Gå til innhold

Jobb på sterilsentral


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som jobber som tekniker/fagarbeider på sterilsentral? Hvordan er det å jobbe der? Jobber i pleien, og er bare så lei etter mange år der.

Anonymkode: 4efeb...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg jobber ved en sterilsentral. Har jobbet der i 14 år og er videreutdannet. Trives veldig godt og savner ikke pleien.

Det er en veldig faglig oppdatert avdeling med strenge krav på smittevern. 

Anonymkode: b9c49...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives, men fysisk tung jobb. Vært der i 17 år og også tatt fagbrev.

Jobber 3 delt turnus.

Anonymkode: 2f827...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har lest at det er mye støy. Jeg sliter litt med tinnitus, og er redd den skal bli verre av det. Er det mye bråk? Må dere bruke munnbind? Og gå mye rundt i smitteutstyr? Blir dagene ensformige? Mye spørsmål. :)

Anonymkode: 4efeb...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar. Har lest at det er mye støy. Jeg sliter litt med tinnitus, og er redd den skal bli verre av det. Er det mye bråk? Må dere bruke munnbind? Og gå mye rundt i smitteutstyr? Blir dagene ensformige? Mye spørsmål. :)

Anonymkode: 4efeb...761

Mye støy ja, jeg har selv tinnitus overlever støyen kan bruke hørselsvern. 

Overhodet ikke ensformig. Smittevernsutstyr brukes kun de dager du er på vaskerommet og kun når du får operasjonsutstyr ned.

Munnbind hva er det😅Bruker munnbind/visir på vaskerommet ellers ikke.

Vi har mange stasjoner bruker ikke verneutstyr eller hansker på de fleste stedene. Men, tunge løft og høyt tempo har vi.

Anonymkode: 2f827...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mye støy ja, jeg har selv tinnitus overlever støyen kan bruke hørselsvern.