AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Del Skrevet 5. mai 2023 Hunder som får navn som Silje Haugen eller Morten André Isaksen. Hva synes du om det? Er det lov? Hva sier navneloven om dette? Anonymkode: aa557...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Del Skrevet 5. mai 2023 Haha har de etternavn og? Hunden til naboen heter Odd, når jeg først flytta hit trodde jeg han stod og ropte etter faren eller bestefaren sin 😂 Anonymkode: 3da4e...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mai 2023 #3 Del Skrevet 5. mai 2023 Jeg liker alle hunder 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstatisk Skrevet 5. mai 2023 #4 Del Skrevet 5. mai 2023 Går fint med et fornavn til Silje vofsen, men dobbelt navn blir litt rart i mitt hode. Spessielt med et etternavn, tror ikke mange gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Del Skrevet 5. mai 2023 Alle mine dyr har og har hatt vanlige navn. Synes det er kjempe koselig! Anonymkode: f1e74...b64 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. mai 2023 #6 Del Skrevet 5. mai 2023 Liker det! Glemmer aldri da jeg bodde i USA og vi traff en mann som gikk rundt å ropte "Knoood?!' Viste seg at han har norske aner og at Knut var et familienavn de.ønsket.å ta vare på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Del Skrevet 5. mai 2023 Hunder er hunder, og hunder er fantastiske, enten de heter Kira, Milo eller Bjarne Johansen Anonymkode: a7942...2a3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Del Skrevet 5. mai 2023 Alle mine hunder skal få de streiteste, dølleste menneskenavnene ❤️ Anonymkode: ff7f8...1da 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. mai 2023 #9 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hunder som får navn som Silje Haugen eller Morten André Isaksen. Hva synes du om det? Er det lov? Hva sier navneloven om dette? Anonymkode: aa557...d8d Aldri hørt om hunder med både fornavn og etternavn, men vet om mange hunder med vanlige menneskenavn. Tror ikke det finnes noen navnelov for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 5. mai 2023 #10 Del Skrevet 5. mai 2023 Det kan de vel godt kalles. Om noen hadde kalt hunden deres for Hedy Lamarr hadde jeg tatt det som en stor ære. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 5. mai 2023 #11 Del Skrevet 5. mai 2023 Alle mine hunder har hatt menneskenavn men ikke etternavn. Den første ga vi navn til selv etter en legendarisk filmhelt, resten har fått navn av oppdretter og vi har ikke sett vitsen med å endre det. Ingen problem for meg men litt synd for dem som hadde tenkt å kalle babyen sin opp etter bestefar, som heter det samme som min hund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Del Skrevet 5. mai 2023 Bryr meg nada! Anonymkode: 9af6b...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Del Skrevet 5. mai 2023 Jeg liker navn som Roy og Ronny. Anonymkode: e2441...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Del Skrevet 5. mai 2023 Synes folk må få kalle dyrene sine nesten hva de vil. Mine dyr har som regel blitt registrert med mitt etternavn hos dyreklinikkene, så jeg har aldri tenkt over at det var rart. Det er jo en del av min familie. Bruker stort sett bare fullt navn ved alvorsprater, da! Liker aller best hunder som heter Lykke. Det er det dummeste menneskenavnet jeg kan komme på, og elsker når en mor snurper munn i dét hun innser at bikkja og avkommet lyder samme navn. Anonymkode: 948b4...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 6. mai 2023 #15 Del Skrevet 6. mai 2023 Når vi etterhvert skal skaffe oss hund, så skal han hete Lars Nils 😁 Jeg kjenner firbeinte med navn som Knut og Bjørnar, og jeg digger sånne navn på dyr 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #16 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg husker jeg syntes det var litt kjipt at en hund oppi gata hadde samme navn som meg da jeg var barn. Liker best dyrenavn på kjæledyr, men kan selvsagt være litt morsomt med veldig ordinære menneskenavn. Anonymkode: f8cc9...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #17 Del Skrevet 6. mai 2023 Da jeg var liten hadde foreldrene mine en schæfer som het Tim Arne Jansen Kort kalt tim eller Jansen Anonymkode: 37244...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. mai 2023 #18 Del Skrevet 6. mai 2023 Det finnes ikke noen navnelov for dyr, så man kan kalle hunden akkurat hva man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Del Skrevet 7. mai 2023 Syns det er artig. Anonymkode: dfc77...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai 2023 #20 Del Skrevet 7. mai 2023 Bryr meg ikke om hva andre kaller hundene sine. Og det finnes ingen lov som sier at det er forbudt å gi hunden typiske menneske navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå