Gå til innhold

Tenåringsjenter & rot i garderoben på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener styrke på et treningssenter som leier ut en sal til ungdomskoler, i tillegg til at det er pensjonistgrupper og gym for små barn der.

Damegarderoben ser ikke ut når de 15-16 år gamle jentene er der, fordi bagger, klær og sko er slengt overalt, og ingen låser inn sakene sine.

Undertøy/truser ligger ofte på gulvet, og man må tråkke over vrengte skitne truser.

Ofte er det ikke trukket ned i toalettet, så bæsj/urin ligger og flyter.

Lærer ikke foreldrene de noe om rydding og det å ta hensyn til andre mennesker, eller forsvinner all fornuft idet de går ut døren?

I dag måtte jeg stå midt på gulvet å ordne meg etter dusjing, siden benkene var opptatt med jentenes ting og tang.

Har sett garderoben mer rotete enn i dag, men20230510_135450.thumb.jpg.5d23619d0c1925251143fa9dc0d6112f.jpg viser dere ene siden av garderoben.

 

Anonymkode: b2a2f...b2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trener styrke på et treningssenter som leier ut en sal til ungdomskoler, i tillegg til at det er pensjonistgrupper og gym for små barn der.

Damegarderoben ser ikke ut når de 15-16 år gamle jentene er der, fordi bagger, klær og sko er slengt overalt, og ingen låser inn sakene sine.

Undertøy/truser ligger ofte på gulvet, og man må tråkke over vrengte skitne truser.

Ofte er det ikke trukket ned i toalettet, så bæsj/urin ligger og flyter.

Lærer ikke foreldrene de noe om rydding og det å ta hensyn til andre mennesker, eller forsvinner all fornuft idet de går ut døren?

I dag måtte jeg stå midt på gulvet å ordne meg etter dusjing, siden benkene var opptatt med jentenes ting og tang.

Har sett garderoben mer rotete enn i dag, men20230510_135450.thumb.jpg.5d23619d0c1925251143fa9dc0d6112f.jpg viser dere ene siden av garderoben.

 

Anonymkode: b2a2f...b2f

 

20230510_135431.jpg

Anonymkode: b2a2f...b2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært en garderobe på skolen hadde jeg ikke reagert, men det er en offentlig garderobe de deler med damer fra 5-90 år.

Snakk om å tenke kun på seg selv.

Ja jeg har tenåringer selv (gutter), men aldri om de hadde slengt rundt seg med sakene sine på et offentlig sted, da jeg har innprentet de at de skal ta ansvar.

Ts

Anonymkode: b2a2f...b2f

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg mest er at det alltid er noen av jentene som ikke har skylt ned toalettet etter seg, og det er helt ubegripelig hvorfor de ikke gjør det.

Ts

Anonymkode: b2a2f...b2f

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å få ansatte til å henge opp en lapp med regler. Blant annet at om at man selv har ansvaret for eget tiss og egen 💩. Tar du noen på fersken, så si fra.

Hadde jeg vært der, hadde jeg vært fristet til å rydde tingene deres inn i skapene, når de ikke så det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send dette til treningssenteret 

Anonymkode: 8e6e7...229

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser du for deg at vi skal hjelpe deg med dette, TS?

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å sende en mail med bilder og saklig begrunnelse til senteret og rektor på skolen. 

Anonymkode: b8c5b...78e

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skjøvet sakene deres til side og brukt den benkeplassen jeg behøvde. Det som ikke legges i skapene tenker jeg man bare kan skufle unna, så får de selv lete etter det. 

Anonymkode: 6e8f0...753

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 time siden):

Hvordan ser du for deg at vi skal hjelpe deg med dette, TS?

Få råd om hva hun skal gjøre. Det er virkelig ikke vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 6e8f0...753

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta hensyn til andre mennesker var slik man lærte før i tiden. Nå er det kun meg og mitt. 

Har snakket med flere som jobber i bhg, og de sier at de allerede på små barn nå ser at de ikke ser andre barn på samme måte som før. Nå er det kun meg og mitt.

Anonymkode: 70b15...44b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med treningssenteret 

Anonymkode: 70c54...34f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Få råd om hva hun skal gjøre. Det er virkelig ikke vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 6e8f0...753

Hvorfor bruker da alle -TS inkludert- tråden til generelle mishagsytringer mot ungdom? Hva er produktivt med det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar deg 2 sekunder å dytte noen klær og sko til side så du får deg en halvmeter.

Merkelig at foreldre ikke reagerer når 15-åringen deres ikke greier å trekke i snoren selv. Dette er sånt man lærer seg i barnehagealder. Kan det være en spesialklasse for psykisk utviklingshemmede? 🤔

Anonymkode: 64314...fb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringer i gruppe som skal rekke en skoletime kan ha en ganske så annen atferd enn tenåringer alene...

Men dette virker altfor drøyt, når det ikke trekkes ned i do og sånt. Men som andre nevner, dytt unna tingene deres så du får plass. Og meld fra til senteret så de får meldt fra til skolen. Legg ved bildene du har tatt.

Anonymkode: cc96b...68f

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta alle klærne å legg de i dusjen? 😈

Anonymkode: b1268...9dd

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlig oppdragelse av late foreldre. De burde fått lærdom i å ta vare på sakene sine og ta hensyn til andre på offentlige steder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg trener på et treningssenter der det er en del ungdommer som trener, men de holder ikke på sånn. Har de fått beskjed om at de ikke får bruke skapene på treningssenteret, kanskje? Iallfall rimelig spesielt at de ikke trekker ned etter seg på do. De fleste ungdommer kan jo dette, og jenter bruker jo å synes det er flaut at andre ser at de har bæsjet i den alderen, så det høres jo rart ut. 

Anonymkode: 8d21b...849

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde byttet treningssenter og gitt dem beskjed hvorfor. Ønsker ikke betale for å vasse i uoppdragne ungdommers griseri og rot.

Anonymkode: 61921...57b

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 timer siden):

Hvorfor bruker da alle -TS inkludert- tråden til generelle mishagsytringer mot ungdom? Hva er produktivt med det?

??? Ser kun ett innlegg som kan gå i kategorien du beskriver.

Hadde det vært seksåringer vill TS snakket om dem, hadde vært et fotballag med 20-åringer hadde snakket om dem. Det handler ikke om hvem, men om hva som foregår. 

Anonymkode: 10d57...e62

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...