AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Noen som har peiling på eggløsningstester å kan tyde denne? Anonymkode: 8bc28...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 Det er jo to røde streker som betyr at du har eggløsning? Hva er det å tyde? Anonymkode: 5a407...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo to røde streker som betyr at du har eggløsning? Hva er det å tyde? Anonymkode: 5a407...9fe Eltester har alltid to røde streker uavhengig om du har el eller ikke. Eltester må derfor tolkes. Test strek skal være like sterk etter sterkere enn kontrollstrek for å være gyldig. Denne er forøvrig positiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo to røde streker som betyr at du har eggløsning? Hva er det å tyde? Anonymkode: 5a407...9fe Kanskje lære hva eggløsningstest er før du svarer 🙃🙃 Anonymkode: 38e42...ab3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 19. mai 2023 #5 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har peiling på eggløsningstester å kan tyde denne? Anonymkode: 8bc28...404 Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 19. mai 2023 #6 Del Skrevet 19. mai 2023 Den der er positiv, hva er det som får deg til og tvile? Trodde jeg liksom skulle se en vedlig svak strek som man må snu og vende mobilen i lyset for og se. Har du noen el tester igjen kan man faktisk bruke dem som en graviditetstest etterpå også. 3 ganger har jeg alltid testet med en el test før graviditetstest og den har vist positiv når jeg har vært gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 Positive. Bare husk at positive eggløsning tester etter at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. mai 2023 #8 Del Skrevet 20. mai 2023 Miaiai skrev (6 timer siden): Den der er positiv, hva er det som får deg til og tvile? Trodde jeg liksom skulle se en vedlig svak strek som man må snu og vende mobilen i lyset for og se. Har du noen el tester igjen kan man faktisk bruke dem som en graviditetstest etterpå også. 3 ganger har jeg alltid testet med en el test før graviditetstest og den har vist positiv når jeg har vært gravid. Hvis man nå snu og vende en EL test i lyset for å se streken så er den negativ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå