AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Del Skrevet 9. mai Tanker her? Er det skam? Ville du fortalt det til venner eller holdt det hemmelig? Anonymkode: fdffd...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai #2 Del Skrevet 9. mai Er du her og. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 9. mai #3 Del Skrevet 9. mai Er han/hun over seksuell lavalder, så er det greit på papiret. Du får tenke om det er moralsk ok for deg. Jeg vil si at 16 og 36 ikke er greit, stor forskjell i modenhet og maktbalansen er helt feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai Om du er 40 og hun/han 60, greit nok. 20-40, ikke like greit. Veldig ekkelt, faktisk Anonymkode: b4382...be1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. mai #5 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tanker her? Er det skam? Ville du fortalt det til venner eller holdt det hemmelig? Anonymkode: fdffd...7d5 Er det kun snakk om sex og begge er 100% enige om det så kan vel det fungere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6 Del Skrevet 9. mai loffen skrev (16 minutter siden): Er du her og. Hva mente du? her og. Anonymkode: fdffd...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9. mai #7 Del Skrevet 9. mai Det bør være greit om den yngste er 20+, men mange som har meninger om dette, at det er ekkelt osv, så jeg ville holdt tyst om det. Jeg har kanskje hatt muligheten med en dame som er 16-17 år yngre, men har forholdt meg ganske passivt til det. Har felles venner, som er en ulempe i denne sammenheng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 9. mai #8 Del Skrevet 9. mai Så lenge yngste part er 18 +, er det ikke noe andre skal bry seg med. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Del Skrevet 9. mai Mannen er 36 og damen/jenta er 16. Er det tabu? Kunne du hatt sex med en med så stor forskjell? Anonymkode: fdffd...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #10 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mannen er 36 og damen/jenta er 16. Er det tabu? Kunne du hatt sex med en med så stor forskjell? Anonymkode: fdffd...7d5 Å kalle det for tabu er litt for snilt, det er bare ekkelt. 16-åring er som et barn å regne, det er bare et eneste stort NEI! 18-åring er i grenseland. 20+ OK (selv om noen har sterke meninger om det også) Anonymkode: d5f63...ad1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #11 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mannen er 36 og damen/jenta er 16. Er det tabu? Kunne du hatt sex med en med så stor forskjell? Anonymkode: fdffd...7d5 Det hadde jeg klart, lett 😍 Anonymkode: 9221e...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #12 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det hadde jeg klart, lett 😍 Anonymkode: 9221e...abd Så du hadde ikke hatt betenkeligheter på at hun er ung? Anonymkode: fdffd...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #13 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mannen er 36 og damen/jenta er 16. Er det tabu? Kunne du hatt sex med en med så stor forskjell? Anonymkode: fdffd...7d5 Ja det er tabu, med rette. Slikt er absolutt feil på alle måter. Jeg mener at dersom man ikke kan innrømme ting man gjør for gode venner av begge kjønn, og stå for det uten skam, så lar man være. Innrømmer du noe slikt for venner av begge kjønn blir du fort noen venner fattigere. Vi har selv kuttet ut en godt voksen som la seg etter tenåringer. Vi har barn. Da vil man ikke ha slike i omgangskretsen. Jeg hadde forøvrig en 16 åring da jeg var 36. Anonymkode: 60b19...060 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #14 Del Skrevet 10. mai Pulte en dame som var nesten 20 år eldre i et par da jeg var rundt 30. Null problem. Anonymkode: a77a0...aea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 10. mai #15 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mannen er 36 og damen/jenta er 16. Er det tabu? Kunne du hatt sex med en med så stor forskjell? Anonymkode: fdffd...7d5 Det er for stor aldersforskjell og på kanten til pedofili når jenta fortsatt er mindreårig og knapt har passert den seksuelle lavalder, mens han er gammel nok til å være faren hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #16 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja det er tabu, med rette. Slikt er absolutt feil på alle måter. Jeg mener at dersom man ikke kan innrømme ting man gjør for gode venner av begge kjønn, og stå for det uten skam, så lar man være. Innrømmer du noe slikt for venner av begge kjønn blir du fort noen venner fattigere. Vi har selv kuttet ut en godt voksen som la seg etter tenåringer. Vi har barn. Da vil man ikke ha slike i omgangskretsen. Jeg hadde forøvrig en 16 åring da jeg var 36. Anonymkode: 60b19...060 Så enig. Jeg ville blitt kjempetrist om min 16-årige datter hadde en sexpartner på 36 år. Heldigvis har hun en kjæreste som er kun ett år eldre. Mer naturlig i mine øyne. Anonymkode: 5f04c...630 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #17 Del Skrevet 10. mai DelvisPresley skrev (22 timer siden): Så lenge yngste part er 18 +, er det ikke noe andre skal bry seg med. Man kan fortsatt bli utnytta selv om man er over 18. Noen som er så ung er på et helt annet livsstadium enn noen som er 38... Hjernen er ikke fullt utvikla engang. Det er faktisk ugreit. Anonymkode: 23642...e79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #18 Del Skrevet 11. mai Jeg synes det er langt over en grense. Er selv 40 og har venner som har ungdommer som er russ og er i starten av 20-årene. Noen av dem er fryktelig barnslige, mens andre kan virke voksne umiddelbart, før man snakker med dem. Jeg er så glad for at jeg selv kun hadde seksuelle relasjoner til gutter på samme alder fram til jeg var ca 25. Man er i en sårbar situasjon og kan raskt gjøre noe man kan komme til å angre på. Hadde jeg hatt venner som hadde funnet seg dame i alderen 16-25, hadde jeg begynt å lure.. Anonymkode: 5a970...03e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. mai #19 Del Skrevet 11. mai I mitt tilfelle er hun jo 30+.. det synes jeg er en fin alder. Forresten, forandring fryder🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus Skrevet 11. mai #20 Del Skrevet 11. mai I utgaangspunktet forstår jeg ike hvorfor 18 åringer skal være så fatastiske...hvis jeg hadde målt en 18 åring opp mot feks Kim Basinger , på 80-tallet..eller Kelly Mcgillies , på 80 - tallet...ja så hadde 18 åringen tapt på absolutt alle punkt..jeg kan faktisk ikke se ett eneste sted den 18 åringen ville vunnet.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå