Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg vil ha silikon, jeg har ett barn på 14mnd og ønsker en/to til etterhvert. Burde jeg vente med å ta silikon til etter jeg har født mitt siste barn? eller har ikke det noe å si for puppene mtp at de blir hengete eller ikke?

Anonymkode: 31370...396

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker du silikon?

Anonymkode: 4f9f9...443

AnonymBruker
Skrevet

Ja da må du vente til etter amming av siste er ferdig 

Anonymkode: ec8ef...409

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ønsker du silikon?

Anonymkode: 4f9f9...443

For å føle meg mer femenin, trivdes sååå godt med puppene mine i graviditeten! Nå ser de ut som vrengte bukselommer. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

For å føle meg mer femenin, trivdes sååå godt med puppene mine i graviditeten! Nå ser de ut som vrengte bukselommer. 

Det er pupper, patter, vi er pattedyr, de er der for å gi melk til avkom. Ta et skritt ut av bobla di og se hvor lite dette problemet er. Kos deg med barna, og fokuser på en sterk sunn kropp som lar deg få utfolde deg, fremfor utseende. Det har både du og barna dine godt av.

Anonymkode: f1e85...d2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er helt sikker på at jeg vil ha silikon, jeg har ett barn på 14mnd og ønsker en/to til etterhvert. Burde jeg vente med å ta silikon til etter jeg har født mitt siste barn? eller har ikke det noe å si for puppene mtp at de blir hengete eller ikke?

Du må ikke vente. Men vær klar over at amming kan bli problematisk etterpå. Mine (under muskel) endret seg ikke etter svangerskap nummer to, men måtte delamme da jeg ikke hadde mye melk og nesten ingen utdrivningsrefleks. Har ellers hørt om andre med silikoninnlegg som har ammet uten problemer, så dette er nok individuelt. Bare gir en «heads up» i tilfelle. 

Anonymkode: be643...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...