AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Kan noen med evner hjelpe meg litt med denne situasjonen som er alt for altoppslukende i livet mitt? Er det min egen feil? Skulle jeg ha gjort mer, eller hadde utfallet blitt annerledes uansett? Håper noen vil hjelpe meg💔 Anonymkode: 0d5ad...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 Noen klarsynte som kan se noe? Jeg kan gi mer info om det er noen som kjenner et kall ❤️ Anonymkode: 0d5ad...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Kan noen med evner hjelpe meg litt med denne situasjonen som er alt for altoppslukende i livet mitt? Er det min egen feil? Skulle jeg ha gjort mer, eller hadde utfallet blitt annerledes uansett? Håper noen vil hjelpe meg💔 Anonymkode: 0d5ad...c08 Her gir du oss så mye å gå på, at jeg må gå på følelsene mine og intuisjonen. Ja, det er din feil. Anonymkode: 48de7...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her gir du oss så mye å gå på, at jeg må gå på følelsene mine og intuisjonen. Ja, det er din feil. Anonymkode: 48de7...f20 Ja jeg er klar over det... Syns det er så vanskelig å sette ord på og forklare hva jeg tenker og lurer på. ...Kanskje noen "ser" det eller bare ser et svar .., verdt et forsøk ❤️ Takk for svar ❤️ Anonymkode: 0d5ad...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 10.00): Kan noen med evner hjelpe meg litt med denne situasjonen som er alt for altoppslukende i livet mitt? Er det min egen feil? Skulle jeg ha gjort mer, eller hadde utfallet blitt annerledes uansett? Håper noen vil hjelpe meg💔 Anonymkode: 0d5ad...c08 Din feil ja Anonymkode: f529d...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå