AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Selv kunne jeg aldri hatt en sjef som liker pikk, enten det er kvinne eller homofil mann. Har ikke opplevd det ennå, men ser for meg at jeg skulle sluttet om det hadde skjedd… Anonymkode: 6076a...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Ok 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv kunne jeg aldri hatt en sjef som liker pikk, enten det er kvinne eller homofil mann. Har ikke opplevd det ennå, men ser for meg at jeg skulle sluttet om det hadde skjedd… Anonymkode: 6076a...899 Dust! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai Hva med dame som liker fitte da? Anonymkode: dfe8f...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med dame som liker fitte da? Anonymkode: dfe8f...aa8 Det kunne jeg levd med, for å være ærlig. Anonymkode: 6076a...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. mai #6 Del Skrevet 6. mai Jeg ser også først og fremst etter sexuelle preferanser når jeg vurderer om en sjef har riktig kompetanse og er dyktig i jobben sin. Spørsmål 1 på jobbintervju er : liker du pikk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Del Skrevet 6. mai Damer liker ikke pikk. De hater pikk og blir sinte hver gang de ser en. Og jo mindre pikk, desto sintere blir de. Anonymkode: 11327...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Del Skrevet 6. mai Det er lørdag og en av årets fineste soldager i landet og du sitter inne på Kvinneguiden forumet for å undertrykke kvinner og trolle... Kom deg ut i sola og bli en bedre mann, utnytt potensialet ditt til noe annet enn en trist internertdude Anonymkode: 02d21...c98 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selv kunne jeg aldri hatt en sjef som liker pikk, enten det er kvinne eller homofil mann. Har ikke opplevd det ennå, men ser for meg at jeg skulle sluttet om det hadde skjedd… Anonymkode: 6076a...899 Skal du se på når sjefen ligger med noen siden dette er relevant? Anonymkode: 7b2ef...2bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er lørdag og en av årets fineste soldager i landet og du sitter inne på Kvinneguiden forumet for å undertrykke kvinner og trolle... Kom deg ut i sola og bli en bedre mann, utnytt potensialet ditt til noe annet enn en trist internertdude Anonymkode: 02d21...c98 Jeg satt ute i sola imens jeg skrev dette though, noen som føler seg truffet? Anonymkode: 6076a...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #11 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal du se på når sjefen ligger med noen siden dette er relevant? Anonymkode: 7b2ef...2bb Jeg trenger ikke å se på vedkommende ligge med noen for å vite at de liker pikk… Anonymkode: 6076a...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6. mai #12 Del Skrevet 6. mai Obvious troll is obvious 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. mai #13 Del Skrevet 6. mai Så frem til en god diskusjon da jeg så tittelen, så leste jeg HI og det ble bare teit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Del Skrevet 26. juli Er Norge et land? Anonymkode: a9e7f...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå