AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Jeg er uføretrygdet, men har lyst å prøve meg i jobb. En jobb uten krav om kvalifikasjoner annet enn å være ærlig og innsatsvillig må da være det jeg ser etter. Tenkte at jobb i dagligvarebutikk kan jeg kanskje klare å få meg. Hva tjener en person som er over 40 i dagligvarebutikkjobb i timen som nybegynner? Jeg har jobbet i dagligvarebutikk en gang før, for mange år siden, men det teller nok ikke. Noen som har noen tall? Timelønn? Det er Kiwi jeg har tenkt å søke hos, om det har noe å si. Anonymkode: 69961...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Dette er riktignok før årets lønnsoppgjør har trådt i kraft. Satsene øker fra 1/6. Kvelds- og helgetillegg kommer i tillegg til dette. Anonymkode: 91b73...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette er riktignok før årets lønnsoppgjør har trådt i kraft. Satsene øker fra 1/6. Kvelds- og helgetillegg kommer i tillegg til dette. Anonymkode: 91b73...435 Minstelønnsatser gjelder ikke for varehandelen. Hvis butikken har tariffavtale (noe som er iht kjedens policy) gjelder følgende: MINSTELØNNSSATSER FOR BUTIKK-, KONTOR- OG LAGERANSATTE (JF. § 1.2.1.) Unge arbeidstakere under 16 år kr 19 241,- Unge arbeidstakere under 18 år kr 19 728,- Lønnstrinn 1 kr 26 574,- Lønnstrinn 2 kr 26 712,- Lønnstrinn 3 (25 år) kr 27 050,- Lønnstrinn 4 kr 27 958,- Lønnstrinn 5 kr 30 355,- Lønnstrinn 6 kr 36 013, Endret 11. mai av Hareena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.54): Jeg er uføretrygdet, men har lyst å prøve meg i jobb. En jobb uten krav om kvalifikasjoner annet enn å være ærlig og innsatsvillig må da være det jeg ser etter. Tenkte at jobb i dagligvarebutikk kan jeg kanskje klare å få meg. Hva tjener en person som er over 40 i dagligvarebutikkjobb i timen som nybegynner? Jeg har jobbet i dagligvarebutikk en gang før, for mange år siden, men det teller nok ikke. Noen som har noen tall? Timelønn? Det er Kiwi jeg har tenkt å søke hos, om det har noe å si. Anonymkode: 69961...fcc Sjekk heller ut renhold om du brur deg om penger. Anonymkode: 862bc...5ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå