AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Del Skrevet 16. mai 2023 Har en fastlege jeg ikke er så fornøyd med grunnet andre ting. Vi er i slutten av 30-årene, og ønsker oss barn. Kan vi henvises fra hans fastlege, eller kan hvilken som helst gynekolog henvise oss? Hvor lenge må man ha prøvd før man kan be om henvisning? Anonymkode: 08b26...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en fastlege jeg ikke er så fornøyd med grunnet andre ting. Vi er i slutten av 30-årene, og ønsker oss barn. Kan vi henvises fra hans fastlege, eller kan hvilken som helst gynekolog henvise oss? Hvor lenge må man ha prøvd før man kan be om henvisning? Anonymkode: 08b26...b90 Du kan henvises fra en privat gynekolog De pleier stille krav om 1 år med mindre det er noen særskilte grunner. Anonymkode: 0d1a0...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan henvises fra en privat gynekolog De pleier stille krav om 1 år med mindre det er noen særskilte grunner. Anonymkode: 0d1a0...76a Ps. Ofte må du ha gått gjennom en del blodprøver og undersøkelser, men det vet du kanskje. Anonymkode: 0d1a0...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ps. Ofte må du ha gått gjennom en del blodprøver og undersøkelser, men det vet du kanskje. Anonymkode: 0d1a0...76a Takk for svar😊 Vi tenker å bestille oss time hos en fertilitetsklinikk etter ferien. Har vært prøvere siden september i fjor. Har informert legen om at vi ønsker oss barn, men ikke at vi har startet prøvingen for lenge siden. Har ikke villet snakke med min fastlege om dette, da jeg har vært der for en del andre fysiske problemer, og har følt at legen mener jeg har måttet vente med å forsøke å få barn til jeg er frisk. Har følt meg litt overkjørt, og vi startet derfor å prøve uten å si noe. Anonymkode: 08b26...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå