som Otto har for Bondevik???

Fy f***n jeg synes Otto oppfører seg som en barnslig ansfraskrivende person, som tenker kun på sitt eget rykte, ve og vel, og ikke Bondevik,NEIDA for Bondevik skulle etter Otto s mening tidd stille, og ikke sagt et ord, og bare ledd av hele mobbinga!

Otto eier ikke evne til å sette seg inn i andres følelser!!

kanskje en psykopat?

Jeg syntes det er til pass for Otto å få litt problemer, så mye som han har herjet med folk...ho ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg syntes det er til pass for Otto å få litt problemer, så mye som han har herjet med folk...ho ho"

Vil vel si det er forskjell på litt problemer og det og motta drapstrusler. Og vi ser jo at folk reagerer forskjellig på ham da. Eggen tok det som et kompliment å bli "tatt opp" av OJ.

Og for Bondevik sin del - hvor mye bedre blir det når Sven O går ut i landets aviser og gir sine uttalelser.... :hoho:

Tror ikke man kan gjøre noe annet enn å ta innleggene hans for det de er. Satiriske, satt på spissen og med en smule sannhet. Dog - de brude ikke tas for alvorlige. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Liker Otto utrolig godt jeg, og hans type humor fenger veldig mye.

At andre ikke klarer å forstå ironien i det han sier er jo litt tragisk da, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke mine egne øyne, når jeg leste i dag at otto legger skylden på Bondevik for at OTTO selv får drapstrusler...hva slags idiotisk ansvarsfraskrivelse er det fra Otto?

Bondevik må jo få lov til å uttale seg  at han syntes Otto Jespersen var feig og ondskapsfull! skulle Bondevik bare tie saken ihjel han da, i respekt for Otto, så mye respekt som Otto har for Bondevik???

Fy f***n jeg synes Otto oppfører seg som en barnslig ansfraskrivende person, som tenker kun på sitt eget rykte, ve og vel, og ikke Bondevik,NEIDA for Bondevik skulle etter Otto s mening tidd stille, og ikke sagt et ord, og bare ledd av hele mobbinga!

Otto eier ikke evne til å sette seg inn i andres følelser!!

kanskje en psykopat?

Jeg syntes det er til pass for Otto å få litt problemer, så mye som han har herjet med folk...ho ho

præhææ.. er et av trekkene for å være psykopat manglende forståelse for andres følelser ?

nå er jo otto jespersen en humorist..som kanskje setter noen folks meninger på spissen..gjør litt narr av det..

han mente vel ikke at man skulle drepe bondevik..

og dessuten sa jespersen at han syntes det var unødvendig av bondevik..det var ikke han som la skylden på bondevik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta det for det det er.

Otto utnytter dette for det som det er verd.

Han inviterte en viss herremann fra Sverige, men det er ikke sikkert han var enig? Han skremte kansje lille Otto litt?

Så nå skal Otto legge skylda på Kjellemann for alt?

Dette er fullstendig snudd på hodet fra Otto sin side.

Hva er det som kvalifiserer Otto at han skal ha rett da?

Nei ta det for den "underholdningen"det er..................

Og er du politikert så stiller du hode på blokka.....Det vil ikke si at humoristene rundt omkring er så riktige som de mener.

Det sier seg selv det må gå på tryne innimellom da de har andre til å skriva tekstene for seg. De er jo ikke så "oppegående" at de klarer det selv engang. Slike folk tar jeg ikke seiøst når de står frem i avisen og forteller de er "redde".

SOM MAN REDER LIGGER MAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var Kåre Valebrokk som kom med det utsagnet der, ikke Otto.

Uff da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...