Gå til innhold

Ler, eller humrer, du litt for deg selv når du ser menn i speedo på stranden og i svømmehallen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener, det ser så utrolig dumt ut 😅

Anonymkode: d15a3...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel det Phoebe i Friends episoden kalte "banana hammock"? 😂 

8062979f7ced0e03a0eb00c52357cf05.jpg

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg snur meg og går videre med livet mitt 

Anonymkode: dcb37...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg ser en annen vei. 

Anonymkode: 3f10b...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men irriterer meg over de som bruker diverse shortser med truse eller bomullsstoff i badebasseng. Ekstremt uhygienisk. Få på dere badebukse.

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er verre med menn som sprader rundt i speedo enn kvinner som sprader rundt i bikini. Er det slik at vi mener bfannskroppen er stygg og skal skjules? En kropp å skamme seg over?

Anonymkode: dd586...a58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vanligvis ikke. Det er sikkert mer behagelig med det enn løse badebukser? 

Eneste gangen jeg har humret er i Italia når en ganske korpulent adonis stod og tøyde og viste seg frem. I speedo. Men han fikk jo oppmerksomhet, ingen tvil om det 

Anonymkode: cc907...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men irriterer meg over de som bruker diverse shortser med truse eller bomullsstoff i badebasseng. Ekstremt uhygienisk. Få på dere badebukse.

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er verre med menn som sprader rundt i speedo enn kvinner som sprader rundt i bikini. Er det slik at vi mener bfannskroppen er stygg og skal skjules? En kropp å skamme seg over?

Anonymkode: dd586...a58

Overfladiske folk som må ha noe å mase om.

Anonymkode: 36a62...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overfladiske folk som må ha noe å mase om.

Anonymkode: 36a62...62f

Hva mener du er overfladisk? At jeg ikke liker badebasseng som må klores mye fordi badegjester ikke dusjer og bader med skittent tøy?

Anonymkode: dd586...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes når jeg ser korpulente menn i 40-50 årene, litt skallet og med bart bruker Speedo.

Unge trente menn ser litt bedre ut, men INGEN kler denne badetrusen.

Anonymkode: a3080...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva mener du er overfladisk? At jeg ikke liker badebasseng som må klores mye fordi badegjester ikke dusjer og bader med skittent tøy?

Anonymkode: dd586...a58

Folk som gneldrer om menn i speedo. Jeg er altså helt enig med deg.

Anonymkode: 36a62...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg virkelig ikke. Ser ikke problemet..

Anonymkode: 90ccc...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det heter badebukse. Speedo er et varemerke, og dere har lært fra amerikanske tv-serier at det er teit.

Før brukte alle badebukse. Jeg flirte på nittitallet da folk begynte å bade i knelang shorts…

Anonymkode: d5828...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg gremmes når jeg ser korpulente menn i 40-50 årene, litt skallet og med bart bruker Speedo.

Unge trente menn ser litt bedre ut, men INGEN kler denne badetrusen.

Anonymkode: a3080...e66

Her skal en lett korpulent , snart 60, og med helskjegg mansplaine litt for deg:

Jeg gir godt faen i at den ikke kler meg. Den er ikke der for « å fremheve mine flatterende side»: den er der for å trygt skjule mine kjønnsorgan når jeg svømmer. 

Jeg er ikke i svømmehallen for å flashe kroppen min, jeg er der for å svømme eller bade. 

Og med min kroppsfasong, så har en badeskjorts en vane med å gli av i ulike situasjoner, hvilket fort kan føre til at jeg ender opp naken. 

Og selv om det i mine øyne er mer flatterende enn speedos (selv om den ser ut som en litt utstående klitoris i kaldt vann), er det noe jeg er ganske sikker på at du vil slippe!

( og for virkelig å dra i fordommene deres: de menna som bruker speedo til å fronte størrelsen, lykkes. Du synes kansje de er corny, men Size-Queens driter i alder, hår og fettlag… stort sett alt: gode størrelser er skjeldne)

Endret av Druid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nopes, bryr meg ikke.. speedo er ikke så pinlig som man skal ha det til. Det blir pinlig om mannen tydelig skal fremheve at: JEG GÅR MED SPEEDO, SE PÅ MEG DAAAA 

og litt ekstra hvis han er veldig, veldig brun oh veldig senete/tynn… og med tjafsete og tynt hår, type slike som sykler i en evighet med null fettprosent.. og gullkjede også.. hehe. Men de bor vel på stranden da, når de ikke sykler.. ikke i svømmehallen. 
 

Synes faktisk shorts er flauere, iaf lange shorts. 😅 pinlig. Veldig ukult… korte shorts er ok. 

Anonymkode: 71594...a5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn når jeg ser damer i badetøy. Så nei, det gjør jeg absolutt ikke.

Anonymkode: 8f126...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, overhodet ikke. Hvorfor skulle jeg det? 

Anonymkode: b15d0...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Altså, det heter badebukse. Speedo er et varemerke, og dere har lært fra amerikanske tv-serier at det er teit.

Før brukte alle badebukse. Jeg flirte på nittitallet da folk begynte å bade i knelang shorts…

Anonymkode: d5828...bab

Dette er faktisk fasit.

Jeg bruker speedo i svømmehallen. Og den går litt ned på lårene.

Denne badingen i knelange shorts er helt forferdelig. Jeg har en slik selv og føler meg nesten påkledd i vannet. Skrekkelig ubehagelig. I tillegg har mange av gutta som bruker knelange badeshorts i svømmehallen undertøy under.

Anonymkode: 67ff9...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bryr meg ikke. 

Anonymkode: dd4a7...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...