AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Del Skrevet 17. mai 2023 Kan jeg få be om hjelp fra dere som har god intuisjon (dere som ser/føler/får opp bilder) ang vennskapet mellom meg og N? ❤️ Anonymkode: 22d02...762 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jeg få be om hjelp fra dere som har god intuisjon (dere som ser/føler/får opp bilder) ang vennskapet mellom meg og N? ❤️ Anonymkode: 22d02...762 Ja, jeg kan forsøke😍 Anonymkode: e4c09...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Del Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg kan forsøke😍 Anonymkode: e4c09...51c Så snilt av deg! Tusen takk☺️ Anonymkode: 22d02...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Del Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg kan forsøke😍 Anonymkode: e4c09...51c Trenger du noe mer info, eller får du opp situasjonen uansett når du «tuner» deg inn? 😊 Anonymkode: 22d02...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg ser at dere kommer til å ha sex om ca fjorten dager Anonymkode: a3722...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Trenger du noe mer info, eller får du opp situasjonen uansett når du «tuner» deg inn? 😊 Anonymkode: 22d02...762 Jeg vet ikke om det gir mening, men jeg får opp bilde av en oransje t-skjorte, et sitat «mer og ta i mer og være glad i». 😄 Anonymkode: e4c09...51c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om det gir mening, men jeg får opp bilde av en oransje t-skjorte, et sitat «mer og ta i mer og være glad i». 😄 Anonymkode: e4c09...51c Hm, nei det gir ikke så mye mening🤔 Er du intuitiv/klarsynt? Noen andre klarsynte som vil hjelpe? 😊❤️ Anonymkode: 22d02...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Del Skrevet 18. mai 2023 Du har sterkere følelser for N, enn N har for deg. Det er derfor du spør, fordi du innerst inne vet det. Trenger ikke være klarsynt for å se det. Anonymkode: 391dd...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Trenger du noe mer info, eller får du opp situasjonen uansett når du «tuner» deg inn? 😊 Anonymkode: 22d02...762 Jeg er intuitiv, men trenger mer info for se noe. Nå kommer det ikke noe opp. Anonymkode: 9d44e...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er intuitiv, men trenger mer info for se noe. Nå kommer det ikke noe opp. Anonymkode: 9d44e...603 Jeg kan gi litt info, hvis du vil prøve? Vi har vært venner lenge, men bor i ulike byer nå, så sees bare noen ganger i året. Jeg skulle ønske vi hadde mer kontakt mellom hver gang vi sees, og jeg prøver, men føler det er mest jeg som tar initiativ. Hun tar litt kontakt hun også, men det føles som det er en skjev interesse, at jeg ønsker et nærere vennskap enn henne. Har følt på dette noen år nå, og syns det er leit. Jeg lurer på om du ser noe om denne skjevheten av interesse for vennskap, eller om det «bare» skyldes at hun er mye mer opptatt enn meg? Får du opp noe om hva hun tenker om vårt vennskap? Må jeg innse at jeg bør trekke meg litt unna, eller overtolker jeg situasjonen? Anonymkode: 22d02...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har sterkere følelser for N, enn N har for deg. Det er derfor du spør, fordi du innerst inne vet det. Trenger ikke være klarsynt for å se det. Anonymkode: 391dd...e00 Hvis du med «sterkere følelser», mener at jeg ønsker et nærmere vennskap enn henne, så ja, sånn føler jeg det er. Og ja, det er derfor jeg spør. Men jeg spør ikke for å konstantere det, men fordi jeg lurer på om jeg overtolker, jeg lurer på om det er noe jeg ikke ser, eller bare om noen får opp noe ang situasjonen. Anonymkode: 22d02...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan gi litt info, hvis du vil prøve? Vi har vært venner lenge, men bor i ulike byer nå, så sees bare noen ganger i året. Jeg skulle ønske vi hadde mer kontakt mellom hver gang vi sees, og jeg prøver, men føler det er mest jeg som tar initiativ. Hun tar litt kontakt hun også, men det føles som det er en skjev interesse, at jeg ønsker et nærere vennskap enn henne. Har følt på dette noen år nå, og syns det er leit. Jeg lurer på om du ser noe om denne skjevheten av interesse for vennskap, eller om det «bare» skyldes at hun er mye mer opptatt enn meg? Får du opp noe om hva hun tenker om vårt vennskap? Må jeg innse at jeg bør trekke meg litt unna, eller overtolker jeg situasjonen? Anonymkode: 22d02...762 Hun ser mer på deg som en bekjent enn en venn, og har ikke behov for å treffe deg oftere eller la forholdet utvikle seg. I tillegg har hun slått seg veldig til ro der hun er, og har et bra nettverk der. Hold gjerne kontakten men ikke forvent at dette skal bli noe mer enn det er pr nå. Mine intuitive tanker/bilder etter å ha lest dette innlegget. Jeg er ikke akkurat synsk, men får av og til opp bilder og fornemmelser som jeg deler med de det gjelder, og mer ofte enn ikke stemmer det. Ta det med en klype salt Anonymkode: d8c45...ad3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun ser mer på deg som en bekjent enn en venn, og har ikke behov for å treffe deg oftere eller la forholdet utvikle seg. I tillegg har hun slått seg veldig til ro der hun er, og har et bra nettverk der. Hold gjerne kontakten men ikke forvent at dette skal bli noe mer enn det er pr nå. Mine intuitive tanker/bilder etter å ha lest dette innlegget. Jeg er ikke akkurat synsk, men får av og til opp bilder og fornemmelser som jeg deler med de det gjelder, og mer ofte enn ikke stemmer det. Ta det med en klype salt Anonymkode: d8c45...ad3 Takk for at du prøvde😊 Du har sikkert litt rett i det du får opp, dessverre😔 Hun har et stort nettverk der hun bor, og har også flere andre nærmere vennskap her i byen jeg bor. Men at jeg bare har blitt en «bekjent», håper jeg jo ikke😕 Vi bodde sammen et år i studietiden, vært i samme vennegjeng, og har kjent hverandre i over 30 år. Vennegjengen er litt oppløst, så vi treffes ikke som gjeng lenger. Men jeg har som regel truffet henne hver gang hun har vært på besøk i byen jeg bor i, og jeg har besøkt henne en gang i året der hun bor. Men kontakten mellom hver gang vi sees er laber😕 Anonymkode: 22d02...762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå