AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #21 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Blir genuint nysgjerrig på hva folk mener jeg skulle gjort annerledes i situasjonen ettersom det blir kommentert at jeg må gjøre jobben selv? Tar gjerne imot tips, for dette er frustrende. Anonymkode: 352d1...5d5 Du skulle ikke gjort noe annerledes. Men neste gang spør du hvilke medisiner du skal gå på og hvor lenge du skal gå på de. Så spør du hva du gjør hvis du ikke får mensen som forventet, så spør du hva du skal gjøre etter at medisinene er tatt, hva neste steg er. Jeg har lært meg å stille masse spørsmål på kort tid. Og alltid pass på at reseptene du trenger ligger inne og at medisinene er å få tak i. Anonymkode: a3cda...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #22 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du skulle ikke gjort noe annerledes. Men neste gang spør du hvilke medisiner du skal gå på og hvor lenge du skal gå på de. Så spør du hva du gjør hvis du ikke får mensen som forventet, så spør du hva du skal gjøre etter at medisinene er tatt, hva neste steg er. Jeg har lært meg å stille masse spørsmål på kort tid. Og alltid pass på at reseptene du trenger ligger inne og at medisinene er å få tak i. Anonymkode: a3cda...868 Spurte jo som nevnt om medisiner, men fikk til svar at det skulle de vurdere når jeg får mensen… Anonymkode: 352d1...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #23 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spurte jo som nevnt om medisiner, men fikk til svar at det skulle de vurdere når jeg får mensen… Anonymkode: 352d1...5d5 Jeg mente ikke spørre egentlig, men kreve at det er klart til når du trenger det. Nå kan du slå i bordet med at de jo ikke svarer tidsnok og derfor må det bli sånn neste gang. Anonymkode: a3cda...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå