AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Kjøpte Audi A3 e-tron 2018 modell i dag og fikk masse instruksjoner, men har glemt noe av det. Det følger med en koffert med lader og så ble jeg plutselig usikker på om, da jeg bruker den store klossen (se bilde foran den gule bilen) kan jeg da putte støpselet i en helt vanlig ute-kontakt? (Bilde lånt fra internett) Har null peiling på hybrid og lading.... Anonymkode: 9ee86...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 (endret) Ja det kan du, men det er viktig at kursen kontakten er koblet på har en egen jordfeilbryter type b, samt at det ikke er andre forbrukere koblet på samme kurs (type vaskemaskin osv). Endret 19. mai 2023 av C-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 C-girl skrev (7 minutter siden): Ja det kan du, men det er viktig at kursen kontakten er koblet på har en egen jordfeilbryter type b, samt at det ikke er andre forbrukere koblet på samme kurs (type vaskemaskin osv). Tusen takk for svar! 😊 Anonymkode: 9ee86...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for svar! 😊 Anonymkode: 9ee86...7df Bare hyggelig, lykke til og gratulerer med ny bil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå