Gå til innhold

Hans familie vil ikke vedkjenne seg sønnen vår..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du skal ikke blande deg fordi det blir bråk? Jeg hadde stemt istand bråk jeg. Hva hadde det vært å tape da? Når relasjonen uansett er dårlig. De burde få en skikkelig oppvekker. Og hvis de tar avstand og ikke vil ta noe til etteretning, så er det vel like greit. Fortell dem og mannen din at du sier sannheten til sønnen deres. Og at det ikke er han det er noe galt med, men dem. 

Anonymkode: 35a27...541

Jeg har sagt sannheten til sønnen vår, så han vet… men det føles jo likevel sikkert ikke greit for han.

Anonymkode: 9bca6...757

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ærlig talt rart ut at mannen din har et godt forhold til noen som behandler hans egen sønn dårlig.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (3 minutter siden):

Det høres ærlig talt rart ut at mannen din har et godt forhold til noen som behandler hans egen sønn dårlig.

De er hans eneste familie, unntagen oss selvfølgelig, så jeg forstår jo også at han vil holde kontakten med dem, MEN…

Anonymkode: 9bca6...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal prøve å gjøre dette så kort som mulig.

Min mann har en bror, og en mor. Utad bryr de seg veldig om familien sin, og forventer at man skal bry seg tilbake. Flott hvis det hadde vært sånn..

mannen min og jeg har et barn på 12 år, og har alltid invitert til bursdager og sånne ting, men de har kun kommet i en håndfull (om så mange) ganger. Det er aldri en tlf eller sms eller noe med "gratulerer med dagen" eller " god jul". Aldri spør de hva barnet ønsker seg, og veldig sjelden kommer det gaver ved en slik anledning. De spør heller aldri hvordan det går med barnet. Min mann har god kontakt med sin familie, så det er ikke grunnen til noe av dette. 
Barnet forsøkte i går selv å rekke ut en hånd til sin onkel, men han gidder ikke engang å svare.. Onkelen har selv barn som min mann har også har god kontakt med. 
Vårt barn kjenner ikke sin familie på farssiden i det hele tatt pga deres likegyldighet, og jeg blir så forbaska såret på barnets vegne! 
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg må få luftet dette et sted der det ikke blir krig fordi jeg sier noe…!

Dette er så sårt og leit! 

Anonymkode: 9bca6...757

Her må mannen din ta ett skikkelig oppgjør mot familien sin. Dette er overhodet ikke greit!

Sett ned foten og få de til å se hva de faktisk gjør mot ett barn...

Ikke bruk tid eller energi mer på de om de ikke forandrer seg. Og det burde virkelig ikke din mann heller! Kutt de ut! Stakkars barn! Her var det ekstremt stor forskjellsbehandling på barnebarna og sutring mot våre hele tiden. Og hjelpe de andre,bry seg og være til stede osv. Aldri her. Vi kuttet de ut. Har det mye bedre. Stakkars barn!!!

Anonymkode: 9c1dd...b66

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vi har ikke feiret jul med dem på mange mange år. Men ja, jeg har VELDIG lyst til å bråke om en så viktig ting som dette for jeg syns det er absolutt hårreisende å være vitne til! Problemet er jo bare da at jeg ødelegger sikkert for mannen min…

Anonymkode: 9bca6...757

Jeg vokste opp slik som sønnen din, min farmor og onkel var kvalme mot meg for å ta hevn på min mor. Forstå den som kan. Ingen sa noe, og var alltid utenfor. Helt til min far stod opp for meg og satte de på plass. Da bedret det seg, men forholdet mellom dem og meg var for alltid litt ødelagt. Mannen din må bare kvinne seg opp tydeligvis. For mann er han ikke når han lar slik oppførsel passere mot sin egen sønn. For en pudding. 

Anonymkode: 0b60a...6ad

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er de mot deg, TS?

Anonymkode: 6ae66...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

De er hans eneste familie, unntagen oss selvfølgelig, så jeg forstår jo også at han vil holde kontakten med dem, MEN…

Anonymkode: 9bca6...757

En ting er å ha kontakt, noe annet er å ha et godt forhold. Vet du hva, jeg synes skikkelig synd på sønnen din som ikke kan stole på at faren er på hans side. Dårlige besteforeldre kan man alltids leve med, men en far som ikke står opp for deg er en helt annen sak.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan er de mot deg, TS?

Anonymkode: 6ae66...048

De er likedan mot meg 👍 

Anonymkode: 9bca6...757

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (3 minutter siden):

En ting er å ha kontakt, noe annet er å ha et godt forhold. Vet du hva, jeg synes skikkelig synd på sønnen din som ikke kan stole på at faren er på hans side. Dårlige besteforeldre kan man alltids leve med, men en far som ikke står opp for deg er en helt annen sak.

Jeg er veldig enig, og dette går meg på nervene løs

Anonymkode: 9bca6...757

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De er likedan mot meg 👍 

Anonymkode: 9bca6...757

Likedan som sønnen din? At du også blir iset ut?

Anonymkode: 6ae66...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener mannen din med at du ikke skal blande deg? Hva er det du blander deg i? Du har jo allverdens med dette å gjøre! Hadde jeg vært deg hadde jeg laget rabalder for kjempelenge siden. Ikke synd på mannen din i det hele tatt, dette er SØNNEN hans. Og sønnen hans er viktigere enn øvrig familie!

Virker som at deres bekreftelse av han er veldig viktig for han. Viktigere for han enn at de skal bekrefte sønnen hans. Og det gir jo egentlig litt mening kanskje ettersom de nekter å anerkjenne hans valg av partner og ta deg inn i varmen, det sier jo litt om at de ikke bryr seg med at han skal ha det bra sånn helt på ekte. Så hvis det alltid har vært sånn er det kanskje derfor det er så himla vanskelig for han å sette ned foten fordi bekreftelsen av han selv er verdt mer enn noenting. 

Anonymkode: 0f4fe...9f7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Likedan som sønnen din? At du også blir iset ut?

Anonymkode: 6ae66...048

Ja, men det er helt ok for min del sånn de er mot meg

Anonymkode: 9bca6...757

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva mener mannen din med at du ikke skal blande deg? Hva er det du blander deg i? Du har jo allverdens med dette å gjøre! Hadde jeg vært deg hadde jeg laget rabalder for kjempelenge siden. Ikke synd på mannen din i det hele tatt, dette er SØNNEN hans. Og sønnen hans er viktigere enn øvrig familie!

Virker som at deres bekreftelse av han er veldig viktig for han. Viktigere for han enn at de skal bekrefte sønnen hans. Og det gir jo egentlig litt mening kanskje ettersom de nekter å anerkjenne hans valg av partner og ta deg inn i varmen, det sier jo litt om at de ikke bryr seg med at han skal ha det bra sånn helt på ekte. Så hvis det alltid har vært sånn er det kanskje derfor det er så himla vanskelig for han å sette ned foten fordi bekreftelsen av han selv er verdt mer enn noenting. 

Anonymkode: 0f4fe...9f7

Her tror jeg du treffer temmelig spot on dessverre..! 

Anonymkode: 9bca6...757

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, men det er helt ok for min del sånn de er mot meg

Anonymkode: 9bca6...757

Da har vi jo forklaringen. De liker deg ikke, og dermed liker de ikke barnet sønnen sin har fått med deg heller. For en råtten gjeng! Hadde aldri satt mine føtter i deres hus igjen! Og hadde nektet å ta i mot besøk av dem også!

Anonymkode: 6ae66...048

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...