Gå til innhold

Noen intuitive som kan hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på, er hva jeg må gjøre for å komme videre i livet mitt nå? Hva er det meningen at jeg skal gjøre i dette livet? Jeg går liksom ett skritt fram og to tilbake. Ofte skjer det noe vondt og vanskelig når det føles som jeg er på vei ut av det som har vært en fire år lang stillstand i mitt liv, og dette setter meg ut av spill. 
 

Anonymkode: 5a4c3...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 6f857...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 6f857...ec5

Hva? Mange tråder her i dette underforumet som ligner. Hva mener du jeg har gjort feil? 
 

TS

Anonymkode: 5a4c3...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker at en vag beskrivelse av din situasjon, det skal en fremmed på et forum kunne hjelpe deg med? 
Høres ut som mye av problemet ligger akkurat der spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (1 time siden):

Du tenker at en vag beskrivelse av din situasjon, det skal en fremmed på et forum kunne hjelpe deg med? 
Høres ut som mye av problemet ligger akkurat der spør du meg..

Jeg forstår ikke helt vitsen med å svare meg slik. Spørsmålet mitt ligger på et underforum der mennesker som ser ting og legger kort og slikt noen ganger hjelper mennesker med å forstå noe nytt ved sin situasjon. Helt greit at du ikke har erfaring med slikt, eller er interessert/tror på det, men jeg vet at det er mulig. Du trenger ikke håne meg når jeg søker råd på denne måten. 
 

TS

Anonymkode: 5a4c3...0af

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg forstår ikke helt vitsen med å svare meg slik. Spørsmålet mitt ligger på et underforum der mennesker som ser ting og legger kort og slikt noen ganger hjelper mennesker med å forstå noe nytt ved sin situasjon. Helt greit at du ikke har erfaring med slikt, eller er interessert/tror på det, men jeg vet at det er mulig. Du trenger ikke håne meg når jeg søker råd på denne måten. 
 

TS

Anonymkode: 5a4c3...0af

Du baserer livet ditt på overtro, også lurer du på hvorfor ting ikke går din vei, du bekrefter jo at dette ikke bare er tull og moro, men at noen baserer livet sitt på dette og at det kan alvorlige konsekvenser i den virkelige verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Intuitivt vil jeg si du ikke kjenner deg godt nok, og ser omgivelsene bedre enn deg selv. 
Ved å gå ordentlig ‘inn i seg selv’ vil man få mer klarhet. Så enkelt som, hva gir deg mest glede i livet? Svar finner man ofte v å gå langt tilbake i livet, før sosiale medier og annen påvirkning fikk deg vekk fra hvem du er innerst inne. De fleste har enkelte gode talenter, å utforske det m tester kan være en start. Å gå gjennom skuffelser i livet kan også gi mer klarhet i seg selv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (17 timer siden):

Intuitivt vil jeg si du ikke kjenner deg godt nok, og ser omgivelsene bedre enn deg selv. 
Ved å gå ordentlig ‘inn i seg selv’ vil man få mer klarhet. Så enkelt som, hva gir deg mest glede i livet? Svar finner man ofte v å gå langt tilbake i livet, før sosiale medier og annen påvirkning fikk deg vekk fra hvem du er innerst inne. De fleste har enkelte gode talenter, å utforske det m tester kan være en start. Å gå gjennom skuffelser i livet kan også gi mer klarhet i seg selv. 


Takk for input! Jeg har vært på en slags dypdykk i meg selv de siste årene, men du har litt rett likevel. Jeg ser andre og omverdenen skarpere enn jeg ser meg selv. Stresset over å finne en vei ut i verden igjen gjør nok at jeg ikke er stille nok til å høre den stemmen inni meg som sikkert vet hva jeg bør gjøre. 
 

TS

Anonymkode: 5a4c3...0af

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 11.01):

Det jeg lurer på, er hva jeg må gjøre for å komme videre i livet mitt nå? Hva er det meningen at jeg skal gjøre i dette livet? Jeg går liksom ett skritt fram og to tilbake. Ofte skjer det noe vondt og vanskelig når det føles som jeg er på vei ut av det som har vært en fire år lang stillstand i mitt liv, og dette setter meg ut av spill. 
 

Anonymkode: 5a4c3...0af

Kanskje du finn nokon som kan hjelpe deg her: https://spiritualist.no/

❤️ 

Anonymkode: 2273f...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kanskje du finn nokon som kan hjelpe deg her: https://spiritualist.no/

❤️

Anonymkode: 2273f...e78

Takk ❤️

Anonymkode: 5a4c3...0af

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk ❤️

Anonymkode: 5a4c3...0af

Du betaler blodpris for å høre på disse. Det er ikke nødvendig. Jeg har et gratis tips, det de spirituelle forteller vil alltid si du er bra nok osv. Men, vi har ofte traumer som de ikke kan hjelpe med. Jeg er ikke kristen i den forstand, men mine traumer og nær død opplevelse gjorde at jeg forsto at alt new age forteller om kan du se i Bibelen. Gjør et forsøk med daglige planer på Bibel-appen. Du kan velge sorg, kjærlighet, håp, angst, depresjon, frykt, stress. Ha et åpent sinn, dette er gratis. Selv hadde jeg ikke lest i den, jeg går heller ikke i noen kirke osv.men dette har gitt meg mer enn noe annet. Ikke har jeg hatt råd til å betale tusenvis til ‘klarsynte’. Jeg har hatt angst hele livet, nå er det borte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kristen vil jeg si; Gud har en plan for livet ditt, spør han! Han vil lede deg. Du tror kanskje ikke på Gud, men du spør om hva det er meningen du skal gjøre i dette livet, så da tror du på at det er en mening, en mening som er bestemt for deg deg, av noen eller noe. Spør deg selv hvem dette er. Universet? Kjærligheten? Ditt indre jeg? Skjebnen? Kanskje noe helt annet. Dette er det jeg kaller Gud. Du kan snakke med denne som har planer for livet ditt, med trening kan du ane noen svar. Du er ikke alene, det finnes en god plan for deg, snakk med den som har planen.

Anonymkode: 85ecd...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...