Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 Mennesket oppfører seg generelt ganske dårlig da, mye krig og elendighet, men tror dere alle raser som er ganske nye har en viss tid hvor de utvikler seg? Tenker på katter for eksempel, de har jo en, ikke mekanisme da, men en måte å alltid være seg selv på, eller snill da, du ser det jo på de, så antar at dyr og planter har vært her mye lengre enn hos siden de er mer utviklet, tror dere dyr og planter bare er tålmodige med oss til vi er utviklet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Del Skrevet 7. mai 2023 ............... Enda flere punktum til deg, ettersom du tydeligvis ikke tok med deg dem du fikk i den forrige tråden. Anonymkode: e88ed...b5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ............... Enda flere punktum til deg, ettersom du tydeligvis ikke tok med deg dem du fikk i den forrige tråden. Anonymkode: e88ed...b5a Punktum, hvor da? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 Og hva har du røyka egentlig? Hvorfor tror du katter er snille? Anonymkode: e88ed...b5a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #5 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hva har du røyka egentlig? Hvorfor tror du katter er snille? Anonymkode: e88ed...b5a Sitter jo på et forum også og snakker selv om vi kunne vært i sammen, du må jo innrømme at mennesket er ganske underutviklet da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Del Skrevet 7. mai 2023 Tjufsen skrev (4 minutter siden): Mennesket oppfører seg generelt ganske dårlig da, mye krig og elendighet, men tror dere alle raser som er ganske nye har en viss tid hvor de utvikler seg? Tenker på katter for eksempel, de har jo en, ikke mekanisme da, men en måte å alltid være seg selv på, eller snill da, du ser det jo på de, så antar at dyr og planter har vært her mye lengre enn hos siden de er mer utviklet, tror dere dyr og planter bare er tålmodige med oss til vi er utviklet? Mennesker er et dyr. Så mennesket er i kategorien «dyr og planter». Vi andre her på kg er altså helt vanlige dyr. Hva er du for noe, mener du? Anonymkode: 58835...88c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Tjufsen said: Punktum, hvor da? 😛 Her f.eks, har du verdens største VEGG av tekst, og ikke et eneste lite forbanna punktum. Dersom du vil at folk skal gidde å lese hva du skriver burde du prøve punktum her og der. Og avsnitt, men det er nok litt for viderekommende. Anonymkode: e88ed...b5a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #8 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mennesker er et dyr. Så mennesket er i kategorien «dyr og planter». Vi andre her på kg er altså helt vanlige dyr. Hva er du for noe, mener du? Anonymkode: 58835...88c Nei, jeg er ikke enig i at menneske er dyr, det er derfor apeteorien ikke stemmer også fordi de er dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Tjufsen said: Nei, jeg er ikke enig i at menneske er dyr, det er derfor apeteorien ikke stemmer også fordi de er dyr Seriøst, skjerp deg... Anonymkode: e88ed...b5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #10 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst, skjerp deg... Anonymkode: e88ed...b5a Så, når du ser deg selv i speilet, så ser du et dyr? Må være litt merkelig 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Tjufsen said: Så, når du ser deg selv i speilet, så ser du et dyr? Må være litt merkelig 😛 Hva ser du i speilet, da? Jeg gjetter egentlig at du ser ingenting, for jeg ser for meg at leiligheta ditt er totalt mørklagt av alt du har røyka for å prestere å lage disse trådene dine. Anonymkode: e88ed...b5a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #12 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ser du i speilet, da? Jeg gjetter egentlig at du ser ingenting, for jeg ser for meg at leiligheta ditt er totalt mørklagt av alt du har røyka for å prestere å lage disse trådene dine. Anonymkode: e88ed...b5a Jeg ser et menneske, nja, hender jeg tar en sigar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Del Skrevet 7. mai 2023 Tjufsen skrev (4 minutter siden): Nei, jeg er ikke enig i at menneske er dyr, det er derfor apeteorien ikke stemmer også fordi de er dyr Jeg skulle vennlig foreslå noen steder du kan lese om hvor 'gammelt' mennesket er sammenlignet med andre dyr, men ser nå at det er meningsløst for en som på uforklarlig vis forkaster helt grunnleggende godt bevist vitenskap. Anonymkode: 7e5de...be0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Del Skrevet 7. mai 2023 Just now, Tjufsen said: Jeg ser et menneske, nja, hender jeg tar en sigar da Mennesker ER dyr. Dette er dessverre ikke noe du kan krangle på. Anonymkode: e88ed...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #15 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skulle vennlig foreslå noen steder du kan lese om hvor 'gammelt' mennesket er sammenlignet med andre dyr, men ser nå at det er meningsløst for en som på uforklarlig vis forkaster helt grunnleggende godt bevist vitenskap. Anonymkode: 7e5de...be0 Nja, jeg tenker litt sånn psykosomatisk, personlighet da, det litt mer grunnleggende, kanskje vi ikke er så utviklert, derfor vi gør gærne ting, og sånt, umoralske, er slemme, kriger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Tjufsen said: Nja, jeg tenker litt sånn psykosomatisk, personlighet da, det litt mer grunnleggende, kanskje vi ikke er så utviklert, derfor vi gør gærne ting, og sånt, umoralske, er slemme, kriger osv. Det er ikke vits i at du tenker mer. Anonymkode: e88ed...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsen Skrevet 7. mai 2023 #17 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke vits i at du tenker mer. Anonymkode: e88ed...b5a I`m shutting down Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Del Skrevet 7. mai 2023 Just now, Tjufsen said: I`m shutting down Flott! Få deg minst åtte timer søvn, så kanskje du fungerer som et normalt menneske (dyr) i morgen. Anonymkode: e88ed...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Del Skrevet 7. mai 2023 Tjufsen skrev (3 minutter siden): Nja, jeg tenker litt sånn psykosomatisk, personlighet da, det litt mer grunnleggende, kanskje vi ikke er så utviklert, derfor vi gør gærne ting, og sånt, umoralske, er slemme, kriger osv. Her kan du lese om en stamme sjimpanser som gikk til krig mot en annen. Krigen handlet om kontroll over territorium. https://en.wikipedia.org/wiki/Gombe_Chimpanzee_War 11 sjimpanser ble drept, det førte til at den ene stammen ble utryddet. Anonymkode: 7e5de...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #20 Del Skrevet 7. mai 2023 Tjufsen skrev (9 minutter siden): Så, når du ser deg selv i speilet, så ser du et dyr? Må være litt merkelig 😛 Mennesker er pattedyr. Forstår det er rart å tenke det, siden hjernen vår er som den er, og vi gjør alt det vi gjør, men vi blir beregnet som pattedyr ja Dyr som har patter 😅 Anonymkode: 58db1...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå