AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #21 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): anbefaler dere heller å få jobbe på en anmerkjent linje magic.no eller dinekspert feks Anonymkode: f286d...c98 Hva med oss nybegynnere som ønsker å lese på diverse platformer? Er flere tarot readere som tilbyr personal readings mot betaling uten at jeg vet om det er mulig i Norge da. Jeg har allerede platformer og lagt ut noen readings men er ikke synlig nok 🫥 Anonymkode: 1ea14...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #22 Del Skrevet 23. mai 2023 Ingenting. Anonymkode: b9898...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #23 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 23.29): Jeg kan se for meg at å leie inn en tarot leser som underholdning på en fest kunne vært morsomt, men da bør hosten dekke utgiftene. Anonymkode: e89ff...11f Hvem er det som har hoste? Er det verten? Anonymkode: b9898...4be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #24 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 23.30): Har tenkt på det med at man har med mennesker i tøffe situasjoner å gjøre, men samtidig trenger det ikke være utnyttelse. Man kan jo også se på det som at man hjelper mennesker i vanskelige situasjoner. Jeg mener det fins etisk forsvarlige måter å lese andre på. Men også etisk uforsvarlige, så klart. TS Anonymkode: 296cd...fa0 Du er jo helt forvirret. Sier du sliter, skal finne en måte og tjene penger på? Fiks deg selv. Du har ikke forstått stort, lykke til videre på reisen. Anonymkode: 522c8...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #25 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 23.29): Jeg kan se for meg at å leie inn en tarot leser som underholdning på en fest kunne vært morsomt, men da bør hosten dekke utgiftene. Anonymkode: e89ff...11f Jeg har vært det for gøy , kortene velger ikke alltid hva de vil svare på, og hun ene fikk jeg se var et offer for vold. Jeg samlet kortene sammen i håp om at de var tullerusk og la på nytt, de neste var nesten verre. Det er veldig veldig vanskelig å være i en situasjon hvor jeg visste alt dette, men ikke kunne hverken si noe eller hjelpe henne. Anonymkode: c4c3c...766 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #26 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 22.44): Jeg er TS fra denne tråden: Jeg er utenfor arbeidslivet av diverse grunner, men jeg er i en prosess med å kjempe meg tilbake. Har tenkt på å lage meg en slags plattform der jeg kan ta betalt for å veilede mennesker ved hjelp av tarotkort. Men er det mulig å leve av det, er spørsmålet. Så jeg lurer på: Hvor mye ville du betalt for en grundig lesning med en påfølgende samtale? Si jeg brukte en halvtime på å legge kort og skrive ned min lesning, og så hadde vi en samtale i en halvtime en stund etterpå. Ville det vært interessant å betale litt for? Nok til at jeg kunne hatt en ok timeslønn? Bare sjekker tempen her altså, selger ikke tjenester! Anonymkode: 296cd...fa0 kr 0. Anonymkode: fe408...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #27 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du er jo helt forvirret. Sier du sliter, skal finne en måte og tjene penger på? Fiks deg selv. Du har ikke forstått stort, lykke til videre på reisen. Anonymkode: 522c8...679 Å hjelpe andre og å tjene penger på det er jo ikke motsetninger? Mange forskjellige yrker er jo slik. Jeg driver og fikser meg selv, prøver å finne en vei ut i jobb etter noen år med sykdom. Hvorfor så aggressiv? Men jeg ser det vekker harme hos noen at man vil ta betalt for akkurat den type veiledning jeg ønsker å holde på med. Men det handler da kanskje om at man ikke tror det å bli lest av en tarotleser med intuitive evner hjelper noen? At de (du?) ser på det som scam. Jeg skal jo ikke stjele pengene til folk, jeg vurderer å bruke av min tid, opparbeidede kunnskap, evner og energi mot betaling. Det er tid og krefter jeg ikke kan bruke slik hvis det er gratis, for da må jeg jo ha en annen jobb som jeg vil måtte bruke den tiden og kreftene på. Jeg får ta med i betraktningen om jeg orker å jobbe med noe som en del mennesker ser på som uetisk. Det er ikke sikkert ønsket mitt om å holde på med det her er verdt det om jeg får en masse aggressive mennesker på ryggen. TS Anonymkode: 296cd...fa0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #28 Del Skrevet 24. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Å hjelpe andre og å tjene penger på det er jo ikke motsetninger? Mange forskjellige yrker er jo slik. Jeg driver og fikser meg selv, prøver å finne en vei ut i jobb etter noen år med sykdom. Hvorfor så aggressiv? Men jeg ser det vekker harme hos noen at man vil ta betalt for akkurat den type veiledning jeg ønsker å holde på med. Men det handler da kanskje om at man ikke tror det å bli lest av en tarotleser med intuitive evner hjelper noen? At de (du?) ser på det som scam. Jeg skal jo ikke stjele pengene til folk, jeg vurderer å bruke av min tid, opparbeidede kunnskap, evner og energi mot betaling. Det er tid og krefter jeg ikke kan bruke slik hvis det er gratis, for da må jeg jo ha en annen jobb som jeg vil måtte bruke den tiden og kreftene på. Jeg får ta med i betraktningen om jeg orker å jobbe med noe som en del mennesker ser på som uetisk. Det er ikke sikkert ønsket mitt om å holde på med det her er verdt det om jeg får en masse aggressive mennesker på ryggen. TS Anonymkode: 296cd...fa0 Jeg er ikke den du siterer, men jeg tenker at når man er nybegynner og fremdeles holder på med å "fikse seg selv", så bør man fokusere på å kun lese energier som øvelse. Ikke betalende tjeneste. Dette av to grunner, det er at det kan virke misvisende å ta betalt når man er helt ny, med mindre du spesifiserer dette til alle som booker, men også fordi det behøver øvelse og trening for å unngå å bli utslitt av energiene du leser. Dette er den viktigste delen av treningen, ellers risikerer du at din egen energi blir i ubalanse og du kan da forårsake ubalanse hos andre også. Er du klarsynt? Anonymkode: 331e6...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #29 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke den du siterer, men jeg tenker at når man er nybegynner og fremdeles holder på med å "fikse seg selv", så bør man fokusere på å kun lese energier som øvelse. Ikke betalende tjeneste. Dette av to grunner, det er at det kan virke misvisende å ta betalt når man er helt ny, med mindre du spesifiserer dette til alle som booker, men også fordi det behøver øvelse og trening for å unngå å bli utslitt av energiene du leser. Dette er den viktigste delen av treningen, ellers risikerer du at din egen energi blir i ubalanse og du kan da forårsake ubalanse hos andre også. Er du klarsynt? Anonymkode: 331e6...71b Takk for innsikten! Jeg er ny i å lese andre, men erfaringa så langt har vært positiv. Jeg har lest og lært kortene i ca 15 år (og opplever at det alltid er mer å lære). Det viktigste er kanskje det du sier der, å øve meg på å lese energiene uten å bli utslitt eller i ubalanse selv. Sånn sett har du nok rett i at jeg fremdeles bør øve uten å gjøre det til jobben min. Jeg har lyst til å si jeg er klarsynt, men føler det er en litt rar betegnelse å ta på seg. Jeg får opp bilder, kjenner følelser fra andre og opplever det som at budskapene jeg formidler kommer via meg, men fra noe utenfor. Her har jeg jo også en jobb å gjøre med å utvikle disse evnene slik at jeg vet mer hva jeg gjør. Det er kanskje noe som er lurest å holde på med uten at det er penger involvert? Takk, du ga meg litt å tenke på! TS Anonymkode: 296cd...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #30 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke den du siterer, men jeg tenker at når man er nybegynner og fremdeles holder på med å "fikse seg selv", så bør man fokusere på å kun lese energier som øvelse. Ikke betalende tjeneste. Dette av to grunner, det er at det kan virke misvisende å ta betalt når man er helt ny, med mindre du spesifiserer dette til alle som booker, men også fordi det behøver øvelse og trening for å unngå å bli utslitt av energiene du leser. Dette er den viktigste delen av treningen, ellers risikerer du at din egen energi blir i ubalanse og du kan da forårsake ubalanse hos andre også. Er du klarsynt? Anonymkode: 331e6...71b Hva er ditt råd til slike som oss, som ønsker å øve litt først og finne den gruppen man gjerne klarer å kommunisere med? Hvilke platformer? Her inne er uaktuelt av mange årsaker. Har øvd meg litt og noe har stemt. Men en til en ER veldig slitsomt. Så jeg selv foretrekker for en gruppe i første omgang. Anonymkode: 1ea14...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #31 Del Skrevet 2. juni 2023 On 5/21/2023 at 10:59 PM, AnonymBruker said: Jeg anbefaler ikke noen å betale for tarot. Jeg har selv lagt i over 20 år, og jeg har ikke tatt penger fordi det for det første trengs bare én endring i energier eller tanker før hele legget går i dass, og for det andre fordi folk som betaler og søker sånt er allerede i en desperat eller tøff situasjon. Og det utnytter ikke jeg. Anonymkode: c4c3c...766 Det er bra gjort av deg Malu tar 350 for 15 minutter og det samme for 3 spørsmål via mail. det er rett og slett et ran, i og med at alt hun sier er rent oppspinn og tull. Anonymkode: f8d14...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #32 Del Skrevet 2. juni 2023 10 kr kanskje. Anonymkode: 7e560...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #33 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg kunne betalt 2-300kr hvis det var en tarotlegger som i tillegg var klarsynt/veldig intuitiv, og hadde lang erfaring, sånn at kortlegget ble personlig fordi vedkommende får inn bilder og beskjeder som gjelder nettopp deg. Anonymkode: 79d24...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. juni 2023 #34 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #35 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 13.05): Det er bra gjort av deg Malu tar 350 for 15 minutter og det samme for 3 spørsmål via mail. det er rett og slett et ran, i og med at alt hun sier er rent oppspinn og tull. Anonymkode: f8d14...845 Jeg har hørt så delte meninger om Malu, først masse positivt, at hun har klarsynte evner og ser godt, og deretter har jeg lest mer og mer negativt om henne, om lesninger som ikke stemmer i det hele tatt osv. Jeg prøvde faktisk en lesning fra henne selv for mange år siden. Ble først veldig glad, for hun så både en god kjæreste og barn for meg, men her sitter jeg fortsatt singel og barnløs, som 48 åring. Hun så mann og barn innen et par år den ganger, og det er nok 8-9 år siden nå. Da er det ikke verdt pengene, for å si det sånn. Anonymkode: 79d24...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå