AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg skulle hatt mens 17.mai Idag tidlig tenkte jeg at nå kommer den.. Da det var litt rosa på papiret som vanlig når mensen kommer .. Men det kom ikke noe mer. Det bare stoppet. Jeg er 33 og har aldri opplevd lignede 🤷♀️ kan det bety noe? Anonymkode: e95ba...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 Kunne selvfølgelig tatt en test.. Men sitter strandet på hytta. Anonymkode: e95ba...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 At dette er starten på mensen og det vil ta seg opp kanskje.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 Sånn var det når jeg var gravid. Blødde bittelitt dagen etter mensen skulle vært. Visste jeg var gravid så var livredd for at det var en SA, men både lege og jordmor sa det var normalt, kalles hormonblødning. Samtidig kan dette også bare være en helt annerledes menstruasjon. Anbefaler deg å teste Anonymkode: 307f9...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå