AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Del Skrevet 13. mai Vær helt ærlig? Merker dere at de er større nedentil ?Mindre trangt Anonymkode: a9740...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Del Skrevet 13. mai Det ble litt videre, men gikk seg til med tiden. Det er større forskjell fra kvinne til kvinne enn før og etter fødsel. Som anonym mann på kvinneforum har jeg ingen grunn til å lyve når jeg sier dette: Vid eller slapp vagina spiller ingen rolle for hvor bra sexlivet er. INGEN rolle. Anonymkode: 64b83...295 10 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Del Skrevet 13. mai Dette kommer vel veldig an på fødselen, møtt damer som har blitt ganske ødelagt der, og de som er trange setter 3 barn. Den naturlige forskjellen er større enn hva fødsel utgjør, oftest har det liten påvirkning etter min erfaring, hva man er født med er vel det som påvirker mest uansett Anonymkode: d69e4...c71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Del Skrevet 13. mai Har bare opplevd at kvinner blir trangere etter fødsel. Om det er fordi kroppen prioriterer det sånn, eller at det har blitt ett bevisst valg å trene bekkenøvelser, aner jeg ikke. Og til han over her om at det ikke betyr noe, er litt å ta i. Friksjon er digg. Anonymkode: 06dd7...890 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Del Skrevet 13. mai Ja. Like trange. Større forskjeller mellom damer enn etter fødsel. De trangeste jeg har vært borti har barn. M51 Anonymkode: f5eb7...43c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Like trange. Større forskjeller mellom damer enn etter fødsel. De trangeste jeg har vært borti har barn. M51 Anonymkode: f5eb7...43c Min erfaring er tvert om. Har ligget med langt fler enn snittet. Men for meg er det bare et stort pluss om hun er fleksibel nedentil da jeg har en greie for mer enn bare penis i vagina. Anonymkode: 1c1fd...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Del Skrevet 13. mai Nei Anonymkode: 9401d...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ble litt videre, men gikk seg til med tiden. Det er større forskjell fra kvinne til kvinne enn før og etter fødsel. Som anonym mann på kvinneforum har jeg ingen grunn til å lyve når jeg sier dette: Vid eller slapp vagina spiller ingen rolle for hvor bra sexlivet er. INGEN rolle. Anonymkode: 64b83...295 Nei, vid og slapp er jo det samme. Anonymkode: f34e3...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus51 Skrevet 13. mai #9 Del Skrevet 13. mai Tror ikke det er noen forskjell før og etter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Del Skrevet 13. mai Min erfaring er at det er forskjell etter fødsel. Min individuell variasjon er stor. Anonymkode: 2cce6...eb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 13. mai #11 Del Skrevet 13. mai Kan ikke huske det nei. Det var deilig før og er vanvittig deilig nå. Så om det skulle være noe så ble det bare bedre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Del Skrevet 13. mai Av de jeg har vært med er det gjerne oftest "vide", men ikke alle er det. Uansett spiller det ingen rolle da kjeden kan klemmes rundt skaftet Anonymkode: c8b80...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Del Skrevet 13. mai Nei Anonymkode: e6411...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #14 Del Skrevet 13. mai Det kan være forskjell om hun har revnet, men om legene syr bra er det som oftest trangere. Det som virkelig gjør forskjell er rett å slett kroppsbygning. Petite (ikke korte bein) er i de aller fleste tilfeller trangere ( +- 155 høy) Anonymkode: 74a3b...3a3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #15 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det kan være forskjell om hun har revnet, men om legene syr bra er det som oftest trangere. Det som virkelig gjør forskjell er rett å slett kroppsbygning. Petite (ikke korte bein) er i de aller fleste tilfeller trangere ( +- 155 høy) Anonymkode: 74a3b...3a3 Tror det er en del menn som må ta et lite kurs i kvinnelig anatomi. Det er ikke huden som avgjør om en kvinne oppleves som trang/stram eller vid, men musklene i skjeden. Hvorvidt man revner eller sys har ingen betydning annet enn at kvinnen kan oppleve smerter av å bli sydd for stramt og at det blir vanskelig å penetrere uavhengig av oppvarming. Det er musklene som griper rundt penis og dermed gir stimuli. Hvis det hadde vært huden rundt så er den bare 1-2 mm tykk og ville da bare ha strammet rundt skaftet på mannen og dermed gitt lite stimuli. Skjeden er i tillegg elastisk og med godt trente muskler og god oppvarming kan man penetreres med noe stort (fx en knyttneve) det ene øyeblikket og likevel oppleves som stram for en normal penis etterpå. Samme gjelder da fødsel, så lenge muskulaturen ikke har revnet/fått traumer og man har god kontakt med bekkenbunnen sin. De her som kommenterer at de har opplevd mødre som trangere enn hva de var før fødsel har mest sannsynlig vært med kvinner som trener bekkenbunnen godt og har god kontakt med den under sex. Jeg tror nok slike kvinner er årsaken til "ordtaket" «det blir bedre når det har gått folk gjennom". Men har man muskulære traumer/skader eller har lite trent bekkenbunn vil man naturlig oppleves som "videre" da musklene ikke jobber aktivt under sex. Dette kan likevel skje med alderen hvis man ikke trener uavhengig om man har født eller ikke. ALLE muskler må trenes for å opprettholde styrke, også i skjeden. Anonymkode: bca94...cd5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #16 Del Skrevet 13. mai Helt ærlig merker jeg ingen forskjell på kona. Etter 3 unger er det like digg! Anonymkode: 7a037...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #17 Del Skrevet 13. mai Merker ingen forskjell. Anonymkode: c0b76...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #18 Del Skrevet 13. mai Dette er ikke noe menn tenker på, i såfall ikke friske sunne menn. Anonymkode: 7242e...e54 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 24. mai #19 Del Skrevet 24. mai Stort sett tror jeg ikke det. Men dama har hatt to barn før og er helt fantastisk der nede. Men så trener hun jo enormt mye og gjør mange Yoga-øvelser og bruker også regelmessig Ben-Wai baller for å trene opp der nede enda mer. Men stort sett er nok kvinner som har hatt barn og ikke trener seg opp ikke akkurat som en 17-åring. Iallfall min observasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #20 Del Skrevet 24. mai Kona ble videre etter fødslene, men det gikk stort sett tilbake med trening av bekkenbunnen. Ikke noe stress for min del. Anonymkode: cc0f2...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå