AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Jeg er så sliten av dette. Jeg er syk hele tiden og jeg tør nesten ikke gå over gulvet. Anonymkode: 4fa6a...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Jævla dumme folk som flytter inn i blokk hvis de ikke tåler å høre litt lyd fra naboen. SÅNN ER DET Å BO TETT PÅ ANDRE! Mange slike bygninger har dårlig lydisolering mellom boenheter og da hører man mer enn om man bor i enebolig i skauen. Det er ikke din feil TS, det er de som bygde det og de som flytter inn i et slikt bygg med totalt urealistiske forventninger. Anonymkode: 8ff51...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Del Skrevet 12. mai Legg lydisolering under gulvet og så be naboen lydisolere taket. Vi la 6mm huntonitt plater på det ene soverommet. Etterpå kunne mannen min rope i underetasjen og det var så vidt jeg hørte noe. Måtte sende melding for å sjekke om han hadde startet å bråke. Ca. 1000,- koster platene for 1 soverom på 10kvm. Å bytte gulv så blir ekstra, men lett å gjøre selv! Da kan ikke naboen din klage. Anonymkode: b5061...538 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå