AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Del Skrevet 20. mai 2023 Dette er et dumt spørsmål, men jeg prøver allikevel. Jeg er 10 DPO i dag og på min 3. dag med forkjølelse og nå er jeg blitt redd for om sykdom kan hindre at jeg blir gravid denne måneden. Er jeg helt hysterisk eller er det noe i det? Føler jeg blir litt gal av å være prøver… Anonymkode: 91170...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg har hørt at det heller kan gjøre deg lettere gravid da kroppens immunforsvar jobber mot forskjølelsen og ikke mot en eventuell graviditet Anonymkode: 116ae...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt at det heller kan gjøre deg lettere gravid da kroppens immunforsvar jobber mot forskjølelsen og ikke mot en eventuell graviditet Anonymkode: 116ae...2e0 Det er velkomment i såfall. Takk ❤️ Anonymkode: 91170...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Del Skrevet 20. mai 2023 Nei Anonymkode: 870a5...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg har hatt 7 ivf-innsett. Alltid hatt helt blendahvite tester. Den ene gangen jeg var forkjølet og hostet hardt og ofte kom jeg helt til kjemisk graviditet. 😅 Anonymkode: 3c8e7...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 20. mai 2023 #6 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hørt at det heller kan gjøre deg lettere gravid da kroppens immunforsvar jobber mot forskjølelsen og ikke mot en eventuell graviditet Anonymkode: 116ae...2e0 Jeg har hørt samme sak. Kroppen jobber for å få bort forkjølelsen istedet for å støte bort graviditeten 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg prøvde i over et år å bli gravid. Den måneden jeg faktisk ble gravid, var den måneden jeg tenkte at jeg vertfall ikke kom til å bli gravid: hadde covid, var så ekstremt dårlig, og eggløsningen kom ikke før på CD22. Likevel ble jeg altså gravid akkurat den måneden. Hadde i tillegg kun et samleie rundt eggløsning, så oddsen var virkelig ikke på min side som når vi gikk hardere inn alle de andre PP’ene før det. Anonymkode: b7974...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå